Sign in to follow this  
Followers 0
Guest anne_stokholm

Håropsætning med blomster

7 posts in this topic

Hej Zillaer,

Jeg vil rigtigt gerne have en lille blomst eller to i min frisure da jeg ikke skal have slør på og gerne vil have der "sker lidt" alligevel.

Men hvad gør man normalt? Jeg kan se der er mange der skriver om sådan nogle blomster clips, men er der ingen der bruger ægte blomster? Jeg er klar over at det sikkert er svært at holde dem friske, men det kunne jo være at der var nogle erfaringer med begge dele?

Og er det desuden så blomster der matcher brudebuketten? For det kan måske være lidt svært med de kunstige..

Kh Anne

0

Annonce ♥

Min frisør siger, at man sagtens kan sætte friske blomster i, men at han vil anbefale at vælge nogle små nogle. Når man bare kigger på dem hos blomsterhandleren, virker de måske vildt små, men når man får dem på hovedet er det lige tilpas. Det elegante kan gå lidt af det, hvis de bliver store.

0

Tusind tak for jeres svar... :thumbsupsmileyanim: Jeg må høre min bryllupsfrisør om hvad hun vil anbefale...

Synes I at det er vigtigt at de matcher blomsterne i brudebukettten? Altså, de skal nok matche i farven, men det er jo ikke sikkert at de blomster der egner sig til håret, er dem, der ender i buketten... Jeg har lidt svært ved at gennemskue om det vil se u-gennemført ud.. :biggrin:

0

Annonce ♥

jeg skal have friske blomster i mit hår, det er de helt små roser, og blomsterhandleren udvælger dem som næsten stadig er i knop, da de vil se rigtig søde ud i håret.... de bliver fæstnet på en snor, så kan frisøren sætte dem som hun nu synes er smartest.... husk bare at lægge blomsterne i køleskabet, indtil du skal bruge dem, så holder de sig bedst.... :)

0

Hej!

Lige i mine tanker- skal ikke have slør da vi skal vies af en lokalpolitiker udenfor, og syntes at friske blomster i håret kunne være vildt flot! :thumbsupsmileyanim:

Til jer der der er længere i processen eller har prøvet det, hvordan greb i det an?

Fandt i blomsterne hos blomsterhandleren først og derefter snakkede med frisøren? Eller snakkede i med frisøren først og fandt derefter blomster der passede til frisuren?

Og er der ellers noget man skal være opmærksom på/gode fif i kan komme med?

Syntes det er lidt svært alt det her med frisør og makup etc. har kun fået sat hår en gang i mit liv - i 3.g, ellers ordner jeg det normalt selv, så har slet ingen erfaring med hvad man "gør".

:blush:

0