belle3310

Belinda og teddy`s bryllup 7 Maj 2011 1 års bryllupsdag.

204 posts in this topic

Annonce ♥

:cheerleader3: :cheerleader3: Så er jeg igang med at lave en sammen sat film af alt det min søster har filmet, men desværre er der ikke noget fra Teddy`s tale. :boohoo: og kun lidt fra min.

Men der er fra fra de andre taler, brudevalsen, strømpeklipningen, rive slør itu og af min mindste datter og niece der danser :hug:

Sidder og tuder når jeg ser det. Er meget spændt på om min kære mand også gøre det når han ser det sener :7himmel: :fløjt:

Overvejer at lave et diasshow med billeder og musiken af hans og min sang. :bunny_4::7himmel:

0

Annonce ♥

Venter stadigvæk på billeder fra begge vores fotografer :boohoo:

Bare de dog snart kommer. Syntes vente tiden er meget lang.

Så er det på Onsdag jeg skal i kjolen igen. Nej hvor jeg glæder mig. det bliver vildt fedt :cheerleader3: :cheerleader3:

Håber på at ham fotografen der kommer på Onsdag har billeder med til os, for det var vores fotograf nummer 2 til bryllupet

Edited by belle3310
0

Der er også nogen vogne med sidde pladser i der kan bruges og gamle stald bygninger og lader, og selvfølgelig en rigtig god natur med masser af muligheder.

Håber at finde en raps mark i nærheden som stadigvæk er flot gul,

0

Annonce ♥

Har lige set det ene af de billeder jeg fik taget i Onsdags. Fotografen har lagt det ud på hans hjemmeside. Jeg syntes det er blevet rigtigt godt. Glæder mig til at se de andre han har taget :cheerleader3:

Jeg går stadigvæk og venter på billeder fra fotograf nummer 1 som han tog til vores bryllup. Har snakket med ham og har regner med at jeg får dem i weekenden. Så jeg krydser finger for det

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu er jeg langt om længe kommet igennem billederne fra den første fotograf, men men men

De fleste kan jeg ikke se på min putter, så nu skal han igang med at lave en ny til os. øv øv øv øv hvor er det træls.

havde lige glædet mig til at skulle dele nogen af dem med jer.

0

Øv hva´!

Håber han hurtigt får lavet billederne så I kan se dem... Og så du kan vise dem til os :)

Det håber jeg også, syntes det er mega træls, havde troet at han havde gjordt sådan at man kunne se dem på hvilken som helst putter

0