laerke-felix

Sort/lyserødt bryllup med pæoner

194 posts in this topic

Annonce ♥

Herefter skulle Morten og jeg op til dem, og bytte sko. Så var der qviz med meget sjove, intime og personlige spørgsmål om vores parforhold! Vi skulle række en sko op, og dermed markere, hvem af os vi syntes det ene og det andet om.

Ret skægt, og lidt pinligt...vores gæster morede sig gevaldigt! :cheerleader3:

post-38032-0-86650200-1306355017.jpg

0

Annonce ♥

I mellem retterne var der indlagt ryge- og strække-ben pauser, og vi benyttede os af en af disse pauser til et dejligt gruppebillede:

post-38032-0-77068600-1306355461.jpg

Som I kan se er der sneget sig en mand med på billedet! Men han er også en del af kliken, da han også læste til sygeplejerske

Edited by laerke-felix
0

Annonce ♥

Der var så mange dejlige mennesker, som bidrog til vores fantastiske fest. Var helt overvældet af, hvor mange der havde forberedt sig på at give os en tale, en sang eller andet.

Nu var turen kommet til aftenens sidste indslag: Mine to barndomsveninder.

De havde skrevet et eventyr om den smukke unge Lærke og prins Morten. Helt fra da vi var børn og op til nu, sammenfiltret af vores fælles oplevelser, minder og glæder. En slags magisk realisme.

Jeg var så rørt og lykkelig :heart:

post-38032-0-87828600-1306355692.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Elsker din beretning, den er så god at samle inspiration i, syns det hele ser så fantastisk ud :loveboard:

Dit "all you need is love"-banner, hvad har du udskrevet det på? :help: Tænkte om det er nødvendigt at bruge karton, eller om det kan fungere med alm. papir?

0

Fotobås...

Nu er sommerferien endelig begyndt for mig, og i den anledning vil jeg lave min beretning færdig. Det er vist blevet lidt længe siden sidst.... :sm:

Da vi var kommet igennem den lækre 3 retters menu, og havde hørt alle taler, indslag og sange, var det tid til kaffe. Der blev omrokeret på bordene, og så var der kaffe med tilbehør. Nu var det også at vores fotobås åbnede!! Ja, eller fotovæg, må jeg hellere kalde det, idet "projektet" bestod af en væg beklædt med stof og alle mulige rekvisitter. Vores fotograf stillede kamera op, og så fik gæsterne en "selvudløser-knap". Det fungerede helt efter planen, og gæsterne morede sig på kryds og tværs! Kæmpe succes :cheerleader3:

I får lige et udvalg af billederne, så I kan få en fornemmelse:

post-38032-0-05375700-1309468290.jpg

0

Elsker din beretning, den er så god at samle inspiration i, syns det hele ser så fantastisk ud :loveboard:

Dit "all you need is love"-banner, hvad har du udskrevet det på? :help: Tænkte om det er nødvendigt at bruge karton, eller om det kan fungere med alm. papir?

Tusind tak skal du ha :loveboard:

Det er udskrevet på helt almindeligt printerpapir. Syntes, at det fungerede rigtig fint. Men man kunne også sagtens printe det ud på karton, så ville det måske være nemmere at hænge det op "i luften", hvis du forstår? Altså, vores hang jo på en væg, så det blafrede ikke. Held og lykke med det :bearhug:

0