Sign in to follow this  
Followers 0
.* Brud20aug2011 *.

Vil selv sætte mit brudehår...

8 posts in this topic

Hej,

Vi har valgt at jeg selv skal sætte mit hår...

Jeg er den "lykkelige" ejer at et brunt, langt og små krøllet nok mere kruset hår...

Jeg søger links fx you tube til hvordan jeg selv sætter hår.

Det skal være noget med en knold i nakken, ala disse billeder:

post-44529-0-89449100-1303718734.jpg

post-44529-0-53099300-1303718741.jpg

0

Annonce ♥

Første tanke: Vildt sejt at du selv vil sætte hår.

Anden tanke: OMG! nogle komplicerede frisurer du drømmer om.

Har ikke lige tjekket youtube, men burde være til at finde.

Allier dig med en hjælper og ellers prøv at snakke med en frisør for råd, og lidt guidelines :D og pøj pøj med projektet

0

Skal ik selv sætte hår... mor betaler, fordi hun betaler brudekjolen (tak dejlige moar) men da den jeg har valgt ik var så "dyr" (red. læse ikke kostede over 5000kr) så er der penge til frisør, spørg lige om jeg er HAPPYYyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Som nygift og set tilbage i klogskabens lys er jeg virkelig GLAD for jeg ikke selv satte mit hår, det var top luksus og sidde der hos frisøren "tilbage lænet" og slappe af... Jeg kan lige se mig havde stået der og flippe ud fordi jeg ik kunne få håret til at sidde...

Det kostede 1500 kr og det var UDEN prøve opsætning, idag ville jeg nok have instisteret på at få en prøve opsætning... Håret blev flot, men desværre langt fra hvad jeg havde drømt om... men girls på sådan en dag, der er det virkelig ik noget som kan få dit pis i kog...

post-44529-0-79970100-1331276029.jpg

0

Annonce ♥

Som nygift og set tilbage i klogskabens lys er jeg virkelig GLAD for jeg ikke selv satte mit hår, det var top luksus og sidde der hos frisøren "tilbage lænet" og slappe af... Jeg kan lige se mig havde stået der og flippe ud fordi jeg ik kunne få håret til at sidde...

Det kostede 1500 kr og det var UDEN prøve opsætning, idag ville jeg nok have instisteret på at få en prøve opsætning... Håret blev flot, men desværre langt fra hvad jeg havde drømt om... men girls på sådan en dag, der er det virkelig ik noget som kan få dit pis i kog...

Jeg synes at du ser meget meget smuk ud :loveshower:

1

SELVFØLGELIG kan du sætte dit hår selv! Jeg vil varmt anbefale dig at købe en valk i din hårfarve hos din frsør (koster ca 100 kr) som du kan bruge under knolden. Giver god fylde og godt hold! Og så er det bare at øve amok inden :)

Det brugte jeg meget, da jeg havde langt hår og skulle til fest. Altid med godt resultat

0

Jeg har købt min valk over eBay til 10 kr inkl fragt! :loveshower:

Fås i flere farver og størrelser :)

0

Vildt du selv vil sætte dit hår, ville ønske jeg kunne men intet holder i mit hår så er "tvunget" til at tage til frisør.men som andre skriver så anskaf dig en valk, kan også findes på trendsales til 35kr inkl. Også kræver det vel "bare" en masse øvelse:-)

0

Annonce ♥