Posted June 1, 2011 · Report post De fleste brudepar vil formentlig godt have et par dage inden festen til at forberede forskellige ting m.v. og vil måske også synes at 5 dage efterfølgende efter festen er i overkanten så det lyder jo fornuftigt med de ændrede vilkår fra stedets side og at I laver en symbolsk egenbetaling for gæsternes vedkommende kan der heller ikke siges noget til for 28.000 kr. eller hvad det nu koster er jo også en slags penge (og du finder ikke et værelse i Odense og omegn til under 450 DKK. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2011 · Report post Vi har (takket være de gode råd herindefra) fået reserveret til Ti Trin Ned i Hannerupskov Så nu kan festen godt snart begynde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2011 · Report post Hvor dejligt... Tillykke med det Levede maden op til forventningerne? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2011 · Report post Hvad med Lykkesholm Slot? Vi havde en aftale med Lykkesholm da vi overvejede det ifm vores bryllup. Men det virkede ekstremt amatøragtigt, da ingen mødte op da vi kom derud, og ingen besvarede tlf. Vil for alt i verden undgå dette sted, da man jo ikke vil risikere lignende på den store dag. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2011 · Report post hvad med en efterskole/højskole i nærheden. De plejer at have både køkkenpersonale og værelser til overnatning, hvis der altså ikke bor nogen på skolen i den periode i skal holde bryllup. Jeg kan anbefale det tidligere Køng Idrøtshøjskole (Glamsbjerg). De havde tidligere en rigtig god kok (ved ikke hvordan det er nu)og da det ikke længere er højskole, må de have et hav af ledige værelser. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2011 · Report post Hvor dejligt... Tillykke med det Levede maden op til forventningerne? Har ikke smagt den endnu Men synes det lyder rigtig godt udfra deres hjemmeside. Der er god tid til brylluppet så mon ikke vi liiige skal over og spise der en dag ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites