KatrineogMichael

uhh hvilken kjole skal jeg vælge

45 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Der kan tilføjes at kjole 1 skal de tynde stropper syes på nogle lidt tykkere så det kan dække bh'en. Samt de ekstra puder er er i kjoles brystskåle skal tages ud for mine bryster kan godt fylde dem ud. :-)

Ved kjole 2 stak der syes stropper på, på billederne er stropperne bare lagt så man kan se det. Derudover skal den syes lidt ind omkring brystet.

de er lige gode at have på så der er ingen forskel. Mit problem er lidt at jeg bedst kan lide overdel fra kjole 1 og underdel og slæb fra kjole 2....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmm det er lidt svært, men tror alligevel jeg hælder mest til nr. 1. Synes den giver en bedre talje, men det vil nr. 2 måske også gøre, når den er rettet til. Tror det kommer an på, hvilken en du havde det bedst i.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan bedst lide kjole 1, men jeg er i tvivl om, om jeg måske bedre kan lide nr 2, hvis den bliver tilrettet, så den sidder rigtigt... Hmm!

Ej, jeg tror jeg holder fast i 1'eren. Du får bare en fantastisk talje og barm i den! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nååå så tror jeg beslutningen er taget det bliver kjole nr. 1, den bliver ved at sidde fast i mit hoved, mens jeg kune kan huske nr. 2 når jeg ser billeder, så tænker at det nok er nr. 1 der er den foretrukne når nu det er den jeg ser for mig hele tiden, og herinde er det ca. halvt halvt hvem der stemmer på hvad, det sammen er der i dem der var med ude og kigge. Desuden koster kjole 1 kun det halve i forhold til kjole 2. Så summa sumarum kjole 1 er valgt, tak for jeres kommentarer.... :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer