Mannie

Skal, skal ikke?

14 indlæg i dette emne

Kære medsøstre!

Har langt hår, til midt på ryggen. Har ladet det vokse i flere år og for nogle år siden fået trukket farve ud af håret så jeg nu (mere eller mindre) har min rigtige hårfarve. Dette gør desværre at det er meget slidt i spidserne (råd modtages gerne!)

Men mit "dilemma" består i om jeg skal klippe mit hår så jeg får pandehår, til den store dag? Frygter sådan at jeg kommer til at fortryde at jeg er "gået af med" mit lange pandehår!

Det vokser jo ikke lige ud på en dag igen.

Har ikke haft pandehår i omkring 15 år, så det vil jo være en stor forandring!

post-50688-0-72728000-1306171255.jpg

og et lidt gammelt bagrfra, er en smule længere nu, bølgerne er naturlige!

post-50688-0-03162200-1306171855.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha min personlige smag er absolut NEJ til pandehår. Det er virkelig meget få mennesker, der kan bære Lady Gaga-agtigt pandehår - og selv dem der kan bære det er som regel pænere uden IMO.

Men den frisure du viser der har jo ikke sådan pande-pandehår, som jeg forestiller mig det. Det er sådan lidt liv, der indrammer ansigtet på en sød måde, og det tror jeg vil være rigtig pænt til dig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

No, no, no... ikke pandehaar... jeg synes du skal igang med Sebastians kur nr 9 og saa faa klippet de spidser! Afsted med dig :thumbsupsmileyanim:

Virkelig flot frisure :cheerleader3:

Sebastians kur nr 9??? Har aldrig hørt om den før. FORTÆL!!!

Tak for de mange fine kommentarer, dropper pandehåret :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super smukt bryllupshår!

Angående problemet med de slidte spidser, skulle du måske få klippet ''det værste'' væk. Håret bliver måske 5-10 centimeter kortere, men synes personligt at et smukt og velplejet hår er et af de smukkeste af slagsen. Og så i gang med en masse vitaminhårkure!:D Så tror jeg på at du nok skal få det smukkeste brudehår du kan forestille dig. :D

Venlig hilsen Jennifer

19e4w3j6lc.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har selv meget langt har og i sep. sidste år, fik jeg klippet pandehår.. Jeg havde tænkt over det længe, og vidste selvfølgeligt ikke om jeg ville komme til at fortryde det. Men trængte virkelig til at der skulle ske noget! Så tænkte hva fan, hår er hår og det gror ud igen.

Nu har jeg det sådan at, hvis jeg kunne gøre det om ville jeg nok det.. Det var vildt flot og super fedt til mig, men simpelthen for besværligt at holde og man skal klippe det hele tiden osv. Mest derfor er jeg møg træt af det. Så pt. er alt mit andet hår vel godt og vel 80-90 cm langt og mit pengehår er 12... :td: møg irriterende med hår ned mit i ansigtet!

Men er jo forskelligt.. jeg vil nok sige at til ens egen bryllup skal det bare svinge 100 %, så du skal godt nok være sikker i din sag..

:17:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså personligt har jeg haft pandehår de seneste par år, og det er bare flottest til mig.

Såååeh, jeg ved ikke hvorfor alle er så forbeholdende over for pandehår ;)

Tror der er mange, det kunne klæde bedre med end uden. Men altså, det er jo svært at vurdere...

Og Sebastians Potion 9 er skøn!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer