laerke-felix

Sort/lyserødt bryllup med pæoner

194 posts in this topic

Alle mine drømme er med dig...

Sådan sagde Morten til mig i hans flotte tale...og sikke en dag det var!!

Jeg vil begynde min beretning med begivenhederne fredag d. 22. april - dagen før dagen :7himmel:

Vi kom tidligt ud af sengen, og det første jeg gik i gang med var at bage omtrent 100 cupcakes til bryllupskagen. Topkagen til stativet var lavet om torsdagen, så den var klar. Morten og min svigerfar begyndte at køre afsted med alle de ting og sager der skulle ud i forsamlingshuset. Ved 13.00 tiden fik vi lidt frokost, og derefter gik turen afsted for at pynte lokalerne. Vi var: Morten og jeg, mine forældre og Mortens forældre.

post-38032-0-53468200-1304450638.jpg Der bages cupcakes :biggrin:

Edited by laerke-felix
0

Annonce ♥

Der var rigtig meget at lave i forsamlingshuset. Det var jo ligesom et blankt lærred, som vi skulle lave til en smuk ramme om vores store dag. Vi stillede bordene op i et E, og satte et gavebord og et kaffe/kagebord op. Så blev der hængt pompommer i loftet, mens mine svigerforældre blev sat til at folde servietter.

post-38032-0-91188600-1304450951.jpg

Edited by laerke-felix
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ingen "dagen før" uden lidt drama!

Da kagerne var kørt ud i forsamlingshuset, fortsatte mine veninder og jeg på restaurant, hvor vi fik en meget sen middag sammen. Jeg var hjemme igen ved 23.30 tiden. Og så var jeg helt alene!! Kun mig og vores to misser! Men det skulle vise sig, at jeg ikke kom i seng med det samme, da én af kattene havde en forpote der var hævet op til en kæmpe klumpfod! :blink: Han havde været oppe og slås for en uges tid siden, og havde siden da gået op haltet lidt, men vi troede, at det var noget han selv kunne komme over. Men da jeg mødte ham på min dørtrappe var han ikke meget værd!

Jeg elsker jo mine katte, og jeg kunne slet ikke bære, at have ham i baghovedet hele næste dag, og bekymre mig om hvordan han havde det. Så afsted med mig til vagtdyrlægen. Jeg ringede i forvejen, og sagde, at det altså ikke kunne vente til i morgen, da jeg skulle giftes! Det grinede dyrlægen meget af, men heldigvis skulle jeg bare komme. Så jeg fik høvlet katten ind i kattetransporten, og vi kørte. Det tager ca. en halv time at køre derhen, og da vi havde kørt i ca. 10 min. fik den stakkels kat "nervøs mave" og sked i kassen! (Han er ikke meget for at køre bil). Så så sad jeg der i en led stank! :shooter:

Men han fik smertestillende og antibiotika og et lille fodbad, og så var vi klar til at køre hjem i seng. Og vi taler ikke om, hvad det koster at køre til dyrlægen ved midnatstid på en høj-hellig dag som langfredag!! :angry:

(Til historien hører også, at dagen efter havde han det rigtig godt igen, og han er nu i topform)

Da kl. var 01.00 gik jeg til ro, og lå og så lidt tv i sengen. Tankerne kørte rundt, og jeg kunne slet ikke falde til ro. Tilsidst faldte jeg da i søvn, og vågende igen kl. 07.10 lørdag morgen. Jeg skulle giftes! Og mine forældre stod klar med rundstykker!!!

Det var alt for nu. Fortsættelse følger snarligt :cheerleader3:

0

Annonce ♥

MERE MERE MERE :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Hvor er lokalet smukt pyntet :loveboard:

Og SKØNT at din kat fik det godt igen! Jeg har selv to små katte, så jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan det må ha' været. Glæder mig til mere beretning :thumbsupsmileyanim:

0

Hvor har i pyntet lokalet super flot :thumbsupsmileyanim:

Mums nogen kager :)

Stakkels kat og hvor er det godt den har det godt igen, må indrømme jeg også trak lidt på smilebåndet da jeg læste at katten sked i bilen, sorry.

0

Annonce ♥

Ihhh, hvor er I søde, piger! :cheerleader3:

Nu skal jeg nok skynde mig, at fortsætte min beretning:

Den store dag:

Jeg vågnede som sagt ved 07.00 tiden, og fik morgenmad med mine forældre. Så tog jeg et bad, kom i noget tøj, og så kørte vi alle 3 til frisøren. Min mor og jeg skulle have sat hår, og min far skulle studses. Frisøren ligger ca. 15 km fra min bopæl, og da vi lige er ved at være der, går det op for mig, at jeg har glemt mit slør derhjemme!! :shooter:

Nå, det må man jo tage med et smil, og da jeg bliver sat i frisørstolen, smutter min mor hjem og henter det.

Der sad jeg så i TRE STIVE TIMER!!! Hold da op, hvor blev jeg rastløs til sidst! Det tog mega lang tid at krølle mit hår, da jeg jo havde mine ekstensions på, så der var MEGET hår. Selve opsætningen varede ikke ret meget mere end en halv time.

Vel tilbage i mit hjem fra frisøren fik jeg slugt 2 skiver rugbrød med leverpostej og agurk! :biggrin: Og så kom vores fotograf. Han var med os fra kl. 13.00 til kl. 01.00, og han har taget noget i nærheden af 1800 billeder!! Vi kender ham privat, så jeg tror, at vi fik lidt ekstra :wink: Han gjorde ihverfald et kæmpe stykke arbejde, og vi er utrolig tilfredse.

NÅ, jeg begyndte at lægge makeup, imens min mor og fotografen hjalp hinanden med at tage billeder af alt mit udstyr!

De kommer her:

Først mine flotte sko fra H&M, som den trofaste læser vil vide, ankom liiiige inden påsken, så jeg netop kunne nå at konstatere, at de passede, og jeg kunne gå dem lidt til.

post-38032-0-60250800-1304623294.jpg

0