Jobela

J&J 12. november 2011 - Trash The Dress [335]

335 posts in this topic

Feeed kage! Den er super flot, og samtidig meget uhøjtidelig - ligesom jeres bryllup?

Jeg synes det er fedt, at i har lavet så meget selv, og er sikker på, at i nok skal få et brag af en fest i morgen!! Jeg håber, du nyder den sidste dag som ugift, uden at stresse alt for meget. :loveshower:

Uh, og tillykke med drømmejobbet!! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Da jeg desværre ikke kan komme på BK i morgen, vil jeg da være den første til at ønske dig/jer tillykke med den store dag i morgen.

TILLYKKE!

Håber dagen bliver ligesom du har drømt om!

:loveflag: :loveflag: :loveflag:

0

Annonce ♥

Så fik vi lavet ALLE de ting, vi skulle i dag.

Hold nu op hvor er vores maskinhal bare lækker, maden er lækker, Jan (og jeg) er lækre og det bliver bare godt. :7himmel:

Og lige i nat snyder vi. Vi sover sammen - for ellers kan vi simpelthen ikke få tingene til at lykkes.

0

Annonce ♥

tusind tak for alle lykønskningerne.

Lige nu er jeg returneret fra frisør og er alene hjemme. Sidder med fint hår, 3 meter slør, computeren på skødet og en spegepølsemad i hånden. Livet er sgu meget godt.

:cheerleader3:

Og så har je lovet Jan liiiiiige at skifte sengetøj og støvsuge i køkkenet. Så må sløret fungere som halstørklæde i de par minutter.

Og NEJ - ingen sommerfugle - endnu. Det kommer nok, når mine forældre kommer, sådan ved 2-tiden.

1

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

tusind tak for alle lykønskningerne.

Lige nu er jeg returneret fra frisør og er alene hjemme. Sidder med fint hår, 3 meter slør, computeren på skødet og en spegepølsemad i hånden. Livet er sgu meget godt.

:cheerleader3:

Og så har je lovet Jan liiiiiige at skifte sengetøj og støvsuge i køkkenet. Så må sløret fungere som halstørklæde i de par minutter.

Og NEJ - ingen sommerfugle - endnu. Det kommer nok, når mine forældre kommer, sådan ved 2-tiden.

Haha, hvor sejt at du lige kommer med en midtvejsupdate! Og fedt du lige skulle støvsuge og skifte sengetøj med slør og det hele... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Smagsprøve:

Jeg fik en e-mail med en masse billeder fra "min" rideklub. De havde nemlig stillet op foran kirken og var SÅ fine. Det er noget vi normalt gør til konfirmationer, og jeg havde slet ikke troet, at de ville gøre det til mit bryllup.

Men blandt andet var det her billede med - og det er bare SÅ godt.

post-29548-0-71057800-1321263751.jpg

Vi havde simpelthen den bedste, skøreste, sjoveste dag med masser af nærvær og kærlighed. Festen sluttede kl. 5 om morgenen, og der var gang i den fra ende til anden.

Jeg fandt ud af, da vi undervejs sagde farvel til gæsterne, at der faktisk kun var 1 ud af 70 gæster, jeg ikke havde fået talt "rigtig" med. Det er da meget godt.

Og der var udbredt glæde over, at alting var så afslappet. Det var SÅ FANTASTISK. :balloon::7himmel:

Beretning skal nok komme.

0

:loveflag: Nej hvor fedt! Det lyder bare som om at I har haft en hel fantastisk dag - jeg glæder mig virkelig til at læse beretningen, og er meget spændt på hvordan I har arrangeret det hele, og hvordan det så lykkedes!

Jeg er spændt på at høre om din brudebuket - den ser rigtig sød og enkel ud!

OG HVOR ER DU SMUK! :iloveyou:

0

Min buket var et kapitel for sig.

Min svigermor - hvis mor var blomsterbinder - har bundet den. Den er lavet med en rose i midten. Udenom den var de yderste 5-6 kronblade fra 60-70 roser syet på med ståltråd. Fuldstændig vildt projekt. Det havde taget svigermor 5 timer at lave den og det endda med hjælp fra naboen, der havde sat blade på ståltråd.

Det var simpelthen fantastisk. Jeg havde ikke vist Jan nogen billeder af buketter overhoved og havde ikke sagt noget om hverken farve eller form eller andet. Det var helt og holdent hans beslutning.

Det eneste - og som Jan udemærket godt ved - er, at jeg er ret allergisk, så det skulle være ikke-pollenbærende blomster. Og det er roser jo. :7himmel::thumbsupsmileyanim:

Edited by Jobela
1