Sign in to follow this  
Followers 0
JHD

Underlag til bloklys

14 posts in this topic

Ligger i ikke inde med nogle idéer til hvad jeg kan komme under bloklysene? Synes måske ikke at staniol om et stykke pap lige er så fikst ;)

(Skal tilføje at vi laver et utraditionelt sommerbryllup, med forskellige blomstrede duge, vaser i mange str. o fyldt med markblomster i alle farver. Så alternative løsninger er meget velkommen :thumbsupsmileyanim: )

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ville ikke bruge spejle, spejlene kan gå i blitzen på kameraet når folk tager fotos og du kan risikere at alle billederne bliver ødelagt..

Sjovt, det havde jeg slet ikke tænkt på! Nå, men vi brugte spejle til vores lys på den store dag, og ingen billeder blev ødelagt af det :)

0

Annonce ♥

Tak for jeres svar. Ville gerne finde en løsning jeg evt selv kunne lave, så det ikke kommer til at koste så meget. Birkegrene blir måske lige rustikt nok, men kan ellers godt lide idéen.

Overvejde om vi kunne bruge nogle helt lave dåser - altså tomme dåser - det ville passe godt ind til det lidt "tilfældige" sommerfest tema. Endnu federe hvis man kunne finde nogen med noget print på, så det ser ud som om vi lige har samlet lidt ind fra spisekammeret ;)

Men aner ikke hvor jeg kan finde sådan nogle.........

Godt at vide det med spejlene, det ville dælme være surt at billederne ikke blev gode!!!

0

Hej :)

Vi har købt små lyseholdere til bloklys i zink - vi fandt vores i netto... runde og rustikke, uden dog at være alt for iøjenfaldende!! De er SÅ fine :) Du kan finde dem i diverse indretningsbutikker og lignende, eller kig som os i netto e.l. - der kan man være heldig :)

0

Hey :-) Ta´ i genbrugsbutikker eller på loppemarkeder og find gamle kage tallerkner , eller underkopper , det er rigtig fint til bloklys , vi holder selv vores bryllup i haven ,og her bliver dækket op med al mulig forskelligt : gl glasvaser gl sodavandsflasker med patentprop, fine små glas til fyrfadslys og gamle henkogningsglas til bloklys , Husk masser af lys i træerne og bambus fakler i hele haven ;-)Det bliver total hygge hilsen Heidi

0

Annonce ♥