laerke-felix

Sort/lyserødt bryllup med pæoner

194 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Neeej du kan ikke stoppe :shooter:

Nu sad jeg lige og nød de underskønne billeder, er helt vild med de detajler der er blevet fanget og hvor ser du bare skøn ud på det sidste billede.. en rigtig strålende brud :loveboard:

0

Annonce ♥

JJJJJAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH beretning, har glæder mig såååå meget :cheerleader3::toot:

Wow et flot lokale i fik dekoreret :respekt::BKSTREET:

Ihhh hvor er det bare nogle dejlige billeder indtil videre, glæder mig til forsættelsen :biggrin:

0

Annonce ♥

Uhh hvor ser pynten, kagerne, dit tilbehør, din kjole og DU bare über godt ud :thumbsupsmileyanim: Man får jo helt sommerfulge i maven over at se dagen realisere sig for andre :blush:

Glæder mig til der kommer mere :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Beretningen fortsætter....kirken:

Undskyld, at jeg ikke har været i gang med beretningen i et stykke tid, men efter hvedebrødsdagene er ovre, så kommer hverdagen ramlende og klasker sig i hovedet! Så jeg har haft mega travlt, og Morten har været til skriftlig eksamen.

Men nu skal jeg nok fortsætte. Har stadig en MASSE at fortælle og vise, og jeg har også billeder fra bryllupsrejsen :loveboard:

Nå, da jeg slap sidste gang, var jeg netop parat til at tage i kirke.

Morten var på plads i kirken med sin far som forlover:

post-38032-0-97999600-1305041396.jpg

0

Huha, nu sveder jeg virkelig "angstens sved", hi hi!! :thumbsupsmileyanim: Skulle liiige tage et par dybe indåndninger, og finde mig selv i alt det her. Heldigvis var kirketjeneren rigtig sød, og sagde, at vi ikke skulle gå ind før jeg var HELT klar. Det er hende jeg smiler til her:

post-38032-0-25159600-1305041718.jpg

Edited by laerke-felix
1