Mor-Til-To

♥ Bjørn & Katja ♥ 29 okt. 2011 ♥ Nu 2 billeder fra vores bryllupsdag ♥

324 posts in this topic

Annonce ♥

Arrrh hvor det irriterer mig at jeg ikke kan finde ud af hvad jeg vil med det hårpynt fis........ Det skal helst være lidt anderledes, skal self. give et spil til det sorte i min kjole. Arrh..

( her burdte der være en smiley, der banker hovedet ind i muren.)

0

Når du nu har mørkt/rødt hår burde du måske vælge noget lyst eller noget sort med meget bling (ved du har kigget efter sort). Da du er korthåret vil en bøjle eller et bånd være rigtig nemt at få til at sidde godt. Synes det er fint fu vil noget anderledes (elsker det der ikke lige er som andre gør), men din kjole er ret klassisk, så det er med at finde en ballance, så det passer sammen

0

Annonce ♥

Lena - Ja du har helt ret, og det er os derfor jeg vist holder lidt igen..

Syntes det er svært.

Min søster sagde at hun tror denne her ville være super til mig il_570xN.248868733.jpg

Kan købes her

Ang. mit hår, så er det nok brunt den dag... det er alligevel snart 1½ måned gammel det billede, så noget skal der ske ang. farve i hverfald :rolleyes: Altså

Edited by Mor-Til-To
0

Så er der sørme lidt tøj på vej til mig, som skal bruges til boudoir på lørdag :shopping:

Denne.

22238620.jpg

Og denne.

22450134.jpg

Har lidt forskellige hofteholder , trusser og lidt andet hjemme, så må vi se hva jeg ellers finder på.. I kan måske nok se at sort er min ynglingsfarve ( selvom de siger sort ikke er en farve. :rolleyes:

Edited by Mor-Til-To
0

Annonce ♥

Kæresten og jeg sidder lige og kigger lidt frem og tilbage på ting som vi bare ikke kan undvære til vores bryllup..... MÅSKE ...

Så stødte vi lige på denne her, det er da lidt fedt.. :thumbsupsmileyanim:

ADK108B.jpg

Kan købes her

Edited by Mor-Til-To
0

Annonce ♥

Så er der sørme lidt tøj på vej til mig, som skal bruges til boudoir på lørdag :shopping:

Denne.

22238620.jpg

Og denne.

22450134.jpg

Har lidt forskellige hofteholder , trusser og lidt andet hjemme, så må vi se hva jeg ellers finder på.. I kan måske nok se at sort er min ynglingsfarve ( selvom de siger sort ikke er en farve. :rolleyes:

UUUUUhhh det er super flot og fræt det sæt her!! håber der kommer lidt billeder her ind bagefter, du bliver jo super lækkerthumbsupsmileyanim.gifthumbsupsmileyanim.gif

0

Denne.

22238620.jpg

Og denne.

22450134.jpg

UUUUUhhh det er super flot og fræt det sæt her!! håber der kommer lidt billeder her ind bagefter, du bliver jo super lækkerthumbsupsmileyanim.gifthumbsupsmileyanim.gif

Jeps og jeg er lige kommet hjem efter at have været i Lilly sammen med min veninde som fik købt en flot kjole til vores bryllup.. Og så lå der sørme en seddel om at jeg kan hente tøjet på posthuset i morgen. :thumbsupsmileyanim:

Håber bare at det bliver godt, er ikke helt tilfreds med størrelsen af mine lår og sådan lidt, på trods af jeg har tabt mig 16 kg.. :rolleyes:

0

Denne.

22238620.jpg

Og denne.

22450134.jpg

Jeps og jeg er lige kommet hjem efter at have været i Lilly sammen med min veninde som fik købt en flot kjole til vores bryllup.. Og så lå der sørme en seddel om at jeg kan hente tøjet på posthuset i morgen. :thumbsupsmileyanim:

Håber bare at det bliver godt, er ikke helt tilfreds med størrelsen af mine lår og sådan lidt, på trods af jeg har tabt mig 16 kg.. :rolleyes:

er sikker på at det bliver nogen fantastiske flotte billeder.... uuuu gid det var mig!!

0

Denne.

22238620.jpg

Og denne.

22450134.jpg

er sikker på at det bliver nogen fantastiske flotte billeder.... uuuu gid det var mig!!

Hvor er du sød :loveshower:

0

Annonce ♥

Solarie - Hygge - og lidt tuderi.

Har idag været i solarie, lækkert, det er så længe siden ( desværre, for er pænt bleg) :pokey:

Købt et par lækre stiletter til kun 50 kr da vi var i føtex, de måtte simpelhen bare med i vognen, og de kan da måske bruges sammen med det tøj som jeg har hentet på posthuset idag ( det skal bruges til boudoir billederne på lørdag )

Min veninde hjalp mig i tøjet hjemme hos hende, for at tjekke at størrelserne nu også passede, og må indrømme at det jeg kunne godt mærke og se, at jeg lå mellem 2 størrelser. ( enten ville sorsagerne ikke kunne komme til at starmmes mere ind, ellers er de som dem jeg har købt, et stykke åbne i rykken da jeg er lidt bredere.. ) Så øv at jeg ikke havde nået at tabe mig mere :unsure: Nå nå men sådan er det nu altså engang. :blink:

Efter en super dag, kommer jeg hjem til min skønne kæreste som er på vej til blomsterhandleren, da jeg har et stort ønske om at der skal være Kala'er i vores bord dekorationer - forhåbentlig min brudebuket osv.

Og han siger så til mig, at det er desværre ikke sikkert at det kan lade sig gøre, pga. årstiden. Jeg når at tænke, Eej det siger du bare ikke til mig.

Så kan jeg mærke at jeg bliver vildt ked af det, og kan så ikke holde tårene tilbage :boohoo: Jeg vil så gerne have de Kala'er da de både skulle indgå i blomsterne på bryllupskagen, de ringpuder vi har " næsten " bestilt er der også kalaer på. den brudebuket jeg har vist manden som jeg virkelig ønsker mig, er der kalaer i. og så ville jeg som sagt rigtig gerne have dem i borddekorationerne os..

Nå men det er ikke sikkert at det går så galt, vi får svar på mandag og det kan lade sig gøre... så jeg håber virkelig.. ellers ved jeg bare slet ikke hvad jeg vil..

Havde lige brug for at komme ud med det gode og det mindre gode fra min dag :blush:

Edited by Mor-Til-To
0

Først :BKSTREET: for vægttabet! Virkelig sejt gået!

Dernæst træls med blomsterne. Kan jeres blomsterhandler ikke få dem hjem fra Holland? Har jeg hørt andre har fået med forskellige blomster, fordi der ikke lige er årstid for dem i Danmar.

Og sådan et vejskilt skal vi helt sikkert også ha´! :thumbsupsmileyanim:

0

:thanks: Louise.

Vores blomster handler vil gøre alt hvad hun kan for at prøve og skaffe dem hjem til os.. Og Bjørn har fortalt hende at det ville betyde rigtigt meget for mig, så jeg håber virkelig.. der er jo heller ikke særlig lang tid til mandag lige pludselig.. hmm :rolleyes:

Ja, du er ikke den først der nævner det med at få hjem fra Holland, så der må jo være noget om det.. men håber - håber :biggrin:

Ja, det er nu en fed ide med det skilt, men ved ikke helt om vi gør det.

0

Annonce ♥

Vores blomster handler vil gøre alt hvad hun kan for at prøve og skaffe dem hjem til os.. Og Bjørn har fortalt hende at det ville betyde rigtigt meget for mig, så jeg håber virkelig.. der er jo heller ikke særlig lang tid til mandag lige pludselig.. hmm :rolleyes:

Ja, du er ikke den først der nævner det med at få hjem fra Holland, så der må jo være noget om det.. men håber - håber :biggrin:

Krydser fingre for at hun kan trylle (mangler min krydser fingre smiley)

:cheerleader3:

0

Så flot at du har tabt dig så meget!!!!

Jeg er sikker at I nok skal finde en løsning på blomsterne, måske en anden forhandler kan få dem hjem? Ellers kontakt store gartnerier og spørg om de har? :-)

Mange tak :biggrin: Det er fantastisk at have tabt sig sådan, efter alle de kg jeg tog på under mine graviditeter, og kommentarene fra familien og vennerne gør simpelthen det hårde arbejde med at holde vægten, det hele værd..

Ja, vi har os snakket lidt om det her til aften at hvis hun ikke kan skaffe dem hernede, så førhører vi os andre steder, men vi syntes bare hun er så dygtig, og så kender vi hende lidt i forvejen ( hendes datter har gået i børnehave med vores )

0

Krydser fingre for at hun kan trylle (mangler min krydser fingre smiley)

:cheerleader3:

Hehe, ja sådan en burdte her faktisk være :rolleyes:

Edited by Mor-Til-To
0

Man kan evt. altid høre en anden blomsterhandler efter, om de kan få dem hjem, og så købe dem i "løsvægt" der, så "jeres" blomsterhandler kan bruge dem? Hvis det ikke lykkedes for hende...

Ja, det var da en mulighed i hverfald, :bearhug:

0