sushisusi

Jeres top 3 over bryllupsdetaljer

39 indlæg i dette emne

Jeg er så småt i gang med at sondere terrænet for lækre detaljer (meget gerne gør-det-selv eller billige) som kan give mit bryllup en ekstra kant og gøre det noget helt særligt.

Hvad er din top 3 over lækre detaljer fra dit (kommende) bryllup?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg håber, at den røde tråd ved Kelds og min velsignelse, i anledning af vores kobberbryllup, bliver vores indbyrdes kærlighed, som bare er blevet stærkere i de næsten, til den tid, 15 år vi har været sammen :iloveyou: .

Derudover har vi naturligvis kobberdekorationer som en rød tråd, naturligvis fordi det jo er et kobberbryllup, der skal fejres og festligholdes.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er virkelig tænkt detaljer i følgende:

- Den røde tråd (farve, tema osv osv)

- Outfit/look

- Fotovæggen

Hvordan har du lavet FOTOvæggen?

har ikke lavet den endnu, gør det om et par uger - skal nok vise billeder i min tråd :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er virkelig tænkt detaljer i følgende:

- Den røde tråd (farve, tema osv osv)

- Outfit/look

- Fotovæggen

Hvordan har du lavet FOTOvæggen?

har ikke lavet den endnu, gør det om et par uger - skal nok vise billeder i min tråd :)

Det glæder jeg til at se, vi overvejer at få lavet en

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 fine detajer synes jeg selv var:

1. Sukkerknalder med hjerter

2. Servietter med monogram

3. Lys, lys og lys ved bordet (nogle svævende i luften)

....

4. Postkort stativ

5. Anderledes takkekort koncept

generelt synes jeg vi holdt os fint til vores koncept om enkelhed og ikke for meget udenoms halløj

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er generelt bare glad for at lave et helt gennemført tema, men indtil videre:

1. vores våbenskjold på badges som favors

2. Hjemmetegnet invitationsdesign

3. vores tøj, som stadig lige skal laves :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rød tråd mellem save-the-dates, menu, bordkort, invitationer, salmehæfter etc.

mine feeede bord-dekoer som jeg håber bliver outstanding

mine 10 brudepiger og børn :)

Den røde tråd - noteret. Vi snakker om havefest - og jeg tænker dermed friske, glade farver og sommerfugle.

Brudepiger og børn - vi har en datter på 5 år og en søn på 2 år, og de skal helt sikkert impliceres. Jeg er ikke sikker på om de vil gå i kirken, men vi snakker først bryllup til næste forsommer, så det kan nå at ændre sig.

Der er virkelig tænkt detaljer i følgende:

- Den røde tråd (farve, tema osv osv)

- Outfit/look

- Fotovæggen

Den røde tråd - tjek.

Vores look er en ting som endnu ikke er skænket en tanke.

Fotovæg lyder spændende - jeg må hellere følge med i din tråd.

- Den røde tråd (indbydelser, bordkor osv)

- En vintage feeling

- Brugen af gammelt blomstret stel

:)

Den røde tråd - tjek.

Vintage og gammelt stel - lyder lækkert og i god overenstemmelse med den røde tråd.

Jeg håber, at den røde tråd ved Kelds og min velsignelse, i anledning af vores kobberbryllup, bliver vores indbyrdes kærlighed, som bare er blevet stærkere i de næsten, til den tid, 15 år vi har været sammen :iloveyou: .

Derudover har vi naturligvis kobberdekorationer som en rød tråd, naturligvis fordi det jo er et kobberbryllup, der skal fejres og festligholdes.

Ja, kærligheden må da være det ultimative ved et (kobber)bryllup.

3 fine detajer synes jeg selv var:

1. Sukkerknalder med hjerter

2. Servietter med monogram

3. Lys, lys og lys ved bordet (nogle svævende i luften)

....

4. Postkort stativ

5. Anderledes takkekort koncept

generelt synes jeg vi holdt os fint til vores koncept om enkelhed og ikke for meget udenoms halløj

Sukkerknaldene har jeg længe gemt som lækker, lækker detalje.

Servietter har jeg også haft kig på.

Jeg elsker stearin lys og har dem tændt året rundt, så de erselvskrevne til brylluppet også.

Postkort stativ skal jeg lige have luret af i din tråd tror jeg.

Og det samme med takke kortene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er generelt bare glad for at lave et helt gennemført tema, men indtil videre:

1. vores våbenskjold på badges som favors

2. Hjemmetegnet invitationsdesign

3. vores tøj, som stadig lige skal laves :rolleyes:

Jeg håber også at vi ender ud med at være glade for alle vores bryllupsplaner, men jeg vil elske at have små detaljer med som giver et helt personligt præg. Vi har siden 2005 mindst været til 1 bryllup om året i vores nærmeste vennekreds og derudover bryllupper i familien- og selvom det alle har været fantastiske brylluper, så synes jeg at det personlige lidt har manglet.

Jeres middelalder tema lyder fuldstændig fortryllende og gennemført :respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm.. Den er svær..

1) jeg er rigtig glad for de farver vi har valgt: friske søde efterårsfarver

2) Invitationerne

3) de "access All areas" kort vi har lavet. Det har været vigtigt for os at det er meget personligt, og da vi laver en del koncertsikkerhed (på frivillig basis) syntes vi det kunne være sjovt hvis vores toasmaster, ringbærer mm. Fik sådan et VIPkort :)

Redigeret af Pumpkins
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må være:

Den limegrønne karton der gik igen i invitation, bord/menukort, takkekort og en limegrøn sløjfe på kirkehæftet

Laksejl på kuverten - og det var faktisk lykkedes at finde kuverter med grønt foer til invitaionen

Brudebadeænderne som bordekoration

KH fru R

P.S. Har resten af lakken til salg hvis det har interesse

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm.. Den er svær..

1) jeg er rigtig glad for de farver vi har valgt: friske søde efterårsfarver

2) Invitationerne

3) de "access All areas" kort vi har lavet. Det har været vigtigt for os at det er meget personligt, og da vi laver en del koncertsikkerhed (på frivillig basis) syntes vi det kunne være sjovt hvis vores toasmaster, ringbærer mm. Fik sådan et VIPkort :)

Vi kommer også til at have friske farver da det bliver et havebryllup i forsommeren - jeg elsker farver.

Jeg er på jagt efter den helt rigtige invitation.

Det lyder super godt med de kort - og super personligt - lige præcis sådan en ting jeg skal have fundet.

Vi har valgt at købe himmellys, som skal sendes afsted til midnat. Der er et lys pr par og så er det meningen man skal ønske noget når lyset sendes afsted. Det synes jeg er smukt :balloons:

Det lyder fantastisk med de himmellys - har du et link?

Det må være:

Den limegrønne karton der gik igen i invitation, bord/menukort, takkekort og en limegrøn sløjfe på kirkehæftet

Laksejl på kuverten - og det var faktisk lykkedes at finde kuverter med grønt foer til invitaionen

Brudebadeænderne som bordekoration

KH fru R

P.S. Har resten af lakken til salg hvis det har interesse

Den røde tråd i farverne - vi skal helt sikkert have en rød tråd, men nøjagtigt hvordan den skal være ved jeg ikke.

Laksegl er smukt, men jeg synes ikke det passer til det lidt uformelle bryllup vi gerne vil have.

De brudeænder er total blærede - hvor har du fundet dem?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm

1. Den røde tråd mellem bordkort, invitationer m.m.

2. Det personlige ved "gør-det-selv"

3. Det at finde det helt rigtige outfit til lige netop dig

Og så lige en sidebemærkning, ikke for at være lyseslukker, men det er faktisk ikke lovligt i Danmark at sende de der himmellys op. Blot til Info :).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Detaljer er jo et vidt begreb, afhængig af hvem man spørger og i min verden er det naturligvis nogle lidt anderledes detaljer der gør sig gældende :thumbsupsmileyanim:

1) At sikre at der er en rød tråd i musikken. Dvs. at der er et flow i musikken som følger stemningen i selskabet, ikke mindst under middagen.

2) At agere efter hvad der passer til lejligheden/selskabet/tidspunktet.

3) At ønsker fra folk indpasses rimeligt hurtigt uden at bryde den røde tråd og komme til at virke som en jukeboks.

Nu er der nok nogle som vil sige at det ikke er bryllupsdetaljer, men det er nogle ting jeg som udøver tænker meget over, velvidende at der nok er nogle som i bund og grund ikke rigtig bemærker det. Derfor er der tale om bryllupsdetaljer (som er med til at give en helhed og skabe en stemning på samme måde som bordpynten, servietringene, tøjet m.v.)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores top tre tror jeg ser saadan ud...

1) Vores bondepar som er vores roede trad, sammen med farverne lilla, groen og creme.

2) Det personlige (vi har lavet rigtig mange ting selv eller med hjaelp fra familie og venner. Blandt andet har min soester lavet den soedeste topfigur (selvfolgelig et bondepar)til min hjemmelavet bryllupskage)

3) Er glad for vi valgte baade reseption efter kirke og faelles morgenmad om soendagen (ville vaere ked af det hele var forbi for hurtigt)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer