Guest MS1974

Udsmykning i krone og øre

10 posts in this topic

Hej piger

Jeg er ved at finde ud af om vi skal holde vores fest i et forsamlingshus eller ude. Er godt klar over, at det koster ekstra at holde det ude, men hvor stor er forskellen?

Hvad har I, der har holdt det i forsamlingshus, brugt på udsmykning af lokalet også blomster lys osv.

VH

MS1974

0

Annonce ♥

Vi holder der i et medborgerhus hvor vi sætter stof i loftet, rislamper, lyskæder osv.. Vi har i alt brugt ca. 2500kr og mangler nok stadig for 500 kr (fx. blomster osv der ikke kan købes før lige før festen). Syntes det er skønt at det bliver præcis som man vil have når man vælger selv at lave det!

0

Vi har været i stof og stil og købe ostelærred. Det er hvidt, lidt gennemsigtigt, stof der koster 9 kr. pr. meter! er det billigste jeg har kunne finde.. for ja ellers løber det meget hurtigt op...!

Nu ved jeg ikke hvordan stoffet ser ud efter festen.. men er det pænt sælger jeg det bagefter.. :)

Edited by dyndegaard
0

Annonce ♥

Vi holder der i et medborgerhus hvor vi sætter stof i loftet, rislamper, lyskæder osv.. Vi har i alt brugt ca. 2500kr og mangler nok stadig for 500 kr (fx. blomster osv der ikke kan købes før lige før festen). Syntes det er skønt at det bliver præcis som man vil have når man vælger selv at lave det!

Hvor har du købt rislamper? Og hvor store er de?

0

Jeg kunne også rigtig godt tænke mig, at sætte sådan noget stof op i forsamlingshuset, hvor vi skal holde festen.

Hvordan regner I med at sætte stoffet fast i loftet? Håber du tager nogle billeder, så vi andre kan se de gode resultat :-)

0

Hejsa!

Vi skal holde det i et pakhus, med synlige bjælker og ligende. :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror ikke det blir billigere selv at holde det frem for et sted med hele pakken. Vi har lejet borde, service, købt pynt til vinduerne og lys. Skal selv stå for blomsterdekorationer ( min tante ;)) Så har vi købt store stål hjerter som vi pynter og så alt bordpynten.Der er meget men som der tidligere er skrevet så får man det som man gerne vil ha det. MEN det blir ikke billigere, selvfølgelig hvor meget man går op i det.

Mvh Manni

0

Annonce ♥

Hvor har du købt rislamper? Og hvor store er de?

Vi har købt hvide rislamper i Ikea, lilla rislamper og engangs ledpærer på bk-shoppen.dk.. de lilla rislamper og ledpærerne får vi først ind af døren her en af dagene og har været lidt dyrer end vi havde regnet med... så der kommer lidt penge oveni puljen!! Mener at alle lamper er 30 cm.. de har nogle fine ting inde på bk-shoppen.. også andet til at pynte op!!

0

Jeg kunne også rigtig godt tænke mig, at sætte sådan noget stof op i forsamlingshuset, hvor vi skal holde festen.

Hvordan regner I med at sætte stoffet fast i loftet? Håber du tager nogle billeder, så vi andre kan se de gode resultat :-)

Vi har købt masser af strips og der er nogle rør rundt i lokalet som vi regner med at bruge til at hænde det fast.. håber det går rimlig smertefrit! :) og håber virkelig på et godt resultat ;)

0