belle3310

Belinda og teddy`s bryllup 7 Maj 2011 1 års bryllupsdag.

204 indlæg i dette emne

Begrebet "trash the Dress" får helt ny betydning! Nøj hvor bliver i mudret ind!

Men flotte biller - kan især godt lide dem hvor I lægger ned! :thumbsupsmileyanim:

SUPER fede TTD billeder :thumbsupsmileyanim: Og sikke dejlige billeder af jeres lille pige :loveshower:

starter så småt på beretningen.

Dagende op til den store dag.

Torsdag morgen startede rigtig fint. Teddy havde fri fra arbejde, for at hjælpe til hjemme. Vi tog begge to afsted med pigerne så de kunne komme i skole. Der efter tog vi rundstykker med hjem til lidt hygge inden jeg skulle til byen igen for at ordnen negle kl. 10.

Da jeg kom til frisøren hvor jeg skulle have lavet negle, skulle jeg kun vente et øjeblik på at det var min tur. Jeg fik sat kunstige negle på, som var rigtige flotte, men der var desværre bare det at de var sat forlangt ned i negleroden, nej hvor gjord det ondt. :boohoo: :boohoo: så måtte jeg have dem af igen, det tog lang tid. Da de langt om længe var kommet af, fik hun en anden kunde hun skulle have ordnet. så der var vente tid. I mens jeg ventede på hun skulle blive færdig med kunden, ringede mig mobil. Det var fra kirkekontoret, de manglede et stykke papir ang. ændring af efternavnet. :boohoo: , det kunne jeg ikke forstå for jeg havde afleveret det hele til kommunen og de ville tage sig af dem og sende dem de rigtige steder hen, men det havde de ikke alligevel. :pokey::shooter:

Hun sagde til mig at der ikke ville ske andet end at vi ikke ville få vielse atesten på dagen. :pokey: . Så da jeg var færdig med at snakke med hende, ringede jeg til kommunen og de sagde i første omgang at de ikke havde den, men jeg blev ved med at press dem til at se efter en extra gang. og ganske rigtig lå den hos dem endnu :shooter: Hende jeg snakkede med lovede mig at sende den med det samme. :rolleyes:

Så var det min tur igen til et nyt forsøg med negle, denne gang var blev det akryl negle.

Da kl. var ved at nærme sig 17 var jeg ikke færdig endnu :td: og da kl var ca. 18 ringede min søster og sagde at de var hjemme hos mig om ca. 10 min. ohmy.gif så jeg sagde til frisøren at nu skulle jeg hjem selv om hun ikke var færdig for min søster var der snart. Så det blev huhej, hjem. Nej hvor var jeg træt af at skulle side hos frisøren fra kl. 10 og til kl. 18. Det var spild af tid. Fortrød at jeg skulle have lavet negle. Nå men skade er sket og det kan jeg ikke lave om på.

Da jeg kom hjem var min søster og svoger og deres datter kommet, så jeg skulle have gjordt klar til vi kunne få noget at spise lige så snart mine forældre og lillebror kom ca. 30 min. sener.

Det var rigtigt dejligt at se dem alle.

Da vi havde spist skulle mine forældre have campingvognen sat op og gjort klar til de skulle i seng sener. :rolleyes:

Det kommer der billeder af sener.

nå jeg vil stoppe for i dag, teddy vil gerne have mig med til at læse lidt i vores gæstebog. :iloveyou:

Redigeret af belle3310
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sad ud rigtig længe den aften inden vi gik til ro alle sammen, så vi kunne være frisk til om Fredagen.

Fredag stod vi op kl 0800, for der var nogen der skulle til Tyskland. ( min mor, Teddy, pigerne, Søs og hendes familie) I mens de var dernede tog jeg med min far og lillebror til Frøslejren. Det var rigtig hyggeligt at være med dem dernede, for de kunne begge fortælle en masse om de steder de havde været. Da vi var færdige mødtes vi med Teddy, mor og de 2 af pigerne, og fandt et sted og spise. Derefter gik turen til Padborg banen hvor min storebror kørte race

post-42189-0-57425000-1304957631.jpg

Der var vi et par timer, inden turen gik hjem igen,

til en masse familie hygge

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var en masse mennesker foran vores gård om aften, vi fik a vide at vi ikke måtte går der ud før Lørdag. Nej hvor havde man bare lyst til at gå ud og se hvad der skete der. :fløjt: :fløjt:

men der blev holdt øje med os hele tiden. :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg Skal lige have forminstek billeder, men så kommer der en masse som mine børn og søster har taget. Har ca. 700 billeder jeg skal igennem og så kommer alle dem fra to fotografer. ( den ene har taget imellem 3000 og 4000 stk.) og vi får dem alle. :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lørdag Morgen vågnede jeg første gang kl 0530, men prøvede om jeg ikke kunne sove indtil kl 08,00, hvor vi skulle op. Det lykkes mig også. Kl. 8 gik Teddy og jeg i bad, imens lavede de andre morgen mad, som vi nød i haven. Da kl. blev 10 skulle frisøren komme, men hun kom først kl 10,30. :shooter: Så kl var først 11 inden hun kom i gang med at rulle mit hår op.

post-42189-0-15812300-1305046558.jpg

Efter hun havde gjordt det gik hun igang med pigerne. Hun lavde om på det vi havde snakket om der skulle laves ved dem. Så tiden fløj af sted. Jeg fik lagt make-up af min brudepige.

her er et billed af min mor og jeg

post-42189-0-68549300-1305046712.jpg

Da kl blev 13 var hun ikke færdig så hun kunne gøre mit har færdig, havde sagt at klokken var ved at blive mange, men følte ikke at jeg blev hørt, det var som om hun havde travlt med så meget andet end mig :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

kl. 13,45 holdte hestevognen klar udenfor og jeg var slet ikke klar, havde stadigvæk ikke fået håret sat eller kjolen på. :boohoo:

PANIK PANIK.

post-42189-0-34233800-1305047139.jpg

Så min kære svoger kom mig til undsætning og sagde at han nok skulle hjælpe mig i kjolen, så kunne frisøren sætte håret bagefter. Var så ked af at det blev sådan en start.

post-42189-0-73259300-1305047158.jpg

Redigeret af belle3310
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-42189-0-22356700-1305047694.jpg

Min lille niece kom med i hestevognen, selv om at det var meningen at det kun var brudepigerne og jeg der skulle kører hestevogn, men da jeg var kommet op i vognen stod hun klar, og sagde jeg vil også gerne med. det var ikke til at stå for

post-42189-0-86828500-1305047804.jpg

Da vi endeligt kom af sted, begyndet nervøsiteten at melde sig for alvor. Det var så slemt at jeg sad og rystede det meste af vejen. og samtideligt var jeg så lykkelig over at skulle gå op af kirkegulvet til min kære.

Redigeret af belle3310
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer