Sign in to follow this  
Followers 0
Line L

Kongeligt bryllup

13 posts in this topic

Jeg er jo en af de, sikkert, mange kommende brude som sad fuld af spænding foran tv skærmen igår, for at følge med i det kongelige bryllup i London.... men det vigtigste øjeblik for mig, udover den meget smukke vielse i Westminster Abbey, var selvfølgelig kjolen..!! Og jeg må sige, jeg synes altså at hun var helt utrolig smuk.... Rigtig fin og meget smuk, lidt enkel kjole, sød lille brude buket, og jeg elsker at hun havde løst hår.... Men hvad synes i om Kate's brudekjole, slør og buket..?? ()()

post-42569-0-54158100-1304154067.jpg

post-42569-0-57740600-1304154081.jpg

0

Annonce ♥

Jeg synes kjolen er virkelig flot, meget romantisk med blonderne. Jeg må dog sige, at de der kæmpe lange slæb som kongelige altid har... er liiige i overkanten :rolleyes:

0

Jeg synes kjolen er virkelig flot, meget romantisk med blonderne. Jeg må dog sige, at de der kæmpe lange slæb som kongelige altid har... er liiige i overkanten :rolleyes:

ei okay nu jeg kigger på billedet igen så er det jo faktisk ikke så galt.. så kun et hurtigt klip fra brylluppet i går aftes og der så det voldsommere ud :oops:

0

Modsat mange herinde, synes jeg hun var smuk, klassisk og dejlig ungdommelig i hendes valg. Hun bragte Kongehuset tilgængelighed til det engelske folk og gav det vitamintilskud det manglede.

Hun var sin titel værdig og hvilede så meget i sig selv Og sin egen skønhed at hendes valg af kjole kunne være så enkel og "lille".

0

Annonce ♥

Der var jo stor opstandelse over hendes kjole herinde i gaar i denne traad.

Jeg fastholder nu at hendes kjole var baade flot, enkel, klassisk, speciel og smuk - den var staerkt inspireret af Grace Kellys kjole fra 1959 og Justin Alexander har lavet en model, der har samme traek, ligesom Prinsesse Maries kjole ogsaa havde lidt af det. Ser man tilbage paa de seneste engelske brude, Diana og Fergie, saa har de vaeret tilknappede og i nogle bombastiske kjoler. Kates kjole var helt anderledes afbalanceret i forhold til tiden og tilmed stilsikker, synes jeg.

Jeg synes Kates smukke kjole passede rigtig godt til hende som person og som medlem af den kongelige familie :)

0

Jeg synes, at hun var så smuk! Kjolen var i mine øjne helt rigtig til en kommende dronning. Især blondetoppen var meget smuk:-)

0

Jeg synes brudekjolen var helt fantastisk, og tænkte lidt, at den mindede om vores prinsesse Maries. Men Kate var så smuk i sin kjole, var især vild med den blonde overdel, men det kommer jo nok ikke som en overraskelse, hvis man ser min egen brudekjole :D

0

Jeg synes virkelig kjolen er smuk :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg synes hendes kjole var utrolig flot og enkel

0

Synes kjolen var SÅ smuk! Er virkelig misundelig og har besluttet mig for at jeg hader Kate,for at få mig til at føle at min egen kjole er totalt nederen hi hi ;)

0

Jeg synes den er smuk!! Hun er klassisk skøn og tidsløs, og der er ikke for meget pynt eller frås ved den.. Jeg er meget fan af den enkle buket, men synes sløret kunne have været længere bagtil, men ellers er det smukt :)

0

Kate var/er smuk, men jeg kan ikke sige det samme om kjolen :blush: Men jeg havde jo også håbet på en "dronninge" kjole ala Marys og den her har flere ting jeg ikke bryder mig om, men det er jo ligegyldigt, for det er jo ikke mig der skulle giftes i den :wink:

0

Annonce ♥

Pragtfuld kjole og smuk brud :cheerleader3: Men min favorit er stadig HKH Prinsesse Maries kjole :thumbsupsmileyanim:

Edited by Charlotte Carlsen
0