Minnie

KJOLEKRISE!

21 indlæg i dette emne

Hey med-bridezillas...

Jeg er nu kommet til et punkt, her ca 2,5 måned før brylluppet, hvor jeg bare er SÅ meget i tvivl over min kjole... Så... er I søde at hjælpe mig med jeres absolut ærlige mening?

Jeg vil hellere have sandheden at den er grim og ser billig ud, hvor jeg stadig kan nå at forsøge at finde en plan B, end stå få dage før inden nogen siger sandheden...

Så, hudløs ærlighed, please?

post-46496-0-14571200-1306438083.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser billig ud?? :o

Jeg synes, din kjole er rigtig flot, og du ser virkelig smuk og elegant ud. Elsker de fine ærmer.

Jeg kender ALT til kjoletvivl og har selv været min tur igennem, men jeg synes ærligt, at din kjole er rigtig smuk og klæder dig fantastisk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan overhovedet heller ikke se hvor du ser billig ud? :help: Syntes du ser smuk ud. Altså kjolen er for lang, men det går jeg udfra der er styr på :griner:- Derudover kan jeg ikke se hvad der er galt med den. Syntes ligesom Malouski, at dine ærmer på kjolen er super flotte. :biggrin:

Men vil sige, at hvis du er i tvivl, så skal du da gøre noget ved det. Kan du ikke prøve at lave to lister, en hvor du skriver ned hvad du elske ved kjolen, og en hvor du skriver det du er i tvivl om. Tit hjælper det at få det ned på skrift. Men jeg syntes du ser smuk ud :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke kjolen ser billig ud på billedet. Er det stoffet eller detaljerne, du synes ser billige ud eller hvad? For det kan jo være svært at bedømme på billeder. Men altså, jeg synes den er rigtig fin og jeg synes ærmerne er enormt flotte til dig. De gør kjolen lidt mere unik efter min mening. Det eneste er længden som en anden også nævner og så kunne et underskørt måske også gøre den endnu mere lækker :wink:

Redigeret af CPH_87
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Længden er jeg helt klar over. Min stedmor designer og syr tøj, så det er meningen at hun skal lægge den op, hvis hendes albue vel og mærke heler nok. Hun har nemlig brækket albuen her for et par uger siden.

Jeg tror også jeg skal have prøvet den med et skørt. Som udgangspunkt foretrækker jeg at der ikke bliver for meget puf, fordi jeg ikke er ret høj, men jeg har mulighed for at få nogle skørter hvis nødvendigt, så det kan jeg prøve.

En anden ide jeg fik var, om jeg eventuelt skulle tage ærmerne af, fordi jeg måske synes de virker lidt påsat... Så jeg tror jeg skal ud og prøve kjolen med et skørt, og så med og uden stropper over skulderne. Jeg kan jo nok stoppe dem ned i kjolen.

Hvad tænker I om de muligheder?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ogsaa kun se en flot kjole paa en flot brud... :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes netop aermerne er saa fine til dig... men jeg har selvfoelgelig ikke set den uden :unsure:

Naar du har faaet den tilpasset, saa er den jo bare endnu mere flot, saa jeg ville ikke vaere i kjoletvivl. Men du skal selvfoelgelig have det godt med din kjole. :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super smuk kjole, men jeg går nu også lidt imod de andre.

Jeg tænker også lidt som du selv var inde på, at armere virker lidt påsat, så hvis de var min kjole vill jeg prøve at stoppe armere ned i kjoler, så den bliver stropløs, og så ville jeg komme et lille skørt inde under, så den fik lidt mere fylde.

Uha håber ikke jeg har gjordt det værre, men altså det er jo kun nogle små ændringer, for selve kjoler er altså super smuk. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes kjolen er rigtig flot til dig! den klæder dig rigtig meget!

Jeg synes ærmerne gør kjolen mere speciel, jeg synes ikke du skal tage dem af, for så kommer den altså til at ligne mange af de andre kjoler.

Jeg synes den sidder perfekt! Men tror også jeg ville prøve med at skørt under, det ville nok give den et ekstra pift.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke set dig før i kjolen og har lyst til at svare dig hudløst ærligt, for det er jo ikke en anden bryllupsdag.

Som nogle andre skriver så ville et skørt give kjolen et lille løft, det behøver jo ikke at være et stort skørt, man kan jo godt få et lille skørt, der bare løfter kjolen lidt, så den ikke ser så slunken ud.

Jeg synes at kjolen i sig selv er flot, men er fuldstændig enig i at ærmerne enten ikke sidder det rette sted eller ikke går i hak med din facon.

Hvis du ikke er glad for at vise skuldre (selvom jeg synes du har flotte skuldre) så kunne jo enten en bolero af en art, sjal eller stola kunne bæres i kirken og lidt til festen, hvorefter du så kan give den gas og tage den af.

Jeg har været lidt fræk og haft dit billede i photoshop og taget ærmerne af, det er sket lidt hurtigt, så beklager hvis du synes dine skuldre ikke er helt som de plejer at være, det var mere for at vise dig kjolen uden.

Jeg synes jeg kan se et lag chiffon eller andet let stof nede på skørtet, dette kunne måske videreføres i et sjal eller andet du gerne vil have til armene, altså noget let.

Rent teknisk så synes jeg at kjolen er flot og den klær dig også, men i højre side på billedet, altså din venstre side, da synes jeg den er lidt gennemsigtig (altså at man kan se syningen lidt for tydeligt og man kan se at den sidder stramt (hvilket den skal, men man burde ikke kunne se det(forstår du hvad jeg mener?)), men dette kunne måske afhjælpes med en corsage indenunder(en enkelt uden broderi).jeg tror jeg tager fejl ang. det med at den er gennemsigtig i syningen, det er vist bare fordi den skinner på billedet

Jeg synes det er godt at du spørger, for hvis jeg havde kunne nå at ændre noget på min kjole, så havde jeg gjort det. Den blev for løs, så den svuppede op hele tiden, den var ligesom din uden ærmer og i dag ville jeg nok få syet snører i, så jeg kunne stramme den.

Men jeg er vild med skørtet på din, den ser meget flot og let ud ;-)

post-16221-0-13343300-1306479603.jpg

Redigeret af Snut14
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for alle jeres besvarelser!

Jeg er lidt mere fortrøstningsfuld nu, fordi jeg kan se at jeg måske kan gøre noget for at gøre kjolen mere perfekt. Den med skørtet skal jeg helt sikkert prøve. Det vil være så simpelt at prøve, og jeg har mulighed for at få op til 2 skørter af min svigerinde som blev gik for 2 uger siden.

Snut14, din photoshopping har faktisk hjulpet mig rigtig meget, og jeg tror umiddelbart jeg bliver mere og mere i retning af at ærmerne skal af. Ærmerne er for sin vis rigtig fine, men de er for løse over mine skuldre så de falder ned, og så synes jeg måske de ser lidt påsatte ud, ikke mindst fordi der er en rigtig fin perlekant hele vejen rundt om overkanten.

Jeg har for sin vis ikke noget imod mine skuldre, og jeg har allerede gang i at få min mor til at strikke en rigtig sød lille jakke som jeg kan have på hvis det bliver for koldt i løbet af aftenen. Jeg ville som nok 90% af os herinde gerne at jeg var lidt mindre vægtmæssigt og jeg har for lidt rygrad til at gøre noget ved det, men jeg tror kombinationen af et skørt og så stropperne væk ville kunne gøre rigtig, rigtig meget!

Kæmpe stor tak for hjælpen, allesammen! Og jeg hører selvfølgelig gerne flere kommentarer, eller forslag!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvis ærmerne skal af, så må du altså for guds skyld ikke bare stoppe dem ned i kjolen vel? Ved ik om det er det du mente at du vil gøre. Tænker bare hvis de pludselig popper op hehe. Synes kjolen er flot både med og uden ærmer :-)

Derudover så er der jo mange typer skørt og hvis du ikke vil have det alt for puf, så skal du måske vælge et uden ringe, men blot et "blødt" skørt så det får lidt mere fylde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer