laerke-felix

Sort/lyserødt bryllup med pæoner

194 posts in this topic

Annonce ♥

...

post-38032-0-09869900-1309469091.jpg

Og hermed slut på denne lille kavalkade. Kan bare helt sikkert anbefale Jer at bruge denne løsning, hvis I gerne vil have nogle uforglemmelige, utraditionelle og fede billeder af Jeres gæster. En af mine veninder skulle giftes ca 2 mdr efter os, og hun blev også så varm på ideen, at de også havde fotovæg til deres bryllup. Helt fantastisk.

0

Annonce ♥

Brudevals...

Der var ca. en times tid til "fri leg" ved fotovæggen inden brudevalsen. Efter brudevalsen kunne man igen besøge fotovæggen. Det gik heldigvis godt med at danse....vi havde øvet os - ikke meget - men nok til, at vi var ret sikre i trinnene. Nu er det jo heller ikke "rocket science" at danse rundt i en firkant og dreje lidt en gang i mellem :biggrin:

Faktisk var det mig, der kom til at træde forkert en enkelt gang, men det var der ingen andre end Morten der opdagede, da min kjole helt skjulte vores fødder!

Det var en meget bevægende oplevelse, og syntes, at det er så fin en tradition.

post-38032-0-76619400-1309470072.jpg

0

Annonce ♥

Herefter var der bare FEST!!!

Vores DJ - Hans Lynnerup fra Limelight spillede alle de gode fra i dag og fra før, så dansegulvet var travlt optaget.

Det var liiiidt besværligt at danse i den store kjole, og det var faktisk en af mine veninders kæreste, som havde "bedst tag" på mig, hi hi. Han forstod på én eller anden måde, at få fusserne ind under mine skørter, så han ikke trådte på min kjole.

Det skal lige siges, at dagen efter vågnede jeg op til en brudekjole der så rædderlig ud!! Den så ud som om, at den var blevet rullet i skidt forneden. Jeg tog jo flade sko på i løbet af aftenen, med det resultat, at kjolen fungerede som fejemaskine!

MEN efter en ordentlig omgang rens er den nu så god som ny igen! :cheerleader3: Jeg nænner ikke at sælge den. Håber at kunne sy den om til dåbskjole en gang..... :7himmel: (Er dog IKKE gravid endnu - bare hvis nogen skulle være i tvivl) :biggrin:

Kl. 02.00 blev der serveret natmad, og da kl. var halv fem om morgenen lukkede og slukkede Morten og jeg sammen med vores forældre! Der var de sidste gæster gået hjem.

Vi var FULDSTÆNDIG færdige....på den gode måde. Da vi kom i seng lå vi bare og holdte om hinanden og snakkede om hvor heldige vi var med alle de mennesker, som holder så meget af os!

Det blev ikke til noget :a1093: ha ha! Det var vi bare slet ikke i stand til, men der blev taget revanche i Paris i den efterfølgende uge :iloveyou:

0

Og der var dejligt i Paris :heart: :heart: :heart:

post-38032-0-01876400-1309472310.jpg

Tusind tak fordi I ville følge med :thanks:

Ps: Jeg blev 30 dagen efter vores bryllup - så Morten gav mig kage på hotellet :metteholm

Min søde mand, stod med tændte lys på kagerne og bankede på vores hoteldør, og da jeg åbnede døren gik lysene ud pga lufttrykket :loveflag:

Edited by laerke-felix
0

Annonce ♥

tak for jeg måtte kigge mere, gid der var mere- du har beskrevet dit bryllup så dejligt, at det var næsten at være der selv.

Mon ikke du skulle printe alle dine beretninger ud og gemme...

Ønsker dig al godt, og håber du kan finde noget at fylde tiden ud med, her efter brylluppet... :bearhug:

0

Har skrevet det før, men gør det igen... i klæder hinanden :cheerleader3: Sidder her med gåsehud, og husker følelsen helt klart.

Endnu en gang tillykke med jeres store dag.. og de 30 år :denmarkflag:

0

Annonce ♥