belle3310

Belinda og teddy`s bryllup 7 Maj 2011 1 års bryllupsdag.

204 posts in this topic

Annonce ♥

spændende.... Det er min tur om en uges tid.. :cheerleader3: håber det bliver lidt mindre stressende..

Det kan jeg godt forstå at du håber. syntes der var et tidspunkt hvor jeg var meget tæt på at sætte mig til at tude, for den tidsplan jeg havde lavet for før vielsen slet ikke holdte, den var lavet efter jeg havde snakket med frisøren og aftalt med hende hvad tid hun ville komme og hvor meget tid hun skulle bruge. Også kommer hun for det første for sent og så render hun rundt og har travlt med alt muligt andet en mig. Men jeg/vi havde en rigtig dejlig dag, selv om der var nogen ting der kunne have været bedre

Håber/ krydser finger for at du får en dag med meget lidt stress. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

I går var jeg inde med den kjole jeg havde fået i fødselsdagsgave af min mand og pigerne, for den skal lægges op, da jeg fik den på kunne den ikke lynes på ryggen :blush: Har vist taget lidt på. UPS.

Så sagde den søde espidient at hun ville bestille en ny hjem i en str. større, selv om at den jeg havde havde hængt i skabet siden d. 1 April, så ville hun godt tage den tilbage og bestille en ny til mig uden at det koster extra. Nej hvor er det sødt af hende.

Så går jeg rundt og kigger lidt og finder en rigtig sød kjole, som er perfekt til vores efter bryllup og kan bruges efter også.

post-42189-0-41412400-1307436254.jpg

syntes den er rigtig sød

0

Skønne billeder!

Og hvor en sød ekspedient - dejligt at hun ville bytte den!

Synes invitationerne ser rigtig fine ud! :thumbsupsmileyanim:

Ja det er meget skønt, især når man tænker på hvor længe det er siden jeg fik den. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥