mrssicilia

Delmål: Under 100 kg, i sigte!

58 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg elsker altså bare min vægt i de her dage: Siden 27. august har jeg tabt mig fra 122, 8kg til 112,9 kg, hvilket jeg mener, jeg godt kan tillade mig at være bare en lillebitte smule stolt af :heart::)

Min skønne ægtemand HAR bemærket, at hans hustru er svundet i omfang, og kommenterer det kærligt opmuntrende - I looove it! :loveshower:

Nu skal de gode takter bare holdes, så skulle målet været nået, når jeg skal ud og finde DRØMMEKOBBERBRUDEKJOLEN :7himmel: !

Så står vægten på 111, 8 kg her til morgen - er da bare fuldstændig oppe og ringe af lutter glæde over at mit projekt, denne gang, ser ud til at lykkes.

Nu skal jeg bare holde kursen, og lade være med at falde i vandet, som jeg har for vane. Der er kun lidt over 2 år til kobberbrylluppet, og der vil jeg gerne vise mig fra min smukkeste side :c166:

Redigeret af mrssicilia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens gode vægtnyhed: 107, 9, nynner sagte: "Det er ikk´så svært, når man først får det lært" :cheerleader3::toot:

Er bare så superlykkelig over, at min vægt går stabilt NEDAD - målet om at blive en SMUK kobberbrud er inden for rækkevidde :c166:

Redigeret af mrssicilia
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har jeg, eller har jeg ikke lov til at være bare en lillebitte smule stolt af mig selv og mit vægttab, som I kan se i det indlæg, hvor jeg opdaterer min vægt: # 6 :) ?

Jeg er så lykkelig over, det endelig er lykkedes mig at knække koden, så min vægt går stabilt nedad :7himmel: .

Og hvad har jeg så gjort for at nå hertil? Jeg har ganske enkelt "hypnotiseret" mig selv til at jeg IKKE længere kan tåle smør, hvidt brød/pasta, ris og andre ting, der er no go når man har PCO :fløjt: . Derimod er der masser af grøntsager og magert kød på min kostplan. Nåja, mine portioner er også blevet radikalt mindre, så nu sker der noget :) !

Redigeret af mrssicilia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Smør er jo ikke forbudt når man har PCO - der skal man jo netop spise 1/3 protein, 1/3 kulhydrat og 1/3 fedt ved hvert måltid... så faktisk skal mange PCO patienter ikke skære ned på fedtet for at tabe sig.

men godt gået med vægttabet GP

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer