belle3310

Belinda og teddy`s bryllup 7 Maj 2011 1 års bryllupsdag.

204 posts in this topic

Ja jeg har også fulgt dig på sidelinien og vil sige Kæmpe stort tillykke med dagen. Det er dejligt at høre at det går bedre med dig og det lyder som om at du har fundet dig en helt igennem vidunderlig mand der kan rumme det hele " i medgang om modgang" som der vist siges..... Tillykke med det. Håber at I har fået nydt kagen og hygger Jer med minderne om Jeres store og lykkelige dag. Held og lykke med fremtiden :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Tusind tak skal i have. Er lige hjem vendt efter at han overraskede mig med at vi skulle ud og spise på mit ynglings spise sted. Puha nu skal der lige slåes mave inden vi skal have kage og pigerne i seng. gggg. Og så står den ellers på hygge resten af aften sammen. Fortæller vidre i morgen om dagen. :a1221::7himmel:

0

Havde en vidunderlig dag/aften i går. Fik a vide af min mand at vi skulle i jem og fix efter maling til noget træværk. Så i bilen med os alle og afsted. Da vi kom ud til jem og fix, fik pigerne besked på at finde en blomst hver som kunne plantes i haven, da jeg ikke er hjemme på " morsdag" de fandt nogen rigtig flotte blomster til mig :boohoo::7himmel: . Da vi havde betalt og sat os i bilen kørte han rundt i Ribe i de gamle flotte gade, efter noget tid fandt han en pakeringsplads og sagde at han vil ud og kigge. Hmmm. når da vi nærmer os min ynglings spisested ( Kiniske) spurgte han om vi ikke skulle gå derind, for de havde et bord til os :a1221: :a1221: . Nej hvor der blev spist fra buffenen. fik helt ondt i maven :fløjt: :fløjt:, da vi var færdige kørte vi hjem så pigerne kunne komme i seng. Da de var puttet stod den på total hygge med bryllups kagen og en god film. :a1221::7himmel:

Var dog lidt flov, for jeg havde ikke noget til ham, det fortalte jeg ham også, hvor til han sagde at jeg havde da noget til ham, kærligheden jeg giver ham er en gave i sig selv. nej hvor tårende begyndt at trille af lykke :7himmel::boohoo:

0

Har lige siddet og læst hele beretningen igennem. Puha øjende løber i vand, og den vidunderlige følse er der endnu som man havde på dagen. uha.

Jeg får helt lyst til at blive gift igen, :7himmel: :7himmel: :fløjt:

Måske med nogen ændringer, men ikke de vilde :fløjt: :fløjt:

0

Annonce ♥