Guest Emilla

Designer til brudekjole

26 indlæg i dette emne

Hej Piger.

Jeg er begyndt at gå med overvejelser om at få syet min brudekjole hos en designer/skrædder.

Men er fuldstændig på bar bund, hvor der kunne være den mulige tryllekunstner. Jer der har fået syet en kjole - er der nogle I vil anbefale (eller det modsatte). Det er mest det med pasformen og om designeren forstår hvad det er jeg vil have, som jeg er nervøs for.

Hvor det er i landet, er ligegyldigt!

Håber I kan hjælpe mig!

God dag til jer. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa Nu ved jeg ikke hvilken kjole du drømmer om,men ejg fik selv syet min hos Lasse Spangenberg og det var fantastisk. Dels blev jeg rigtig glad for min kjole og dels var hele processen en rigig god oplevelse. Du kan evt. søge på Lasse Spangenberg herinde eller kigge her:

http://www.bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=30996&st=0&p=374243&hl=+lasse%20+spangenberg&fromsearch=1entry374243

Rigtig god fornøjelse med det :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan varmt anbefale Irene - http://www.laito.dk/ jeg har ikke fået syet en kjole men har fået tilrettet mine og har set meget af det hun har lavet, hun er virkelig dygtig og rigtig sød, forstående og lytter til hvad man gerne vil have

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Xzenia: Jeg har sådan lidt et billede af en kjole al a Prinsesse Maries brudekjole.. Ham har jeg nemlig også tænkt på, men har lidt en fordom om at han er mega dyr. Men hvad gav du for din?? (ved godt det selvfølgelig svinger meget.

Tak for jeres svar! Dejlig hurtigt :) Vil helt sikkert undersøge dem alle!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan kun varmt anbefale Helena Keto, som syede min gallakjole i 3.g.

Hun har butik lige bag det kongelige teater, se http://helenaketo.dk/index.html

Jeg fik lov til at være med i alle dele af designet, hvor vi valgte farver, hvilken type blonder ect. ect, og samtidig var hun også ærlig nok til at sige hvis hun mente at nogle af mine forslag ikke ville gøre noget godt for min figur. Så det var en super god oplevelse og kjolen endte med at sidde som en drøm.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er igang med at få syet min brudekjole hos Jesper Høvring, på frederiksberg.

Ham vil jeg varmt anbefale til ALLE. Han er helt igennem fantastisk, dygtig, varm, professionel og virkelig god til at vejlede.

Glæder mig allerede til jeg skal derind igen til fitting:)

Du kan google dressmaker Jesper Høvring, der er et udpluk af hans kjoler, men han har mange flere i butikken.

Held og lykke i jagten på din drømmekjole;o)

Hilse Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må klart anbefale Hansen og Højmark hvor jeg fik min kjole fra....

http://www.hansenhojmark.dk/Brudekjoler21.asp

(Jeg er selv brud nr. 9 hvis man tæller fra toppen).....

De forstår virkelig at få en til at føle sig som en prinsesse, sætter sig ind i hvilken type man er og hvad der skal fremhæves af ens krop :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for det :balloons: Det er en blonde med meget tynde guldtråde,som lå udenpå en tyk silkekvalitet. Det ligner meget kniplinger vil jeg sige.... Udenpå bærestykket er der chiffon, som ligger i lodrette folder henover barmen. Det grønne fløjlsbånd med brochen adskilte på den måde de to "sektioner" :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil foreslå, du tager rundt og besøger et par forskellige :)

Jeg har både været hos Lasse Spangenberg og Jesper Høvring og Lasse fangede slet ikke min stil og energi, men havde smukke kjoler.

Jesper Høvring ramte RENT plet efter få sekunder. Jeg føler mig som verdens smukkeste kvinde (og meget unik) hver gang jeg er hos ham.

-Så ja, det endte med en Høvring :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for alle jeres råd.

Der er godt nok meget at tænke over. og så når man kommer fra Fyn, hvor der bare ikke er skid! Så kommer det godt nok til tage sin tid at drage rundt i KBH og Jylland for at finde den der skal sy ens kjole. OMG! Godt jeg er ude i rigtig god tid :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Emilia:

Jeg skal give 21.500 for kjolen så kommer sløret(3.700) og skoene(800) oveni.

Grunden til den er så dyr er fordi det er en blondekjole(helt i blonde) og blonder er dyre. Det samme med sløret, der er også en bred blondekant på.

Men jeg synes klart det er alle pengene værd. Du skal tænke på det er en kjole der bliver syet til dig. Prøver du kjoler hos ham, så kan du fx sige at du godt kan lidt noget fra den ene, anden og tredje kjole og så kan det mixes, så det bliver lige som du vil ha det... Og han er rigtig god til at vejlede og fortælle hans mening.

Kjolen bliver så først syet i lærredsstof og når den så er helt færdig og passer perfekt til din krop, så syer han i det rigtige stof. Det er derfor det også er en lidt lang proces. Men igen ALLE pengene værd!

God jagt;o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Miss-Lena: Ja. det er en tradition i familien at han giver brudekjolen og hvad der dertil hører, når de skal giftes.

Uanset om det er en billig eller dyr kjole synes jeg det er vildt flot af ham. :)

Men tror nu også at beløbet bliver helt vildt, betaler jeg noget af det selv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Piger.

Jeg er begyndt at gå med overvejelser om at få syet min brudekjole hos en designer/skrædder.

Men er fuldstændig på bar bund, hvor der kunne være den mulige tryllekunstner. Jer der har fået syet en kjole - er der nogle I vil anbefale (eller det modsatte). Det er mest det med pasformen og om designeren forstår hvad det er jeg vil have, som jeg er nervøs for.

Hvor det er i landet, er ligegyldigt!

Håber I kan hjælpe mig!

God dag til jer. :)

Tina buhl i vamdruo ved kolding er mere end go :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer