Gittepit

14 Maj 2011 - H+G

75 posts in this topic

Så oprandt dagen hvor det var min tur til at blive gift. Dagen optil var meget hektiske med kjolekrise.

Først blev den syet for meget ud og så for meget ind og så ikke nok ud. Korte af det lange fik jeg først kjolen hjem 23 timer før jeg skulle have den på. Kriiiise.

Bryllupsdagen oprandt og jeg vågnede 05:51. Så kunne jeg ikke sove mere og maven lavede en voldsom masse larm og bøvl. Pyha nu begyndte jeg at blive nervøs. jeg blev hentet kl 08:40 hvor jeg skulle til frisøren.

kl 08:00 vækkede jeg H2B. For vi kan ikke sove hver for sig :fløjt:

Afsted med mig til frisøren og bagefter ordnet Make up og så kom min lillesøster (brudepige) og hendes kæreste og hentede mig. Kl var nu 11:30 og vi havde aftalt H2B ikke ville være hjemme når jeg kom hjem (og det var han heldigvis heller ikke)Men hjemme lå brudebuketten og min fars knaphulsblomst.

post-46600-0-47247500-1305496970.jpg

Edited by Gittepit
0

Annonce ♥

Kl 12:30 ankommer mine forældre og mine 2 søskende og den ene søsters kæreste. De haster på mig at jeg skal i kjolen. For de vil have mig ned foran bygningen og have taget billeder 13:15. Hvilket jeg argumentere meget imod da jeg synes det er træls at skulle i kjolen så tidligt.

Jeg bliver ved at rende rundt i shorts, selvsiddende strømper, strømpebånd og tanktop.

De bliver ved ar skynde på mig, men har bare så mange ting jeg hele tiden skal ordne.

Til sidst får de mig dog i kjolen

post-46600-0-25941800-1305497223.jpg

Edited by Gittepit
0

Kl 13:07 begynder de at skynde på mig. Vi skal ud og have taget de billeder. Jeg er stadigvæk skeptisk. Men smutter med. Da vi kommer udenfor døren (hvor der er overdækket) begynder det at regne og jeg foreslår at vi tager billederne her så vi ikke bliver våde. Og desuden har i skoven i baggrunden. Jeg får lige hurtigt taget et billede med min mor, alt i mens de andre ser vældig forvirret ud.

post-46600-0-01700600-1305497527.jpg

0

De bliver alle sammen ved at trække i mig. Nu skal vi ud på parkeringspladsen og have taget billeder. Ak ja jeg indser jeg ikke har noget valg. Så bliver dækket over af 2 paraplyer og afsted med mig. Så snart jeg runder hjørnet af bygninger fanger dette syn mig

post-46600-0-12630800-1305497663.jpg

0

Annonce ♥

post-46600-0-86699700-1305497837.jpg

Ih der blev jeg total rørt og måtte fælde en lille tåre.

Det var ikke alle der kunne komme med i bilen. da nogle skulle være før i kirken osv. Men min far, 2 veninder og en ven kom med i bilen og vi kørte lidt rundt og fik lidt boblevand :-D

0

post-46600-0-86699700-1305497837.jpg

Ih der blev jeg total rørt og måtte fælde en lille tåre.

Det var ikke alle der kunne komme med i bilen. da nogle skulle være før i kirken osv. Men min far, 2 veninder og en ven kom med i bilen og vi kørte lidt rundt og fik lidt boblevand :-D

0

Annonce ♥

Jeg skal lige have lommertørklædet til at sidde ordentligt. Pyha ny begynder jeg at blive stresset

post-46600-0-85126200-1305498196.jpg

Kirketjeneren begynder at snakke om hvordan og hvorledes. Og klokken skal ringe hvorefter dørene bliver åbnet og musikken begynder at spille.

Klokken ringer. Dørene bliver åbnet og musikken begynder bare ikke :unsure:

Vi måtte ikke gå før musikken spillede og i min verden stod vi der i 10 min mens folk kiggede: tror dog max der gik 1 min.

Vi ved endnu ikke hvad der gik galt. Men musikken gik i gang og jeg gik med min far i armen ned mod min dejlige H2B. Som i øvrigt fældede en lille tåre :loveboard:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vielsen gik rigtig fint. Vi kunne ikke helt huske hvornår vi skulle rejse os osv. Men med lidt hjælp fra præsten gik det fint

H2B lavede dog et lille diskret stunt som alle opdagede. Da han skulle sige ja tøvede han 15 sekunder. og svarede så "Ja tak" alle gæsterne var færdige af grin og præsten kiggede på ham og sagde "du kunne bare ikk dy dig hehe"

Men vi blev gift og det er det der tæller :-D

post-46600-0-58280600-1305550738.jpg

0

Da vi går ned kan vi se limoen udenfor og får hævet lidt i H2B og fortalt at vi havde denne til at køre rundt i. Wee

Udenfor fik vi masser af ris og taget nogle billeder.

Det begyndte at regne lidt, men det tænkte vi slet ikke på. Jeg var så glad at jeg ikke kunne lade være at smile og grine

post-46600-0-98952800-1305550861.jpg

0

Annonce ♥

Efter kirken kørte vi hen til Feststedet hvor receptionen også blev holdt. Vi blev mødt med Asti og der stod den fineste bryllupskage. Har aldrig smagt så god en kage. Han havde også afvist 2 sendinger jordbær fordi det skulle være de bedste til os

post-46600-0-70950600-1305551049.jpg

0

post-46600-0-44276200-1305551249.jpg

Vi har haft fotograf på hele dagen, men får ikke billeder fra ham før weekenden. Så fotograferingen kan i desværre ikke se.

Men det gik rigtig godt. Vi kørte rundt i Limosinen og han tog også nogle billeder derinde. Vi var alle ved at være godt berusede da der også var Asti og champagne i Limosinen så der var rigtig god stemning :-D

Først var vi ude ved bølgen i vejle hvor der blev taget en masse billeder. Så oppe i en skov (op af en meget stegl skrant hehe) derefter nede ved højbanen i vejle hvor vi fik taget lidt sjove billeder og til sidst tog vi lige hen til kirken og lavede nogle enkelte.

Glæder mig til at se dem :cheerleader3:

Kl 17 måtte vi sige farvel til Limoen og hen til vores gæster igen.

De var alle i meget godt humør. men er blevet fortalt der blev drukket 24 flasker asti til receptionen og vi var ca 70 mennesker hehe.

Ved receptionen blev vores gæstekort uddelt, hvor folk skulle skrive nogle hilsner. De var dog blevet enige om ikke skrive navn på. så vi skal sidde og gætte til hvem der har skrevet hvad. Men nøj hvor er de sjove at læse og er rigtig glad for vi ikke valgte den traditionelle gæstebog.

Kl 17:30 kom vi op i det store festlokale hvor vi fik velkomstdrinks og kl 18 fik vi forret.

0