Jobela

J&J 12. november 2011 - Trash The Dress [335]

335 posts in this topic

GÆSTEBOGSDIGT

Mit næste projekt er en gæstebog - og det er ved at drive mig til vanvid, for jeg vil så gerne have en, der er personlig, men jeg synes det er noget juks at finde.

I mellemtiden har jeg så brygget dette lille digt sammen (og det er IKKE godtkendt af Jan endnu):

I dag vi fester, kære venner

at elske hinanden til livet ender

Vor kærlighed evig skal være stærk

vi samler vor minder i dette værk

Hjælp os at huske dagen i dag

så vi i vort værk et opslag kan ta'

Vi drømmer tilbage til brylluppet vort

og husker at elske, for livet er kort

Så fat nu om pennen og skriv os et vers

vær ikke genert, vær ikke på tværs

Vi ønsker for jer, og vi håber for os

at kærlighed sejrer, at den byder trods

Hvad synes I? - synes egentlig selv det er meget godt, men ris og ros modtages.

0

Annonce ♥

Jeg synes det er et meget fint digt :heart: Jeg har et par forslag, som jeg ville rette - men det er ikke fordi der er noget galt med det DU har skrevet - det klinger bare bedre i mine ører :)

2en vers ville jeg bytte om på ordstillingen "vores kærlighed skal være evig stærk" og 3e vers ville jeg skrive "I vort værk et opslag vil ha" :) Og så ved jeg ikke om jeg synes om sætningen "vær ikke på tværs" men har på stående fod ikke noget bedre forslag.. Synes bare den klinger lidt forkert.. :)

Men sød ide med et digt, og godt udgangspunkt du allerede har... :BKSTREET:

0

Hey - thanks :thumbsupsmileyanim:

Den med "på tværs" det er lidt for sjov. Men jeg kan godt se den med evig;

Jeg går lidt videre - de der fotobøger, fra Bilka m.v., kan man skrive i dem? - hvis man nu har en speciel pen eller sådan noget?

Det tror jeg ku være ret fint - så kan jeg nemlig designe personligt (og få det i overensstemmelse med farvetemaet :griner:- )

0

Annonce ♥

Og i dag skal jeg så lægge kage sammen til i morgen. Det bliver spændende at se, om det kan lade sig gøre. :metteholm

Jeg fik også lavet et par fondantblomster i går aftes - bare til min bestallingskage; men det er sjovt nok at prøve.

Edited by Jobela
0

PRØVEKAGE

Så blev jeg advokat :cheerleader3: og da nu familien kom forbi, skulle vi jo have en kage.

Og det blev denne:

post-29548-0-05758500-1317537176.jpg

post-29548-0-04909200-1317537182.jpg

post-29548-0-99260600-1317537187.jpg

Jeg er faktisk ret stolt - det er min første "rigtige" prøvekage, og den var dælme god :metteholm - Så jeg har afjgjort stadig mod på bryllupskagen.

2

Annonce ♥

Takker :loveshower:

Der var chokolademousse (1 lag) og så 1 lag, der var delt i abrikos- og hindbærmousse.

Super kage (begge halvdele).

TROR vi laver halvdelen af kagerne med chokolade og abrikos og så den anden halvdel af kagerne med chokolade og hindbær. Så bliver det en overraskelse for folk - og så med almindelige bunde.

0

Og dagens øv:

Havde været ude at longere en af mine heste - da vi er færdige, bliver han pludselig forskrækket og hopper sideværts med det ene forben.

Resultat: 600 kg. hest over Johannes fod - nu: lidt blå og forholdsvis øm. H2B mener, den nok er brækket!!!!!!!

Så nu skal vi om lidt på skadestuen. Pis oz! :boohoo::boohoo::boohoo::boohoo:

Det KAN eventuelt betyde, at jeg skal finde et andet par sko til brylluppet....

0

Annonce ♥

CHOKOLADER

Så fik jeg - midt i al min elendighed - lavet chokolader.

Jan har ovenikøbet indrømmet, at han synes det er en rigtig sød ide :cheerleader3::cheerleader3: .

post-29548-0-40528000-1317582506.jpg

post-29548-0-70686000-1317582518.jpg

Jeg har lavet 84 ialt. Regner med, at vi bliver omkring 69, men eftersom de skal stå på vores slikbuffet, så er det fint nok, der er lidt flere.

0

Annonce ♥

Fussen -

Blev taget med på skadestuen, der noterede mig og sendte os hjem pga mindst 4 timers ventetid. Så kan jeg bare ringe i morgen om en røntgenfotografering.

Så nu sidder jeg igen med is på.

Og kære Shedevil..... I know :rolleyes: jeg bliver ALDRIG præcisionstegner. Men et eller andet "juridisk" skulle der jo være.

Tak for rosen - jeg synes selv kagen var ret vellykket :thumbsupsmileyanim:

0

Stort tillykke med bestallingen - hedder det virkelig stadig sådan???

Ja både og - det hedder officielt en beskikkelse, men bestalling er det, de fleste udenforstående kender. Det hedder sig jo, at man deponerer sin bestalling.

Tusind tak - nu må vi se, hvordan det arter sig.

Eneste øv er, at jeg er nødt til at komme på skadestuen igen; jeg har en bange anelse om min fod - og det er ikke super sjovt at skulle sende en sms til chefen om, at man har en måske brækket fod første arbejdsdag. Nå - jeg er da heldig, at jeg ikke skal starte et nyt sted i dag.

0

Annonce ♥

STRØMPEBÅND

Jeg fik i går aftes en mail fra annies-slør med dette vedhæftede billed:

post-29548-0-60212000-1317705583.jpg

Det er simpelthen lige i skabet :loveshower: - Jan bliver SÅÅÅÅÅÅ glad.

Nu glæder jeg mig bare rigtig meget til at modtage det. :balloon:

Og må man godt indrømme, at man er SÅ jaloux over ikke at have vundet fotograferingen med Tina Liv? Synes jeg havde fortjent det - oveni alle mine fod-problemer. :td:

Nå - vi klarer den vel alligevel.

0