Mor-Til-To

♥ Bjørn & Katja ♥ 29 okt. 2011 ♥ Nu 2 billeder fra vores bryllupsdag ♥

324 indlæg i dette emne

:heart: Dejlig dag + samtale med præsten :heart:

Har haft en super skøn dag sammen med h2b idag..

Vi har haft besøg af præsten, ( Endelig, efter min mening )

Jeg havde fået lov at vælge nogen salmer, som vores præst godkendte - Super. :thumbsupsmileyanim:

Nu titte til hinanden

Opal den ting som gud har gjort

Du kom med alt, det der var dig

Jeg ved en blomst så favr og fin

Det er kun h2b og mig der skal side oppe ved alteret da der ikke er ret meget plads, vi skal side ved siden af hinanden. ( medmindre vi virkelig var imod det )

Ved ikk, ville da gerne side ved siden af min far. Men det er nok ikke det vigtigste for mig.. :unsure: hmm, kan nå at ombestemme mig endnu..

Min kjole :c166:

Jeg har siden i mandag forsøgt at få fat i syersken for at høre ang. min kjole. Om hvordan med prisen og om hvornår hun ville sende den.

Fik endelig fat på hende i eftermiddags. Hun fortalte mig så heldigvis at jeg slipper heldigvis billigt.. 1000 kr pyhaa.

Har været så nervøs ang. prisen pga. den voldsomme ændring for oplægning.

Kjolen bliver desværre først sendt på fredag... Har jeg nerver til måske først at få den hjem 5 dage før, ehmm egentlig ikke... :unsure:

Børnefrie dage :biggrin:

Ungerne kom med min forældre til Samsø efter fødselsdagen i weekenden, så de er kommet hjem i dag.. Totalt i hopla, og frisk på ballade :griner:- Vores søn på 3 år, er MEGET mor pylret, så han skulle hænge på mig næsten hele tiden. :td:

Nå men det er nu skønt at have dem hjemme igen :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke det er meget normalt :a1221: Kan godt forstå at du er følelsesmæssigt berørt at situationen - at blive gift er jo stort. Jeg kan allerede nu - 10 mdr før vores bryllup græde over, hvor vildt det egentlig er at sige JA til hinanden, -HAHA-

Hov, fik aldrig svaret på din besked..

Jo det er vel helt normalt.. Jeg tror det har ramt mig lidt ligesom under begge mine graviditeter, de sidste 2-3 mdr skulle folk knap nok sige tosse, eller lign. til mig, så kunne jeg snart sætte mig til at tude.... hehe Ej, så galt er det god ikke.. . Men der skal aligevel utroligt lidt til at bringe mig ud af fatning, når det er h2b, eller mine forældre der kommer med noget - både godt og mindre spændende.. :rolleyes:

Jeg glæder mig sygt meget, men glæder mig også til om 10 dage hvor vi endelig er mand og kone... :wink:

Ja, det gik egentlig os op for mig igår da præsten var her, hun spurgte os om hvad vi tænkte når hun sagde - Til døden og skiller...

h2b og jeg kiggede på hinanden dog med et smil, og præsten sagde så hurtigt, ja det er meget store ord, og vi ved jo at sige 50 % af dem der siger ja til det, ender med at gå fra hinanden.

Så self. er det en alvorlig ting, men det er ikke forbudt at blive skilt idag, som det var dengang man først brugte de ord..

-------------- Hmm, det løb bedre som hun sagde det, end det ser ud på skrift... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha først at få kjolen 5 dage før dagen, du har da nerver af stål :D Men det er da en fin pris du har fået det til.

Dejligt at få ungerne tilbage, dejligt med børnefridage, men lækkert at få dem hjem igen.

Ehmm, nerver af stål... Nej det har jeg ikke..

Jeg har været helt ude af den, da jeg ikke kunne få fat på hende, heldigvis blev jeg lettet da jeg så endelig fik fat på hende..

Havde dog håbet at have kjolen hjemme senest i morgen........ Men sådan bliver det så ikke... Jeg går så bare ud og sparker til vores nye GRIMME postkasse, hos " udlejeren " har sat op.. Hvis der er det mindste med tilpasningen af kjolen.. Har jo ikke en chance for at nå at få gjort noget ved det igen..

Ja det er super skønt at have ungerne hjemme igen, vi har hygget med tegnefilm, puzzle spil osv. hele dagen indtil nu.. Hva man ikke gør for sine børn :tunge: hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare for meget, det er kun den ene brudepige kjole der er kommet... :pokey:

Ringede efterførlgende til postdanmark og fik dem til at spore pakken da jeg ikke kunne få lov til det på nettet.. Og hun kunne så heldigvis fortælle mig at kjolen er ved postbudet til omdeling idag.. Havde en meget glad søster i røret, da jeg ringede og fortalte hende det...

Redigeret af Mor-Til-To
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare for meget, det er kun den ene brudepige kjole der er kommet... :pokey:

Ringede efterførlgende til postdanmark og fik dem til at spore pakken da jeg ikke kunne få lov til det på nettet.. Og hun kunne så heldigvis fortælle mig at kjolen er ved postbudet til omdeling idag.. Havde en meget glad søster i røret, da jeg ringede og fortalte hende det...

Det var da også frustrerende så tæt på brylluppet!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja er du gal, hverken min søster eller jeg syntes det var sjovt....

Gaven til h2b, fik jeg også en undskyldning af firmaet at de ikke havde den færtig som lovet, og de vil i morgen sende den med ekpress forsendelse i stedet for.... Jubii... Det hjælper at blive lidt små "sur" en gang i mellem... :rolleyes: der stod at det ville tage maks 5 dage for at få den færtig. og den er så først blevet færtig idag.. 10 dage efter bestilling... :pokey:

Nå, men jeg når at få den hjem... det er jo det vigtigste...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyhh ha, sådan en gang stress behøver man ikke lige her ugen op til! Der er jo sikkert nok at tænke på i forvejen!

Men dejligt det hele løser sig :)

Ja det er ikke helt så spændende... Men min søsters kjole ligger på posthuset, der lå en seddel til mig da jeg kom hjem efter at have været ude og handle med en veninde :rolleyes: Så juhuu...

Ja det er skam nok at stress over...

Der bliver holde polter for Bjørn i morgen, som hans søster og en kammerat planlægger...

Det er så både mig, ungerne, sviger forældre osv og hans kammerater der skal med...

Jeg har forsøgt flere gange idag, at få et tidspunkt osv for hvordan og hvorledes, men det er så ikke lykkedes endnu... Så jeg er temmelig træt af det hele lige nu, ( for det er også kærestens arbejds dag i morgen ) så..

Vi havde sagt for et par mdr siden til familien at hvis der var nogen der skulle finde på noget polter så ville vi IKKE have det den sidste weekend inden bryllupt... Fordi vi jo har en del vi skulle have lavet. og jeg skulle have farvet hår og alt muligt, hvilket jeg nu nok er nød til at aflyse........ Arrrh...

Mine søskende har fortalt mig at de havde forsøgt med at arrangere det så det blev den samme weekend som min polter, så vi kunne have sluttet af med den LOC tur sammen om natten, men der var nogen der havde sat sig på tværts.. Desværre, det ville have været så godt.. Da jeg ved han håbede på at få et brag af en bytur med kammeraterne... men sådan bliver det ikke... Håber bare sådan det er ok, og han ikke bliver skuffet..

Nåå det er så tredje fjerde gang jeg lukker min irritation ud om dette.... :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, det er da lidt træls! Især når I faktisk havde frabedt jer det... Men håber virkelig han får en dejlig dag alligevel. Vi skal jo egentlig være lykkelige over, at vi har en familie/venner, der gider bruge tid og penge på at arrangere sådan en dag. Og dermed ikke sagt at jeg ikke forstår dig... for det er da irriterende! Håber du kan få tid til favning en anden dag - for det skal da nåes.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, det er da lidt træls! Især når I faktisk havde frabedt jer det... Men håber virkelig han får en dejlig dag alligevel. Vi skal jo egentlig være lykkelige over, at vi har en familie/venner, der gider bruge tid og penge på at arrangere sådan en dag. Og dermed ikke sagt at jeg ikke forstår dig... for det er da irriterende! Håber du kan få tid til favning en anden dag - for det skal da nåes.

Ja er da helt sikkert os glad for at de gidder... den her måde syntes jeg bare ikke er ok, nu hvor jeg fik afvide de gerne ville have mig og vores børn med, så forventer jeg idet mindste bare at man kunne få et kl. slet.. børnene er trods alt ikke så store, og har stadig behov for deres middags lur osv. Så ville bare sætte pris på at vide hva tid, så jeg kan planlægge ud derfra..

Jo hårfarvningen fik vi vist rykket til søndag, skulle også have lavet negle på en veninde, som jeg så fik aflyst. Og andre små ting..

mandag skal jeg selv afsted og have lavet negle. og tirsdag står den på frisør sammen med min datter.. så det er ved at være booket op...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtig nok! Hvor svært er det lige at give et tidspunkt!

Pyhh ha, ja der er nok at se til. Håber du har fri til det?

Ja nemlig :rolleyes:

Ja, jeg er desværre arbejdsløs, efter endt uddannelse... ( desværre ) så har egentlig oki tid.. men så alligevel ikk, da jeg jo er mest selv hjemme.

og vi skulle gerne være fælles om det meste af det vi mangler.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, hvor træls :td: Dumme finanskrise...

JA, det er desværre ikke fordi jobbene hænger på træerne længere.... :td:

Nej, desværre. Frygter det ser lige så skidt ud, når jeg bliver færdig til sommer... :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nu har min kære h2b været hjemme fra siden kl. 05.45 i morges, hvor han skulle køre på arbejde..

Hvor hans kammerater, søster, og forældre. hentede ham omkring kl 14.. Der blev jeg i hverfald ringet op at de havde hentet ham..

( nå ja, jeg fik jo endelig svar omkring kl 23 igår aftes, at jeg og ungerne ikke skulle med til spisning alligevel, da de var kommet i tanke om at kæresterne ikke plejede at være med ) ØHHHH, :rolleyes: Og det kunne i ikke lige være kommet i tanke om inden jeg aflyste mine aftaler, som jeg allerede havde fortalt jeg havde.. og ikke først kl 23 dagen inden.

Arrrrrrrrrrh ja. Er temmlig øv over den måde det hele har foregået på..

Men det vigtigste er at h2b har en god dag, så det håber jeg da han så har når han engang kommer hjem..

- fik en mms fra min svigerfar omkring kl 16, med billede af h2b som er på vej op og flyve... Uhh, godt det ikke er mig.. Som jer der har læst om min polter, ved at jeg har højdeskræk.. :fløjt:

Og for at det ikke sku være løgn så slog min søn så os lige et lille hul i for hovedet idag, nuuj, jeg var ved at gå i panik da han pludselig stod med blod løbende ned fra panden oog ned over næsten.... :( men kunne så hurtigt se da jeg fik ham op og vasket, at det kun var et lille hul, så var jeg hurtigt rolig igen. :fløjt: pyha...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, hvor træls :td: Dumme finanskrise...

JA, det er desværre ikke fordi jobbene hænger på træerne længere.... :td:

Ja, man kan kun håbe på at det ikke er sådan...

Nej, desværre. Frygter det ser lige så skidt ud, når jeg bliver færdig til sommer... :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså hvor irriterende, de ikke kunne have fortalt det inden, så havde de/du undgået alt det postyr!

Men dejligt at h2b har haft en skøn dag - er trods alt meget vigtigt! Uhhh flyve - tør jeg bare heller ikke :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har da desværre nok at se til og lave om i disse dage, og det pga udefrakommende ting og sager. Jeg håber at alt kommer til at gå glat fra.nu af

Ja det er skam nok at se til... :wink:

Og tak, mon ikke det nok skal gøre det :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså hvor irriterende, de ikke kunne have fortalt det inden, så havde de/du undgået alt det postyr!

Men dejligt at h2b har haft en skøn dag - er trods alt meget vigtigt! Uhhh flyve - tør jeg bare heller ikke :unsure:

Ja det var irriterende, men mest fordi jeg følte at man blev " hold lidt for nar " hvis man kan sige det på den måde...

Men det vigtigste var som self. at han havde en god dag, og bortset fra at han da syntes det var ærgeligt at han ikke orkede det sidste, så havde han en god dag...

Nej, jeg tør simpelthen heller ikke sådan noget.... har været i en stor flyvemaskine for mange år siden, det virker os bare mere trygt for mig... :rolleyes: Ehmm, ja det lyder underligt.... men har så heller ikke prøvet det i mange år..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er der kun 4 dage til vores store dag...

Igår var jeg med min veninde ud og få lavet negle.... Og øv, at jeg ikke bare havde gjort det selv for min veninde sagde at du laver dem meget pænere selv.. Ja, så skal lige igang med at trylle lidt - da jeg ikke gider lave det helt om..

Så kom min kjole jo endelig igår, så den skulle self. prøves.... Den er perfekt ... Skal nok smide et billede ind :)

Derefter farvede min veninde mit hår, skønt... Så var det aftensmad tid.. Og derefter lavede jeg negle på hende... Super skøn dag.. :heart:

Idag har vi været i sol, sammen med kæresten også :wink: Håber jo på at få mine strom mærker helt væk :fløjt:

Derefter til frisøren med min "lille" pige, skønt...

SÅ nu skal der laves favour æsker og alle mulige andre små ting som vi mangler.... Så det snart kan blive lørdag...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er der kun 4 dage til vores store dag...

Igår var jeg med min veninde ud og få lavet negle.... Og øv, at jeg ikke bare havde gjort det selv for min veninde sagde at du laver dem meget pænere selv.. Ja, så skal lige igang med at trylle lidt - da jeg ikke gider lave det helt om..

Så kom min kjole jo endelig igår, så den skulle self. prøves.... Den er perfekt ... Skal nok smide et billede ind :)

Derefter farvede min veninde mit hår, skønt... Så var det aftensmad tid.. Og derefter lavede jeg negle på hende... Super skøn dag.. :heart:

Idag har vi været i sol, sammen med kæresten også :wink: Håber jo på at få mine strom mærker helt væk :fløjt:

Derefter til frisøren med min "lille" pige, skønt...

SÅ nu skal der laves favour æsker og alle mulige andre små ting som vi mangler.... Så det snart kan blive lørdag...

Uuuh det er ved at være tæt på nu!

Øv med neglene, det var lidt ærgeligt.

Og SKØNT med kjolen - det var dejligt at høre! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er der kun 4 dage til vores store dag...

Igår var jeg med min veninde ud og få lavet negle.... Og øv, at jeg ikke bare havde gjort det selv for min veninde sagde at du laver dem meget pænere selv.. Ja, så skal lige igang med at trylle lidt - da jeg ikke gider lave det helt om..

Så kom min kjole jo endelig igår, så den skulle self. prøves.... Den er perfekt ... Skal nok smide et billede ind :)

Derefter farvede min veninde mit hår, skønt... Så var det aftensmad tid.. Og derefter lavede jeg negle på hende... Super skøn dag.. :heart:

Idag har vi været i sol, sammen med kæresten også :wink: Håber jo på at få mine strom mærker helt væk :fløjt:

Derefter til frisøren med min "lille" pige, skønt...

SÅ nu skal der laves favour æsker og alle mulige andre små ting som vi mangler.... Så det snart kan blive lørdag...

Uuuh det er ved at være tæt på nu!

Øv med neglene, det var lidt ærgeligt.

Og SKØNT med kjolen - det var dejligt at høre! :cheerleader3:

Ja det er øv, man forventer vel bare lidt at det er super når det er en sallon ligefrem... men første og sidste gang jeg har været der...

har fixet det lidt nu, ved selv at ligge et lag glimmer gele over hele neglene, for man kunne se mine egne igennem og alt muligt, det kan man heldigvis ikke så slemt længere... det blev dog ikke så fint enkelt bare med fransk negle som jeg havde håbet... men nu fransk med glimmer... hehe :wink:

Ja wow... glæder mig sygt meget til at skulle have den på hele dagen - næsten, på lørdag.. :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer