Risen

Pom Pom opskrift

21 posts in this topic

Hej skønne Zillaer,

ser at der er rigtig mange af jer som laver de smukke pom pom til loftet m.m

Tænkte om der var nogen af jer der ville være så søde, at dele opskriften på dansk med os herinde (gerne med billeder) :thumbsupsmileyanim:

Er en hat til inc. feet osv og vil rigtig gerne kunne lave dem :loveboard:

På forhånd tak :bearhug::cheerleader3:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Oftest er det silkepapir man bruger

Okay, troede det hed et eller andet fancy.. Hvad med snorren? Det er ikke bare alm. fiskesnøre så hvidt jeg kan se.. Ved du hvad den hedder?

Og hvor lang tid i forvejen tror du man kan lave pom pom'erne uden de bliver kedelige at se på? :P

0

Man skal være heldig at finde billigt silkepapir eller løber det op i mange penge.

Har selv lige på ebay købt 6 stk. på ca.35 cm. til 80 kr. inkl. fragt. Så kom til at betille 36 stk. da jeg ikke er helt sikker med farverne.

Men kan vel altid sælge dem igen hvis de ikke er slået ud.

Man får dem samlet og inkl. fiskesnørre og så skal man selv slå dem ud. Og man kan få dem med runde ender og spidse ender.

0

Annonce ♥

Link 1

Link 2

Link 3

Link 4

Link 5

Link 6

- så har du lidt at gå i gang med :cheerleader3: godt nok ikke på dansk, men billederne er gode..

Super tutorial tak, så har jeg lige ideer til pynt i teltet :thumbsupsmileyanim::bearhug:

men er der så nogen der ved hvordan man laver dem med 3 lag i?? så de skifter i 3 farver??

den kunne jeg ikke lige krejle

0

Man skal være heldig at finde billigt silkepapir eller løber det op i mange penge.

Har selv lige på ebay købt 6 stk. på ca.35 cm. til 80 kr. inkl. fragt. Så kom til at betille 36 stk. da jeg ikke er helt sikker med farverne.

Man får dem samlet og inkl. fiskesnørre og så skal man selv slå dem ud. Og man kan få dem med runde ender og spidse ender.

Hejsa.. kunne man måske få et link ?? :biggrin:

0

Det kan altså meget bedre betale sig at lave dem selv (økonomisk):) Hvis man altså gider :) , jeg kastede mig ud i det igår og synes faktisk resultatet er blevet gangske fint :thumbsupsmileyanim: .. Har helt lyst til at 100 af dem for synes de er så fine, meen det er nok lige i overkanten :griner:-

post-45303-0-87717700-1305877183.jpg

0

Annonce ♥

Er det ikke dyrt i silke papir?

Synes jeg læste man skulle bruge 8 lag og en pakke i panduro koster 19 kr. så kommer man ikke langt for 385 kr. hvis man skal lave 36stk. der er så store.

Jeg prøvede at lave dem med servietter men synes ikke lige at de blev så pæne, men det ville ha' været en billig løsning.

0

Ja da. Gå på ebay UK og søg på seller ID: cjurga og så kommer hun frem.

Har dog ikke modtaget mine endnu så aner ikke om de er flotte eller ej.

Har lige købt 36 stk. i 3 forskellige farver til 385 kr. inkl. fragt.

Jeg siger mange tak :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Det kan altså meget bedre betale sig at lave dem selv (økonomisk):) Hvis man altså gider :) , jeg kastede mig ud i det igår og synes faktisk resultatet er blevet gangske fint :thumbsupsmileyanim: .. Har helt lyst til at 100 af dem for synes de er så fine, meen det er nok lige i overkanten :griner:-

Hej.. :)

Er det svært at lave dem selv. ?? overvejer det nemlig.. :)

0

jeg havde lavet lilla pompommer vores bryllup se min bryllups beretning (vores bryllup den 14 maj) jeg lavede min pom pommer ud almindelig servietter, hvor jeg startede med at lave 2 blomster og sætte dem så sammen så det blev en pom pom. De er bare så søde

0

Hej.. :)

Er det svært at lave dem selv. ?? overvejer det nemlig.. :)

Nej det synes jeg faktisk slet ikke det er. :) Det tager lidt tid, men hvis man godt kan lide at være lidt kreativ så går det hurtigt :)

0

Annonce ♥