belle3310

Belinda og teddy`s bryllup 7 Maj 2011 1 års bryllupsdag.

204 posts in this topic

Annonce ♥

Så lige et billede af den sidste dans. sku gammel venskab

post-42189-0-70214200-1308038575.jpg

Det var det jeg havde for denne gang.

Der kommer flere når vi får billeder fra fotograf nummer 2, som også har taget Trash the dress billeder :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Ved ikke om i kan huske at jeg lagde et billed ind af en kjole jeg havde fået af min mand og pigerne. Den måtte jeg bytte til et nummer større. Så i dag var jeg inde for at få den ny ankommet kjole tilpasset. Men men den var godt nok stor nok, de var kommet til at bestille den hjem i to nummer større end det jeg bruger, så den kunne jeg svømme og sejle i. øv øv. :boohoo: :boohoo: Og de kan ikke nå at få den rette størrelse hjem inden jeg skal bruge den. :boohoo:

så jeg måtte på jagt i butikken og se om der ikke var en anden i stedet for. Og til mit held havde de en.

Det er to ens modeller, men forskellige str. og farve.

Her er først en jeg ikke valgte. Jeg syntes ikke jeg fik ret meget figur i den, men den var også 1 nr. større end jeg normalt bruger.

post-42189-0-75446300-1308245069.jpg

Og her er den valgte. Den får min figur flot frem og syntes farven er flot til mig.

post-42189-0-28935400-1308245115.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja nu er der fuld fart på planlægningen af efterbryllupet.

Inbydelserne er sendt ud og ind til videre er der kun 3 par der har meldt fra, der er inviterret 60 personer :cheerleader3:

Det er mange, som har tænkt på os på vores storer dag. De fleste er fra den lille by vi bor lige udenfor, også er der nogen fra vejen vi bor op af.

Maden bliver helstegt pattegris, og der kommer en af mine venners forældre og laver, så det er meget tideligt op. ( kl 03,50) Tror jeg skal hen og hvile lidt inden der kommer gæster kl 13,00.

Har snakket med flere der var med til vores bryllup, og fået a vide af dem at mange har været til mange brylluper, men de har aldrig været til et hvor der var så mange "røde" tråde som der var ved vores. ( blomsterne, farverne og enkel stil)

Det er helt vildt syntes jeg.

På Torsdag skal jeg på sygehuset og have svar på blodprøver jeg har fået taget. det er nok sidste gang, hvis alt er som det skal være efter jeg fik fjernet en stroma. :unsure:

0

Går stadigvæk og venter på cd-rom med billeder fra fotograf nummer 2, har dog snakket med ham, og der vil går ca. 1 ugen inden den kommer. Han har haft meget travlt på det senest.

Vi var til et bryllup i weekenden. Og der var jeg ude for at nogen af gæsterne også havde været ved vores, og de begyndte at samligne brylluperne, over jeg sagde til dem at de ikke kunne samligne dem med hinanden, for de er unikke på hver deres måde, og at de var vidt forskellige. Og at jeg syntes at det var et rigtigt godt bryllup vi var til og at det var vores selvfølgeligt også. Og bedte dem pænt om ikke at samligne dem når jeg var i nærheden. Og de kunne godt forstå mig. ( men sådan er det når alkoholden ryger ind)

0

Annonce ♥

Så er vi kommet hjem efter en rigtig dejlig bryllups ferie sammen med vores piger. Selv om vejret ikke har været med os, så har det alligevel været dejligt.

Vi skulle have været til Rømø i aften, med det er aflyst pga. at det regner så meget, så det skal vi en anden dag.

Billeder fra vores tur kommer sener.

0

Annonce ♥

Hmmm jeg kan kun finde 2 billeder... :boohoo:

prøv denne her i stedet for

Mit link

Hmm stadid kun 2 billeder af jer, men masser af billeder af Pia og Marc (tror jeg de hedder)

okay. kigger lige på det igen

Han har lavet en med en masse billeder sat sammen fra dagen

Edited by belle3310
0

Jubii. Så er det idag hvor jeg skal til Rømø og i vandet med kjolen på sammen med manden i aften. glæder mig rigtig meget, det bliver fedt.

Bilen er næsten pakket og klar til vi skal afsted. Håret sat og make-uppen lagt

Edited by belle3310
0