Posted May 27, 2011 · Report post Hej piger. Min forlovede har rigtig været engageret i de indledende øvelser, hvor han valgte farvetemaet mørk bordeaux / elfenben til invitationer, bordkort menukort etc. men men men.. Hvilke blomster / bordpynt / servietter / lys, kan man finde i disse farver. Synes det er lidt svært, både an forestille sig hvilken slags dekoration el.l. det skal være, eller hvilke farver. Mine yndlingsblomster er bonderoser, hvide tulipaner og roser.. (ved så ikke om man kan bruge dem.) Kunne selv rigtig godt tænke mig at min brude buket var bonderoser. Men hvad med bordene?? Det skal lige siges at bordene bliver runde med hvis dug. Håber nogen vil hjælpe mig! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2011 · Report post Hei! Jeg hadde selv bordeaux - eller møkerød/burgunder. Jeg hadde roser og cala linljer. Jeg gjorde et søke på google - ta en titt og se om du kan finne litt inspirasjon her? HER! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2011 · Report post Mener da helt bestemt at man kan få meget mørke bonderoser? De vil da være perfekte til farvetemaet! Og ellers er de helt mørke calla'er super flotte synes jeg! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2011 · Report post Men er bonderoser ikke meget uden for sæson i august? her er inspiration 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2011 (edited) · Report post Synes denne her er sød i farverne Edited May 27, 2011 by Miss-Lena 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2011 · Report post Miss-Lena: Ååååh nej - er det rigtigt?? Håber jeg ikke for vil vildt gerne have bonderoser.. Øv øv øv.. Man mange tak for hjælpen alle sammen! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2011 · Report post Miss-Lena: Ååååh nej - er det rigtigt?? Håber jeg ikke for vil vildt gerne have bonderoser.. Øv øv øv.. Man mange tak for hjælpen alle sammen! Hej, jeg skal giftes i slut august og har slet ikke haft problemer med at skaffe bonderoser Det burde slet ikke være noget problem. Bare bestil dem 1,5 måned - til 1 måned før brylluppet Vh Maria 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2011 · Report post Maria: Okay, fedt. tak for tippet! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2011 · Report post Men er bonderoser ikke meget uden for sæson i august? her er inspiration Jo de blomstre om ca14 dage fra nu 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2011 · Report post Hej. Skal selv giftes i august og vil så gerne ha' bonderoser -men har også hørt de slet ikke er til få i august så Risen/ Maria må jeg høre hvor du har bestilt??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 29, 2011 · Report post Hej. Skal selv giftes i august og vil så gerne ha' bonderoser -men har også hørt de slet ikke er til få i august så Risen/ Maria må jeg høre hvor du har bestilt??? Hej, har slet ikke bestilt endnu, men har været rundt i flere (omkring 4 butikker og spurgt om pris osv) de kan sagtens få dem hjem til omkring 40 kroner for en bundt .. Hvis man vil spare penge kan man altid tage ind på grøntorvet og handle lidt - Ellers er der jo alle de der boder på strøget som også har tilbudt at skaffe hjem til billige penge .. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 29, 2011 (edited) · Report post Hej Vi har også farven Bordeaux i vores farvetema Jeg er ikke nået så langt endnu, men du kan måske finde lidt inspiration i min planlægningstråd Edited May 29, 2011 by zamm 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2011 · Report post Tusinde tak for hjælpen ang de forskellige stedet jeg kan høre! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2011 · Report post Hvor kan man bestille dem henne?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2011 · Report post Hej igen, uhh nu må jeg flovt sige undskyld! Jeg var oppe og snakke med en på amagerbro idag som har en blomsterhandler. Ham har jeg tidligere snakket med som sagde at man sagtens kunne få dem hjem til august!) Meeen blomstring perioden har været tidlig i år for pæoner så slutningen af august ville de være grimme og svære at få fat i.. Så det afhænger at vejret og tid hvornår man kan få dem Beklager, men alle sagde for blot 1 måned siden at det SAGTENS kunne lade sig gøre 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2011 · Report post Håber det er anderledes næste år :P 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 30, 2011 · Report post Håber det er anderledes næste år :P Ja de er bare så flotte.. øøv siger jeg bare.. men tænker at de her ligner lidt og de er altså til at få i august måned :P http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://www.kors-og-godt.dk/fotos/Andet%2520godt/Store%2520billeder/Foto/350x263px-rode_georginer.jpg&imgrefurl=http://www.kors-og-godt.dk/fotos/Andet%2520godt/foto.html&usg=__igdlHODJk_-3-DQX1X4MdtcMHng=&h=263&w=350&sz=31&hl=da&start=0&zoom=1&tbnid=rRhGdJOz3f2kIM:&tbnh=134&tbnw=173&ei=se3jTb7TCcqAOuDHkYIH&prev=/search%3Fq%3DGeorginer%26um%3D1%26hl%3Dda%26sa%3DN%26biw%3D1680%26bih%3D949%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=865&vpy=131&dur=326&hovh=195&hovw=259&tx=120&ty=85&page=1&ndsp=43&ved=1t:429,r:12,s:0&biw=1680&bih=949 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2011 · Report post Hvis man betaler for at få dem hjem fra Holland kan alt lade sig gøre 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2011 · Report post Hvis man betaler for at få dem hjem fra Holland kan alt lade sig gøre Ja det spurgte jeg ham også om, men han sagde at de ville være "snuskede" altså for store og bladene ville falde af hurtigt osv.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2011 · Report post Men er bonderoser ikke meget uden for sæson i august? her er inspiration bonderoser i aug burde bestemt ikke være noget problem -eller kan man anvende peoger ( kan ikke stave det korrekt) det ligner hinanden - skal selv bruge dem og skal giftes i aug. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2011 · Report post Det er SÅ flot at blande mørkerød og lyserød - det letter for det lidt tunge som mørkerød alene kan gøre: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2011 · Report post Jeg troede pæoner og bonderoser var det samme? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites