laerke-felix

Sort/lyserødt bryllup med pæoner

194 posts in this topic

Udover at være vores fotograf, havde vi også aftalt med Mikael, at han skulle smutte ind i kirken og tænde for præludiumet, umiddelbart inden vi går ind. Morten havde rendt rundt i kirken et par timer i forvejen og rigget anlæg til, så jeg kunne få den melodi jeg altid har ville have.

Før alt det her planlægnings-halløj har jeg ikke haft stålsatte ideer om hvordan det hele skulle være, men EN ting har jeg vidst i årevis: når jeg blev ført op, skulle det være til tonerne af Pachabels Canon i D.

Organisten kunne godt spille den på orglet, men det var længe siden, at hun havde gjort det, og grundet en nylig øjenoperation, måtte hun ikke indstudere nyt stof, og derfor fik vi lov til at spille den på anlæg. Det var faktisk også det jeg ALLERHELST ville, da orgelet ikke kan gengive den så smult, som originalen, syns jeg.

Fotografen gik ind og tændte musikken, og jeg tænkte: hold da op!! Den spillede hele kirkerummet så flot op, det var ikke for lavt, som jeg havde frygtet. Og så var det altså ved at være nu!! :cheerleader3: :cheerleader3:

Lige inden dørene går op:

post-38032-0-19036900-1305042210.jpg

1

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih hvor du forstår at trække spændingen ud! Dejlig, dejlig beretning og nogle skønne billeder. Du ser absolut helt fantastisk ud!(Og jeg havde godt lagt mærke til den lille detalje, at din far klemmer din hånd, SÅ sødt! Forstår godt du er vild med det billede!)

Mere, mere, mere!!! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Tak for alle kommentarerne, piger!! :thumbsupsmileyanim:

Nu må jeg vist hellere komme videre!

Vielsen...

Dørene gik op, og min far og jeg begyndte at gå....huha..alle sommerfuglene baskede! Det første jeg ser, er 5 elever fra min 1. klasse og deres forældre, som står og venter spændt. Så fik jeg lige en tåre i øjnene!

Men ellers gik turen derop fint...jeg smilede og fik øjenkontakt med mange af gæsterne, men da mit blik faldt på den ene af bedste veninderne, og jeg kunne se, at hun græd, så fik jeg altså lige den der bævende hage for vildt!!!

post-38032-0-76453400-1305480878.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu kommer der en MASSE billeder fra stranden:

Vejret var jo perfekt til en stand-fotografering, og det var rigtig skægt. Der var en masse mennesker ud at gå tur, og de standsede selvfølgelig op og kiggede, klappede og råbte lykønskninger :cheerleader3:

post-38032-0-49319200-1305491494.jpg

0