Guest Emilla

Hvilke blomster???

22 posts in this topic

Hej piger.

Min forlovede har rigtig været engageret i de indledende øvelser, hvor han valgte farvetemaet mørk bordeaux / elfenben til invitationer, bordkort menukort etc.

men men men.. Hvilke blomster / bordpynt / servietter / lys, kan man finde i disse farver.

Synes det er lidt svært, både an forestille sig hvilken slags dekoration el.l. det skal være, eller hvilke farver.

Mine yndlingsblomster er bonderoser, hvide tulipaner og roser..

(ved så ikke om man kan bruge dem.)

Kunne selv rigtig godt tænke mig at min brude buket var bonderoser.

Men hvad med bordene?? Det skal lige siges at bordene bliver runde med hvis dug.

Håber nogen vil hjælpe mig!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Miss-Lena: Ååååh nej - er det rigtigt?? Håber jeg ikke for vil vildt gerne have bonderoser.. :o

Øv øv øv.. :(

Man mange tak for hjælpen alle sammen! :)

Hej, jeg skal giftes i slut august og har slet ikke haft problemer med at skaffe bonderoser :) Det burde slet ikke være noget problem. Bare bestil dem 1,5 måned - til 1 måned før brylluppet :)

Vh Maria

0

Annonce ♥

Hej. Skal selv giftes i august og vil så gerne ha' bonderoser

-men har også hørt de slet ikke er til få i august så Risen/ Maria må jeg høre hvor du har bestilt???

Hej, har slet ikke bestilt endnu, men har været rundt i flere (omkring 4 butikker og spurgt om pris osv) de kan sagtens få dem hjem til omkring 40 kroner for en bundt :) .. Hvis man vil spare penge kan man altid tage ind på grøntorvet og handle lidt :) - Ellers er der jo alle de der boder på strøget som også har tilbudt at skaffe hjem til billige penge :) ..

0

Hej :cheerleader3:

Vi har også farven Bordeaux i vores farvetema Jeg er ikke nået så langt endnu, men du kan måske finde lidt inspiration i min planlægningstråd :)

Edited by zamm
0

Annonce ♥

Hej igen, uhh nu må jeg flovt sige undskyld! Jeg var oppe og snakke med en på amagerbro idag som har en blomsterhandler. Ham har jeg tidligere snakket med som sagde at man sagtens kunne få dem hjem til august!) Meeen blomstring perioden har været tidlig i år for pæoner så slutningen af august ville de være grimme og svære at få fat i.. Så det afhænger at vejret og tid hvornår man kan få dem :) Beklager, men alle sagde for blot 1 måned siden at det SAGTENS kunne lade sig gøre :):oops:

0

Annonce ♥

Hvis man betaler for at få dem hjem fra Holland kan alt lade sig gøre

Ja det spurgte jeg ham også om, men han sagde at de ville være "snuskede" altså for store og bladene ville falde af hurtigt osv.. :boohoo:

0

Annonce ♥