Mannie

Brylluppet mellem min drømmeprins og mig :D

529 posts in this topic

Annonce ♥

Forhistorie:

Vi mødte hinanden første gang til en fastelavnsfest i gymnasiet, hvor jeg frækt var klædt ud som sygeplejeske ;) Vi dansede, snakkede, udvekslede numre og så skete der ikke mere end det, da jeg havde kæreste på.

Et halvt år senere mødes vi igen til en privatfest hvor jeg var eneste pige blandt 3 singlefyre, og på dette tidspunkt var jeg også selv single. Så vi flirtede gennem aftenen og holdt i hånd på turen til byen, hvor diskoteket var midlertiddigt lukket pga. musikmangel da vi kom derned. Så vi satte os på en bænk ved havnen, hvor de 2 gutter vi var sammen med havde set forelskelsen mellem os og mente at nu var det på tide at se et kys.

Et par dage senere mødtes vi hjemme ved ham og vi blev kærester :D Alt dette i det skønne år 2006 :D

Frieriet: Vi har i mange år været på ferie sammen, men har længe sagt at jeg ville have ham med til Malta, da det er der mine forældre og jeg altid har holdt ferie når vi skulle til udlandet. I starten af september 09 (lige inden vores 3 års dag :heart: ) skulle vi endelig afsted! Han blev nøjagtig så forelsket i stedet som jeg selv er, og dagene var for det meste også godt planlagt. Da han er tidligere sejler, skulle vi selvfølgelig ud på nogle bådture, men de fleste blev aflyst pga. for høje bølger :shooter:. Om fredagen inden vi skulle hjem igen fik han mig med ud at paraglide (hænge i en faldskærm som bliver trukket af en båd) trods at jeg er bange for højder, så gjorde jeg det for ham blush.gif . Havde INGEN ide om hvad der ventede mig, og lige da vi var kommet op i fuld højde sagde han "Skat, der er noget jeg gerne vil spørge dig om: Vil du gifte dig med mig?" Blev totalt chokeret! og fik fremmumlet "Hvad?!?!, JA!"

Og han havde sågar købt en ring med til mig :heart:

Men da jeg ønskede at vi begge skulle have en ring byttede vi den ud med disse ringe, inkl gravering og dato: 11-09-09

Han har støttet mig gennem rigtig mange sværre tider, og kan ikke forestille mig et liv uden ham!

Nu er vi flyttet sammen og er begge en del af den andens familie så nu er et bryllup på vej :D

Gæstelisten er lavet og er på 65 personer pt.

og første udkast på invitationerne er også lavet

Kirken har jeg også fået bestilt smile.gif Er konfirmeret der, plus min far ligger begravet der smile.gif

Edited by Mannie
0

Velkommen til det her fantastiske forum.... Flot inspirationsbillede af håret. Jeg regner også med at jeg skal have noget i den stil. Glæder mig til at følge din planlægning :biggrin:

0

Annonce ♥

Tror måske jeg har fundet kjolen

Denne har været meget i mine tanker på det seneste.

Hvad synes i andre???

post-50688-0-58309200-1306391087.jpg

Har 5 stk som jeg virkelig godt kunne li, i meget forskellig prisklasser (og selvfølgelig den dyreste jeg aller bedst kan li)

1

Annonce ♥

Annonce ♥

Taak tøser :)

Er bare så forelsket i den.

Har lige afleveret en ansøgning til butikken med den, som står og mangler en salgsassistent. Håber på at få det for det er jo bare DRØMMEJOBBET! Tænk at stå med aaaallle de fiiiine kjoler hele dagen!

Så der må gerne krydses fingre!

0

Annonce ♥

UUUUUUPS :oops: Så kom man lige til at gå lidt og lumre i Bilka og så fandt man altså lige de SØDESTE trusser med den helt rigtige blå farve! :blush: og så var de altså på tilbud med 50%! :toot:

Nu skal man så bare beslutte om det skal være G-streng eller de lidt større, mere blondede trusser man skal have på på dagen??

Der er heldigvis god tid endnu, men nøøøøj hvor jeg glæder mig.

I går var der 11 måneder til og min svigerinde var vist lidt træt af mig da jeg for tredje gang sagde noget med "gæt hvad vi laver om 11 måneder?" :pokey:

post-50688-0-40839500-1307363480.jpg

Edited by Mannie
0

Annonce ♥

ARG! Har lige fået at vide at hele H2Bs klasse forventer at skulle med til bryllup :blink:

Skal de da heldigvis ikke bestemme!

Så længe det ikke er dem som betaler så må vi vel selv om hvem vi inviterer?! :huh:

Ikke at jeg har noget imod dem, men er jo ikke fordi han hænger sådan vildt ud med dem andet end i skolen, og han har kun gået i klasse med dem lige knap et år.

De kan komme og glo i kirken, hvis de vil.

Er det ikke fair???

0

Jo helt klart, hvordan kan de dog forvente at I har råd (eller lyst) til at have så mange med på jeres dag, der ikke er så tæt på jeres hjerte? Jeg blev selv lidt forlegen da en en af mine tidligere veninder ytrede at hun var spændt på at få invitationen.. HM hun var nok ikke lige mit førstevalg af gæster især når hun ikke bryder sig synderligt om min kæreste. Men altså man har jo begrænsede midler. Jeg er personligt på SU, og ville nok få et chok hvis hele min kærestes afdeling lige ventede på at blive inviteret. Men helt fair :) det er jo jeres bryllup, ikke en klassefest. :rolleyes:

0

Her har jeg da ikke været forbi før - lidt ringe, når man tænker på vores puslespils planer :p

Virkelig flot kjole du har forelsket dig i, kan jeg godt forstå du har :)

Jeg vil sige som sunspirit at selvfølgelig kan de ikke forvente at skulle med til brylluppet - kan slet ikke forstå at nogen har fået den idé. Kan det ikke også tænkes at det er sagt i sjov? det lyder fuldstændig urealistisk.

Jeg vil også sige at de kan få et globryllup også må det være det :)

0

Godt jeg ikke er den eneste der har det sådan! Skulle bare lige ha luft for chokket!

Men ja globryllup kan de komme til, men på dagpenge og SU er der altså ikke liige råd til alle dem som kunne tænke sig at de skulle til vores bryllup.

Hvis familie og venner melder afbud så kan det være der er plads til et par klassekammerater, men sqda ik dem alle :blink:

Og velkommen til min tråd Chaj :D og tak for komplimenten

0

Har lige snakket med feststedet for at sikre mig prisen også var det som stod på deres hjemmeside til næste år, men ak og ve, det stiger med 50 kr i efteråret :shooter:

Og så skal der ellers spares er der blevet besluttet fra H2B's side, da min mor og diverse andre synes at 100.000 er meget at fyre af på et bryllup (min mor, gift på rådhus, i gul spadserdragt-agtig kjole, fest i baghaven, bryllupskage fra min faster osv. til ingen penge)

Jeg vil bare SÅ gerne have mit prinsesse-look-a-like bryllup.

Kan godt være det ikke gør mig mere lykkelig, men kan de da ikke forstå at det bare en min drøm :boohoo: og har været det siden jeg var lille pige :blush:

Og min kæreste har hidtil været helt med på at jeg skulle have det som jeg gerne ville fordi jeg er hans prinsesse :heart:

Havde min far levet havde han også sagt at selvom det selvfølgelig var mange penge skulle jeg have det som jeg ville (jeps var fars lille pige)

Føler bare at livet er så kort at man skal opfylde ens drømme mens man kan :7himmel:

0