Guest lmp_dk

Morten & Louise 9. juli 2011

330 posts in this topic

Jeg har i et godt stykke tid læst her lidt on and off..

Jeg har brugt mere tid på den amerikanske version af BK.

Men nu er vi jo ENDELIG ved at nærme os datoen og så tænkte jeg at det nok kunne være hyggeligt at lave en tråd her..

Om os:

Jeg hedder Louise og jeg er 27 år. Min kommende mand hedder Morten og han er 29 år. Han er premierløjtnant, men har valgt ikke at have uniform på selve dagen da han ikke bryder sig om at blande arbejde med fritid.

Vi har kendt hinanden i lidt over 3 år og mødte sjovt nok hinanden på Facebook.

Om vores bryllup:

Vi har været forlovet siden oktober 2009 så vi har haft masser af tid til at planlægge brylluppet.

Jeg har brugt rigtig meget tid på søge information, ideer og lignende på nettet..

Vi skal giftes i Snesere kirke d. 9. juli 2011

Festen skal holdes på Christinelund i Præstø

Jeg har lavet en masse ting til brylluppet selv for at holde prisen lidt nede og for at gøre det personligt.

Så langt så godt.. Vi har jo haft en lang forlovelse så der har hele tiden været længe til brylluppet, men lige pludselig er der kun 2 måneder til vi skal giftes og jeg synes nu at vi mangler meget!!

DIY to do liste

Vores farver: Æblegrøn, sort og hvid

Vores tema: Sommerfugle (dog ikke over det hele)

Feststed: Christinelund i Præstø

Kirke: Snesere kirke - se billeder og beskrivelse her: Kirken indvendigt og Kirken udvendigt

Fotograf: Applepark photography

Blomster: Hvide georginer, hvide roser, hvide nelliker og lysegrønne chrysantemum og andet lysegrønt fyld!

Mere om blomsterne

Save the dates: Billede af dem og Blærerække

Invitationer: Billede af invitationer og billede af kuverter og sidst men ikke mindst et billede vi tog da vi sendte dem

Brudepigekort: kortet

Gommen: Habitten og slipset

Bruden: Bluse til at have på dagen op til brylluppet Kjolen Sko før farvning Frisør og hårinspiration Smykker My something blue My something old

Brudepige: Jeg har lavet en sød bluse til brudepigen som hun kan have på mens vi gør os klar. Brudepige armbånd og øreringe

Småkager: formene og flere forme.

Goodiebags: Jeg laver en taske med nogle forskellige hyggelige og praktiske ting som folk kan have brug for til de gæster som overnatter på Christinelund - Bolsjer Personlige chokolader små V6 tyggegummi pakker Små panodil pakker

Børne-aktivitets-tasker: Beskrivelse, malebøger og farvekridt Sommerfugle farvekridt Grønne chokolademønter og rubic's cubes Spil Grønne balloner DIY personlige engangskameraer til fotojagt Fotojagt kort

Pynt:DIY photobooth rekvisitter Sommerfugle uro Dørskilte Just married skilt Sommerfugle sugerør Gæstebog Toastmaster klokke Drinkspinde til cocktails Bordkort Bogstaver til kagebordet Servietter

Til billeder: Paraplyer i tilfælde af regn

Edited by lmp_dk
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vores Save the dates

Vi tog nogle billeder i Fælledparken i oktober til vores STDs.. Det var super sjovt og hyggeligt, men en anelse koldt!

Vi sendte dem ud i januar fordi vi ville være sikre på at folk ikke holdt ferie til vores bryllup.

post-45024-0-56837800-1304524831.jpg

0

Annonce ♥

Sådan her ser vores invitationer ud..

De er også fra Vistaprint (ligesom vores save the dates).

På bagsiden står der en masse praktisk information!

Jeg havde oprindeligt tænkt mig at jeg ville lave dem selv, men det kunne ikke betale sig i forhold til hvor meget materialerne kostede og hvor lang tid det ville have taget mig. Desuden syntes jeg også at de så for hjemmelavede ud når jeg forsøgte mig.

Synes de her er rigtig elegante :-)

Vores farver er æblegrøn, sort og hvid.

post-45024-0-40585700-1304610046.jpg

0

Fantastiske farver.... Har selv valgt den grønne og sorte til vores farver... Flotte invitationer, igen hér kiggede vi sjovt nok på de samme invitationer, men valgte dog nogle lidt anderledes i sidste ende. Men det ser flot ud med jeres:-)

Knus Eva

0

Annonce ♥

Fantastiske farver.... Har selv valgt den grønne og sorte til vores farver... Flotte invitationer, igen hér kiggede vi sjovt nok på de samme invitationer, men valgte dog nogle lidt anderledes i sidste ende. Men det ser flot ud med jeres:-)

Knus Eva

Hehehe.. sjovt at vi har valgt de samme farver og at vi skal giftes samme dag! :thumbsupsmileyanim:

0

Brudepige kort

Min veninde Michele skal være min brudepige.. Vi er barndomsveninder og har kendt hinanden i ca. 21 år!

Det lå selvfølgelig i kortene at hun skulle være min brudepige, men jeg syntes det kunne være hyggeligt at spørge hende rigtig officielt så jeg lavede det her kort og sendte til hende!

Hun blev super glad for det.. Det er jo så sjældent man får rigtig post! Det hjalp nok også at jeg havde skrevet om hvor meget hun betyder for mig fordi vi altid har fulgt hinandens liv (til tider på sidelinien) men vi ved at vi altid kan regne med hinanden.

post-45024-0-14953800-1304695246.jpg

0

Ja det er nu ret sjovt, og det bedste er, at jeg har spurgt min brudepige på eksakt samme måde som dig... :-) hvor henne skal i giftes???

Vildt.. :-)

Vi skal giftes på Sydsjælland i Snesere kirke.. Det er der min kommende mand er døbt og konfirmeret! Hvad med jer?

0

Annonce ♥

Dørskilte

Jeg har valgt at lave dem på engelsk da vi har inviteret udenlandske gæster til vores bryllup og mange af dem overnatter også på Christinelund op til brylluppet ligesom vi gør.. Da jeg helst ikke vil have de skal komme ind på værelset mens jeg gør mig klar (fordi jeg vil have at min kjole skal være en overraskelse) tænkte jeg at det var en god idé med det her skilt.

Og så har jeg så selvfølgelig også lavet et til bryllupsnatten :badgirl:

post-45024-0-40397600-1304765543.jpg

Edited by lmp_dk
0

Ja det er nu ret sjovt, og det bedste er, at jeg har spurgt min brudepige på eksakt samme måde som dig... :-) hvor henne skal i giftes???

Vildt.. :-)

Vi skal giftes på Sydsjælland i Snesere kirke.. Det er der min kommende mand er døbt og konfirmeret! Hvad med jer?

Jeg har altid haft en lille pige drøm om at blive gift i Frederiksberg kirke og det lykkedes at få lov selv om de egentlig ikke tager flere udefra kommende ind.... (Vi hører begge til i et andet sogn oprindeligt)

Receptionen skal holdes på Frederiksberg også i mine forældres have og om aftenen skal vi på Færgen Grønsund, der er en lille renoveret "husbåd" i Christianshavn Kanal

0

Hej til endnu en dato søster :balloons: Det er skræmmende så tæt på det pludselig er :tunge:

Synes det ser så fint ud det hele! Glæder mig rigtig meget til at følge med i din planlægning :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg vil selv lave nogle småkager til kaffen om aftenen og da vores tema lidt er sommerfugle syntes jeg de her sommerfugle var så søde :biggrin:

Tror jeg vil lave en portion i næste uge og tage med på arbejde.. så jeg kan få testet en opskrift af..

post-45024-0-19416400-1304785079.jpg

0

Jeg kom også til at købe disse udstikkere efter jeg havde set de sødeste småkager på nettet (må lige finde billedet og lægge det op så I kan se hvad jeg mener..

Jeg synes at bryllupskage- og brudekjole-udstikkeren er så søde.. så jeg kommer vist til at lave en masse småkager! LOL

post-45024-0-37795000-1304785207.jpg

Edited by lmp_dk
0