Guest finken83

Flere billeder :-)

126 posts in this topic

Annonce ♥

Så skete dagens eneste alvorlige krise. Min brudebuket :shooter:

Den lignede simpelthen noget der var løgn. Jeg så den desværre først da jeg kom hjem fra frisøren og der var klokken næsten 13. Skulle giftes kl 15.

Den levede absolut ikke op til forventningerne. Formen var forkert, blomsterne var forkerte, den var allerede halvvissen og der var intet håndtag. Folk vidste slet ikke hvad de skulle sige...

post-42234-0-16439100-1305126976.jpg

Edited by finken83
0

Gode råd var dyre. Ikke i 100 år om jeg ville gå ned af kirkegulvet med den busk. Så hellere plukke nogle tulipaner i haven. Min søster og jeg holdte hovedet koldt og ringede til en anden blomsterhandler som min søter kendte. De havde bare ikke rigtig tid da det var dagen før mors dag. De forbarmede sig dog alligevel over os og jeg skyndte mig afsted med 3 meter slør flagrende efter mig, joggingbukser og pink t-shirt. Kønt syn. Det begyndte godt nok at blive kneben med tiden for jeg havde ikke nået at lægge make-up på hverken mig selv eller min søster.

Her kommer lige et billede af den remodulerede buket. Det skal siges at de kun havde 10 minutter til at binde den om, så jeg synes faktisk det var ok.

post-42234-0-73278900-1305127353.jpg

0

Annonce ♥

10 minutter efter, at jeg var kommet hjem fra blomsterbinder nr 2 ringede min svigermor. Alterbuketterne var skrækkelige :unsure: Der var der så 1 time til vi skulle være i kirken. Hun fik den bundet om hos sin egen blomsterhandler der fik pænt travlt.

Jeg havde aldrig troede man skulle være SÅ påpasselig med blomsterbindere, men nu har jeg da lært lektien. Her er lige listen.

Gerbera til bordene var knækkede og skæve i bladene. De kostede 13 kr stykket.

Brudebuketten var en rædsel.

Alterbuketterne var forfærdelige.

Blomsterne til stolerækkerne var ikke sprunget ud. Det var vi ellers blevet lovet at de ville være.

Om mandagen gik jeg ned og brokkede mig hos blomsterbinderen og jeg fik 300 kr tilbage. Ikke meget for al den stress og jag. Og de ekstra 1500 vi brugte på at få buketterne bundet om. Heldigvis var det den eneste større krise og det ødelagde overhovedet ikke dagen :biggrin:

0

(y) sur numse med de blomster altså, for søren da!! det må jo bare ikke ske, og så sølle 300 kr retur, hmm det er bare ikke okay! GODT det blev fikset og svigermor lige var hurtig til at opdage alterbuketterne!
0

Sikke et fint lokale og udsigten... ahh! Og hvor er du også fin, men må give dig ret. Den var godt nok gyselig den buket... og så med bregner?! Det er bare ikke særlig god stil.

Glæder mig til at se mere. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Tjaa den indre bridezilla valgte jeg simpelthen at pakke langt væk og først finde hende frem igen om mandagen :blush: Der var hun til gengæld også ret sur og ked af det. Skidt med at blomsterne ikke blev helt som forventet, men tanken om at blive snydt bryder jeg mig ikke ret meget om :angry: Den formiddag der skulle have været i hyggens tegn blev i stedet fyldt med stress. Men har fået meget ros fra gæsterne og familien for min handlekraft :blush: så ja ja intet er så skidt, at det ikke er godt for noget.

0

Sikke dog en omgang med din buket, kan ikke lige finde ord for hvad jeg mener om den... :oops: godt at der blev handlet hurtigt og at du fik en flot buket i stedet for den rædsel... Flot at du valgte at "glemme" det på jers bryllupsdag, og at du så rullede dig ud senere.... mener dog at det er en sølle "trøst" at de tørrer dig af med 300 kr.... set i lyset af at de andre blomster heller ikke var noget at råbe hurra for.

Glæder mig til at læse mere og se flere billeder :cheerleader3::cheerleader3:

0

Annonce ♥

For det første dejligt du er igang med beretning, vil helt klart følge med her. For det andet HOLD NU KÆFT HVOR EN RINGE BLOMSTERBINDER DER LAVEDE DIN BUKET - kan godt forstå du blev noget chokket over det syn. Men fedt du havde overskud til at få løst den kattepine i sidste øjeblik. Hatten af for det.

:respekt:

0

Annonce ♥

Annonce ♥