Guest lmp_dk

Morten & Louise 9. juli 2011

330 posts in this topic

Puh kan virkelig mærke "stressen" melde sin ankomst!

Kan slet ikke koncentrere mig på arbejde i dag.. Vil bare have fri nu så jeg kan nå alt det skal inden på lørdag!

Min mor har lige ringet vedr. butterfly til min far.. Hun troede jeg ville have at han skulle have en sort på, men han har selv talt om en grøn (som jo er vores bryllupsfarve). Jeg vil ikke diktere hvad folk skal have på eller ej.. så jeg sagde at det var op til min far så nu har min mor købt den grønne til ham hvilket også passer bedst til hans sprælske hippie personlighed!

Både min far og HTB er helt vildt nervøse over deres taler og om jeg vil kunne lide dem.. De er bange for at skuffe mig. Synes det er lidt øv at de føler at jeg kræver så meget :pokey:

Jeg skal ikke holde tale.. Ville være SÅ nervøs hele dagen at jeg slet ikke ville nyde dagen og ville kun koncentrere mig om den frygtede tale. Er virkelig ikke den store taler.. og det ville ødelægge hele brylluppet for mig. Så HTB sagde at jeg selvfølgelig ikke skulle holde en tale. Det blev jeg ret lettet over..

Jeg har dog skrevet en tale som jeg vil skrive på et kort og give HTB med om morgenen på bryllupsdagen så han kan læse hvad jeg gerne vil fortælle ham om min kærlighed til ham.

0

Annonce ♥

Åh ha, alle dine ting er bare så gennemførte. Kan ikke lade være med at tænke, at du nok finder utrolig meget inspiration på amerikanske bryllupshjemmesider. Og hvor er det fedt :thumbsupsmileyanim: Men jeg orker næsten ikke selv at begynde med at læse amerikanske hjemmesider. Så derfor er det utrolig lækkert for os andre, at du finder så meget inspiration, – lige til at sige haps og gemme i inspirationsmappen på computeren :cheerleader3::ilovebryllupsklar::thanks:

0

Annonce ♥

Jeg bøjer mig i støvet for dine DIY evner! :super:

Nårh hvor sødt! :loveboard:

Hvor ER jeg imponeret over dine skønne, skønne ting - jeg er vild med farven, så frisk og anderledes (på den gode måde :wink: ).H2B er altså heller ikke værst :lol:

Hehehe.. mange tak! Det var lige præcis derfor vi valgte den farve!

Og tak.. han trænger dog vildt meget til at blive klippet, men vi har så travlt at det hele tiden bliver nedprioriteret..

Åh ha, alle dine ting er bare så gennemførte. Kan ikke lade være med at tænke, at du nok finder utrolig meget inspiration på amerikanske bryllupshjemmesider. Og hvor er det fedt :thumbsupsmileyanim: Men jeg orker næsten ikke selv at begynde med at læse amerikanske hjemmesider. Så derfor er det utrolig lækkert for os andre, at du finder så meget inspiration, – lige til at sige haps og gemme i inspirationsmappen på computeren :cheerleader3::ilovebryllupsklar::thanks:

Ja, jeg har brugt rigtig lang tid på at søge efter inspiration (nok nærmest 1 år) for at finde ting som vi begge kunne lide og som kunne gøre vores bryllup personligt. Har brugt meget tid på theknot.com som helt klart kan anbefales..

Glad for at du kan lide mine ting så meget at du ligefrem gemmer dem :heart:

0

ENDELIG BRYLLUPSFRI (og 2 af dem betaler mit arbejde rent faktisk for - man får nemlig 2 dage i forbindelse med eget bryllup)

I mandags var jeg til frisøren for at få lavet striber.. Var ved at falde i søvn 5-6 gange imens!! Pinligt.. men er simpelthen så træt fordi vi ikke rigtig har slappet af de sidste 2 måneder!

Igår var jeg i Lilly for at hente kjolen.. prøvede den også lige med smykkerne, sløret og skoene. Det så godt ud.. og damen var imponeret over det armbånd jeg selv har lavet. Desværre så passede kjolen ikke helt i ryggen hvilket fik mig til at panikke helt vildt, men det fiksede syersken i løbet af 15-20 min da det bare var en mindre detalje! Er SÅ glad for at jeg prøvede den for det ville ikke have været fedt at finde ud af på lørdag.. så til alle jer brude derude HUSK at prøve kjolen når I henter den!

HTB kom og hjalp mig hjem med kjolen (og alle de andre ting) som selvfølgelig var pakket forsvarligt ind så han ikke kunne se den.

Jeg har et stramt program for i dag:

Vaske tøj - har sat 2 vaske over

Bag 2 kager til cake pops - done!

Brasiliansk sugaring og fjernelse af overlæbehår (med tråd) kl 11 - done!

Eyelash extensions kl 12.15 - done!

En tur i Magasin for at se på noget MAC som kan gøre min hud mere mat da den har en tendens til at blive skinnende i løbet af dagen - done!

Se efter en lille håndblæser (det var suuuper varmt i kjolen igår) - done!

Købe lidt småting - done!

Pak kjolen ud af plastik - done!

Forme cake pops - halvdelen done!

Skriv til Konditori Arlington - done!

Tag billede af indholdet i en af vores goodiebags - done!

Kom skilt på badeværelseskurvene og pak dem ind i cellofan - done!

Skriv til fotografen

Udskriv og skær velbekomme skilt til - done!

Bag 1 portion cookies

Lave playlists til Ipod

Lav liste over hvad der skal pyntes op med og i hvilket rum

Gennemgå listen til serveringspersonale

Pakke taske til fredagen og søndagen

Edited by lmp_dk
0

Aah, kan lige foele din bryllupsstress og listetrang :rolleyes:

Det er nogle fine ting, I har faaet lavet - sikke et arbejde, men det er jo lysten, der driver det :respekt:

Rigtig god dag :hug:

0

Hold da op I har været flittige og kreative. Det er virkelig nogle flotte ting I har fået lavet. :BKSTREET: herfra. Jeg krydser alt hvad jeg har, for at I får godt vejr på lørdag. :17: Glæder mig til at se billeder af det nygifte par.

0

Annonce ♥

Aah, kan lige foele din bryllupsstress og listetrang :rolleyes: Det er nogle fine ting, I har faaet lavet - sikke et arbejde, men det er jo lysten, der driver det :respekt: Rigtig god dag :hug:

Hehehe.. ja, jeg ved ikke hvornår jeg skal få tid til at slappe af eller sove! Mange tak.. :loveboard: Nu skal vi bare lige have de sidste ting klaret, men det går jo nok :biggrin:

Hold da op I har været flittige og kreative. Det er virkelig nogle flotte ting I har fået lavet. :BKSTREET: herfra. Jeg krydser alt hvad jeg har, for at I får godt vejr på lørdag. :17: Glæder mig til at se billeder af det nygifte par.

Tak!! Jeg kan mærke at jeg er ved at blive lidt spændt.. Utroligt at det allerede er på lørdag! Skal nok lægge billeder herind når jeg får nogle..

0

Nøj hvor har vi travlt! I onsdags fik jeg lavet alt det jeg skulle undtagen at bage 1 portion cookies og lave playlist..

Igår hentede vi den bil vi har lejet og så kørte vi til Præstø hvor vi læssede alle tingene af hos HTB's forældre og så tog vi til Christinelund og læssede alle vores drikkevarer af.

Vi fik snakket med ejeren Jan's kone og det er helt vildt så hjælpsomme de er, alt hvad vi vil have kan sagtens lade sig gøre. Vi fandt et rum hvor fotovæggen kan stå og vi må flytte rundt på møblerne lige så tosset vi vil. Der står en chesterfield sofa som vi vil have stående foran fotovæggen.

Vi fik også set på fotovæggen - HTB's far har sat rammerne i så den skal bare tapetseres og listerne skal sættes på.

Vi fik købt ind til cupcakesene vi skal bage i dag og til pindemadderne vi skal lave imorgen.

Det tog det meste af dagen at være dernede og lave praktiske ting så vi var først tilbage i KBH kl 17.. Så kom min mor (fra Bornholm) for at hjælpe.. vi fik lavet listen til serveringspersonalet, listen over hvad der skal pyntes op hvor og HTB fik ringet til serveringspersonalet (som vi har aftalt at Jan fra Christinelund viser rundt når de kommer).

Så fik vi lavet cookies og cake pops hvilket vi først var færdige med kl 1.. Så jeg er super smadret nu!

I dag skal jeg hen og have lagt shellac på neglene kl 10.15.. og så tager vi ned til Præstø (vi + en stor del af min familie har booket værelse på Christinelund) hvor jeg skal tale med frisøren kl 13.

Derefter skal mig og min mor bage cupcakes og HTB skal udstikke brød og pålæg til pindemadder.. Fotovæggen skal beklædes med tapet og der skal køres en masse ting ned til Christinelund. Når resten af min familie kommer skal vi ud at spise (hvilket jeg selvfølgelig også har købt en fin kjole til).

Dagen i dag skulle heldigvis ikke være helt så presset.

Så er det min sidste dag som frøken!

0

Årh, hvor er det snart..!! :cheerleader3:

Har nydt at følge din tråd super meget, du har virkelig været en stor inspirationskilde..

Håber I får en helt fantastisk dag og en vidunderlig aften :denmarkflag:

.. og glæder mig til en lang detaljeret beretning :rolleyes:

0

Annonce ♥

Hvis jeg ikke husker det i morgen, hvilket jeg ikke tror jeg gør, så må du have den mest FANTASTISKE, fantastiske, fantastiske dag nogensinde. Jeg håber virkelig at alle dine / jeres drømme og tanker går i opfyldelse.

Masser af knus og varme tanker fra en 9.juli- bridezilla til en anden....

Knus Eva

0

Annonce ♥

Uha, nu er det snart ved at være nu!!!!!!!!!!!!

Jeg har nydt at følge med i din planlægning, og jeg har fået utrolig meget god inspiration fra dig

:balloons: Jeg håber I får verdens bedste dag i morgen, og at alt kommer til at klappe perfekt :balloons:

Glæder mig vildt meget til at læse din beretning, og se en masse billeder

0

Annonce ♥