Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Fønix

Kjole med vinger?

26 posts in this topic

Efter en masse kiggeri er jeg ved at have besluttet mig for hvad jeg gerne vil have på til det kommende bryllup med min drømmemand :blush:

Jeg ønsker mig en kjole med blondeærmer - a la "vinger" :wink:

Nærmere bestemt a la det her:

aermer2.jpg

aermer1.jpg

sassi_holford_wedding_gown.jpg

Jeg vil ikke have en Kina-kjole, men har heller ikke en formue at købe for (ellers kunne jeg få noget i stilen fra enten http://www.vintagebride.dk eller http://www.hansenhojmark.dk), så jeg håber på BRUGT eller at få syet en enkel silke-kjole og så få lavet ærmer eller sådan et wedding-shawl som det her (men i hvidt/lyst naturligvis)

Genial-blondedims.jpg

Vil I sige til hvis I falder over noget "derude"? :BKSTREET:

Edited by Fønix
0

Annonce ♥

smukt valg.

min kjole havde også blondeærmer, dog ikke som vinger:

2mzwpj7.jpg

0

Skal måske lige tilføje at jeg er ca. en str. 38....NU :cheerleader3: Så str. 36 - 40 burde kunne tilpasses :rolleyes:

0

Denne her er til salg på dba.dk til kr. 2000,- den har det der lette "udtryk" du ønsker og så kunne du måske "tilsætte" et sjal....

Iøvrigt meget meget smukke kjoler du har udsøgt dig....

post-36674-0-72789500-1306065742.jpg

post-36674-0-50295500-1306065756.jpg

0

Annonce ♥

Jeg synes en af de smukkeste brudekjoler i hele verden er "Madam Butterfly" af Jenny Packham. Den kan man være heldig at finde på ebay eller en af de mange engelske salgssider for brugte brudekjoler :heart:

post-29855-0-85515100-1306066022.jpg

post-29855-0-20624700-1306066198.jpg

Edited by Elva
0

Monsoon har en til salg der minder om. Kan ikke linke lige nu- er på fra tlf!

0

Fru Vestergaard: Den synes jeg der er for meget kjole i, hvis du forstår hvad jeg mener!?

Elva: Den er hamrende bedårende - men jeg tør ikke nok købe uden at kunne prøve, for de er garanteret heller ikke billige brugt!

tanteette: Er det den her:

85312341_m1.jpg

Den er bare mega smuk! :loveflag:

Skal til London i juli - måske kan jeg finde den et sted så jeg kan prøve :rolleyes:

0

Det må være denne her du mener:

Denkoster 300 GBP...

post-36674-0-50630700-1306067967.jpg

0

Annonce ♥

ej hvor sjovt, jeg skulle lige til at lægge billeder ind på siden, med selv samme smukke kjole fra monsoon :-)

0

ærmet.

Vil bare lige tilføje at kjolen jo kan bestilles hjem og deres størrelser er ret ens, har haft en mani med at købe monsoon kjoler online på ebay brugt, da de sælger mange festkjoler som kun lige er blevet brugt en gang eller slet ikke.

Det er netop det der er godt ved mærket at det ikke er så stor forskel inden for størrelsen.

Husk en kjole uanset hvor den er fra kan jo i hvert fald syes ind og jeg fik kjolerne godkendt ved et renseri, idet nogle festkjoler fra andre mærker reklamere med at det er silke i kjolerne og når de så er renset så går det ikke godt, men monsoon er et godt mærke ifølge dem jeg snakkede med.

post-16221-0-06767900-1306069412.jpg

post-16221-0-35128200-1306069424.jpg

0

Har du et budget for kjolen??

0

Fandt denne her på etsy.com til USD 275,-

post-36674-0-63964700-1306070556.jpg

0

Annonce ♥

Nej, jeg har ikke et egentligt budget..

Den sidste er jeg ikke vild med; bryder mig ikke om at den er skåret over så brat i overgangen mellem torso og skørt.

Monsoon-kjolen kunne jeg godt få problemer med pga. måden den er skåret ved barmen, hvor jeg er STOR (E-skål!).

0

Det er helt okay at du ikke bryder dig om mine forslag - det er jo bare sjovt og hyggeligt at surfe efter muligheder på nettet.... og hvem ved.... måske dukker "den rette" kjole op til dig :c166:

Bare du ikke tager os det ilde op at komme med forslagene, det er noget af det vi er allerbedst til her på BK.... at komme med forslag og ideer :thumbsupsmileyanim:

KH

Connie

0

Fru Vestergaard: Den synes jeg der er for meget kjole i, hvis du forstår hvad jeg mener!?

Elva: Den er hamrende bedårende - men jeg tør ikke nok købe uden at kunne prøve, for de er garanteret heller ikke billige brugt...

Præcis!!!

Den er så fin!!!

tanteette: Er det den her:

85312341_m1.jpg

Den er bare mega smuk! :loveflag:

Skal til London i juli - måske kan jeg finde den et sted så jeg kan prøve :rolleyes:

0

Nej, jeg har ikke et egentligt budget..

Den sidste er jeg ikke vild med; bryder mig ikke om at den er skåret over så brat i overgangen mellem torso og skørt.

Monsoon-kjolen kunne jeg godt få problemer med pga. måden den er skåret ved barmen, hvor jeg er STOR (E-skål!).

Monsoon laver ellers kjoler i store str også! Jeg har en del Og bruger str 44 og er en E- skål

0

Annonce ♥

Her kommer lige en til - ved godt at den ikke er hvid og bryllupsagtig - men den har "vinger".....

Har set en del 70'er inspirerede kjoler, som man måske kunne sy om - altså lave noget om på deres blonde-ærmer som de typisk havde den gang.... bare en ide... fra en, som ikke en gang kan tråde en nål....

post-36674-0-70967200-1306073534.jpg

0

Nej nej, for søren.. Jeg er ked af hvis jeg virker utaknemmelig!! Jeg VED jo netop, at I er super til at foreslå :hug:

Jeg prøver nok bare at "snævre det ind" :blush:

Når jeg skriver jeg ikke har et budget, er det mest fordi vi ikke har en krone endnu :blink::blush: Jeg kunne jo "bare" få syet hos Hansen & Højmark feks., hvis altså jeg havde ubegrænsede midler.

0

Nej nej, for søren.. Jeg er ked af hvis jeg virker utaknemmelig!! Jeg VED jo netop, at I er super til at foreslå :hug:

Jeg prøver nok bare at "snævre det ind" :blush:

Når jeg skriver jeg ikke har et budget, er det mest fordi vi ikke har en krone endnu :blink::blush: Jeg kunne jo "bare" få syet hos Hansen & Højmark feks., hvis altså jeg havde ubegrænsede midler.

Du virker overhovedet ikke utaknemmelig!! Det var mere for at tjekke ud hvor meget billedspam du gider.... for nogen af os kan godt være svære at stoppe når først vi går igang.... og jeg ved da fra mig selv, at det ikke altid er lige relevant, det, der kommer afsted.... men hvis man falder over noget pænt/sjovt/inspirerende, så vil man jo gerne dele i dette forum....

Så vi fortsætter bare med billederne :thumbsupsmileyanim:

0

Fandt lige en til.... ved dog ikke hvor den er fra...

post-36674-0-30442300-1306080204.jpg

0

Annonce ♥

Er du vimmer???!! Billedspam ROCKS!! :cheerleader3::BKSTREET::cheerleader3::griner:-

0