FruBK

Hvor tidligt købte I brudekjole?

20 indlæg i dette emne

Som overskriften siger, hvor tidligt købte I brudekjole?

Der er nemlig en brudekjole forretning tæt på mig der holder udsalg og jeg overvejer at kigge derud, men der er jo stadig 1 år til brylluppet. Er det for tidligt at købe?

:ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, Jeg købte min i sidste uge - Den er så først syet og klar til mig i uge 18-29.

Og der er 5 mdr til jeg skal giftes.

Altså jeg vil sagtens mene at du kan købe den nu, men du skal bare sørge for ( hvis du svinger i vægt osv) at du er sikker på at den kan ligges ud eller ind når du nu når så langt at du skal bruge den,.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte egentlig et halvt år før, men endte med en hel anden kjole 3 mdr. inden.

Men hvis der er udsalg så tag da derud. Måske du finder drømmekjolen til mange 1000 kr billigere, end du ellers ville... og der er jo masser af andre ting, man kan bruge de penge på i projekt bryllup :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte min 6. august 2010 - præcist et år inden min bryllupsdag.. Men var udelukkende fordi jeg fandt den mest fantastiske preloved kjole, så ville ikke risikere der var en anden der hapsede den for øjnene af mig :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal først giftes den 4. august næste år, men jeg skal ud og prøve kjoler den 25. juni. Kan slet ikke vente.

Men det er også fordi jeg overvejer om jeg skal få den syet, hvis der nu ikke er nogle af de kjoler jeg har set på, som passer til mig eller jeg kan lide alligevel. Så er det rart at være ude i god tid, hvis jeg så skal hen og finde en designer / skrædder der skal lave mig en kjole. :)

Du kan sagtens tage ug og kigge/ købe. :) men pas på med svingninger i vægten som mor-til-to også siger :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har allerede prøvet et par kjoler (se billeder i min tråd) og skal også ud og prøve flere her i juni

egentlig regner jeg med at få den syet men så skal jeg jo lige finde ud af hvad der klæder mig, og jeg tror godt man kan blive bidt af at prøve brudekjoler :)

hende der skal sy min kjole vil ikke gå igang før minimum 4 mdr før og tilrette et par uger før MED brudeundertøjet på, netop pga vægten :)

Redigeret af Frk.Horup
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte min ca. 10 måneder før. :) Så jeg siger GO FOR IT! :wink:

Jeg har besluttet at vi skal ned og kigge på brudekjoler på tirsdag, så må vi se om der er noget for mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer