belle3310

Belinda og teddy`s bryllup 7 Maj 2011 1 års bryllupsdag.

204 posts in this topic

Da jeg ikke har planer om at den skal bruges, syntes jeg ikke at jeg ville bruge en masse på at rense den, men så kom mine dejlige piger spurgte om de ikke måtte få den til udklædning, og det må de gerne men den er mega beskidt. Den bette var så rigtig hurtig og sagde mor du kan da bare vaske den i vaskemaskinen så skal den nok blive ren. :loveshower:

Så nu vil vi prøve at vaske den og hvis det ikke dur er det ikke noget at gøre ved.

0

Annonce ♥

det er flotte billeder! Glæder mig til at få taget mine også :D

Mange tak.

Det kan jeg godt forstå at du glæder dig til. Vi havde en fed oplevelse. Min mand var rigtig glad for at han også fik denne oplevelse, han syntes at det var ubeskrivelig kanon oplevelse som han slet ikke vil være foruden. Han kan klart anbefalde det til andre mænd at de skal springe med på vognen med sådan en oplevelse. :cheerleader3: :cheerleader3:

:loveshower:

jep, her skal manden også med :)

Det lyder kanon. Hvornår skal i have lavet TTD??

første weekend i september bliver det

0

det er flotte billeder! Glæder mig til at få taget mine også :D

Mange tak.

Det kan jeg godt forstå at du glæder dig til. Vi havde en fed oplevelse. Min mand var rigtig glad for at han også fik denne oplevelse, han syntes at det var ubeskrivelig kanon oplevelse som han slet ikke vil være foruden. Han kan klart anbefalde det til andre mænd at de skal springe med på vognen med sådan en oplevelse. :cheerleader3: :cheerleader3:

:loveshower:

jep, her skal manden også med :)

Det lyder kanon. Hvornår skal i have lavet TTD??

første weekend i september bliver det

Hvor fedt. Glæder mig til at se jeres billeder. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Ved godt det ikke har meget med Bryllup at gøre.

Men i dag var jeg ude som figurant i førstehjælp, og det var en rigtig sjov oplevelse, men det var også grænse overskridende på en god måde. Jeg fik flyttet nogen grænser lidt og lærte selv en masse selv om at jeg "kun" var figurant.

Her er et enkel billed derfra. Det ser lidt ulækkeret ud men det er det ikke.

Kan i gætte hvad ulykken er???

post-42189-0-38579300-1312995292.jpg

0

Annonce ♥

Av, godt det bare var "for sjov"

Det er jeg også, puha bare tanken om hvilken smerte det ville være hvis det var rigtigt. :o :o

Jeg er begyndt at bruge noget af all den tid jeg har på at være figurant, nu hvor jeg ikke bruger tiden på at planlægge bryllup mere. :wink:

0

Annonce ♥

Jeg har modtaget billeder fra TTD tur med fotografen Rene. Super gode billeder.

Her er nogen enkel af dem, jeg har fået.

post-42189-0-12688100-1314102623.jpg

post-42189-0-93154100-1314102407.jpg

post-42189-0-49881600-1314102423.jpg

post-42189-0-03985100-1314102431.jpg

Overvejer at få et af dem lavet i stor format til at hænge på væggen. men syntes det er svært at vælge.

har dog et par stykker i tankerne.

Kom meget gerne med jeres mening

Edited by belle3310
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Har lige siddet og kigget min beretning igennem. Sidder med følesen om at det var i går vi blev gift, selv om det er næsten et år siden nu. alle de dejlige minder fra dagen står kniv skarp i mine tanker.

Der er sket en del siden da. Min "sygdom" går op og ned hele tiden, og har fået panikangst, som bryder ud når jeg kører med børn i bilen, så jeg kommer ikke langt omkring. Er dog begyndt at kører lidt, men kun sammen med min kære mand ved min side.

Jeg er ikke nær så træt mere og har fået mere energi, Dejligt.

Min kære mand fortæller mig hver dag hvor meget han elsker mig, det er såååååååååå dejligt at få det a vide. :loveshower::iloveyou:

Fortæller også ham hvor meget jeg elsker ham.

Vi står også til at skal have familie forøgelse inden for den nærmste fremtid. Min Chincilla er gravid og kan nedkomme hvad tid det skal være. Nej hvor spændene.

0

Nej hvor vildt at det i morgen allerede er 1 år siden jeg sagde ja til min dejlige mand og hvor vi havde den mest vidunderlige dag. Der er sket rigtig meget på det år.

Jeg røg ned med en depression og panik angst. Det har været et år hvor vi har kæmpet med at jeg fik det bedre, Med min dejlige mand ved min side er det gået stille og roligt fremad, men vejen er lang endnu. Har flere gange søgt noget frivillig arbejde, men desværre uden held. I efteråret tog jeg et fotokursus, så jeg kunne begynde at tage billeder af personer og naturen. Lige nu er marken omkring hvor vi bor rigtig flot gul, sidder og får ideer om en brud/ par uden i den. :o)

Imorgen skal vi spise det kage vi har gemt fra bryllupet, mums hvor jeg glæder mig til at nyde den sammen med min kære mand. :7himmel: :7himmel:

0

Vildt at i dag er det 1 år siden jeg sagde ja til min dejlige mand.

1. bryllupskagen op af fryser. Don.

2. asti på køl. Tjek.

3. gave til min mand. nej ikke endnu, kan ikke finde ud af hvad jeg skal give ham. hmmm. øv øv øv

0

Vildt at i dag er det 1 år siden jeg sagde ja til min dejlige mand.

1. bryllupskagen op af fryser. Don.

2. asti på køl. Tjek.

3. gave til min mand. nej ikke endnu, kan ikke finde ud af hvad jeg skal give ham. hmmm. øv øv øv

Tillykke med dagen

0