Sign in to follow this  
Followers 0
Guest CMs bryllup

C&Ms bryllup

22 posts in this topic

Annonce ♥

Haha - ja det er i hvert fald en start :thumbsupsmileyanim:

Velkommen til, og tillykke med den forestående planlægning og bryllup :balloons:

Takker :)

Og ja, lige nu der taler vi både om den 1.10.11 og den 23.6.12, såååååååååå vi må se, hvor vi ender :blush:

0

Annonce ♥

Velkommen :cheerleader3:

Det er da noget af et spring mellem de to datoer - glæder mig til at se hvad i beslutter :balloons:

I min verden finder man datoen først. Men min praktiske kæreste mener, at stedet, vi skal holde det, er afgørende :) og det kan han jo have ret..

0

Nu sker der lidt.. steddet vi kigger på har et afbud den 27.8, så vi er i tænkeboks!!

Jeg har haft det sådan, at hvis jeg skal vies i kirke så skal det være én specifik præst der gør det, og han er ikke i landet den 27.8 - så nu skal vi enten fikse vielse på feststedet, og hvordan gør man så det?

Jeg tænker både praktisk, men også i forhold til tidsplan, evt. globryllup osv.

Og så havde jeg jo tænkt mig en Kinakjole og ringe fra Maidor, men jeg ved ikke om det er realistisk :gruble:

0

Vi havde egentlig sagt ja tak til den 27, men feststedet taler også med et firma som kan mønstre dobbelt så mange gæster som os, så lige nu afventer vi.

Pænt stressende ikke at vide om der er bryllups om 2½ mdr eller ej :lol:

Var ude og prøve kjoler i lørdags med en veninde, og var vist ude i klassikeren med, at det jeg har sagt at det i hvert fald ikke skal være, lige pludselig er drømmen.

0

Annonce ♥

Vi havde egentlig sagt ja tak til den 27, men feststedet taler også med et firma som kan mønstre dobbelt så mange gæster som os, så lige nu afventer vi.

Det syntes jeg bare ikke er i orden. Hvis de har tilbudt jer den 27. (uden forbehold) og I har sagt ja til det så er den da ikke længere. De har vel ikke tilbudt de samme lokaler ud til jeres bryllupsfest og et andet firma samtidig.

Herudover er jeg enig med dig; Det er Jer der sætter datoen og så finder I et sted ud fra det. Der er jo formentlig mange andre gode steder i nabolaget end det ene I har udset jer.

0

Det syntes jeg bare ikke er i orden. Hvis de har tilbudt jer den 27. og I har sagt ja til det så er den da ikke længere. De har vel ikke tilbudt de samme lokaler ud til jeres bryllupsfest og et andet firma.

Vi spurgte på den 1.10, han skrev at der var optaget, men at de havde et afbud den 27.8 - vi gik i tænkeboks og skrev igen dagen efter, men da var hans kollega gået i dialog med nogle andre (firmaet), så det synes jeg egentlig er fair nok. Men... nu har vi ventet i et par uger, og nu vil jeg bare gerne snart have et svar :)

0

Det er ihvertfald indenfor hvad man kan kalde rimeligt men de burde jo koordinere det så den ene vidste hvad den anden lavede og måske også lave et "først til mølle princip" alla hvem beslutter sig først. Jeg syntes I skal rykke dem for at få en afklaring.

0

ååh hvor vildt, MÅSKE bryllup om 2,5 måned!! jeg ville panikke :griner:- især når I ikke kanfå et ordenltig svar fra feststedet. som Diskobil/bent skriver ville jeg nok lge kontaket dem igen og kræve et svar

0

Annonce ♥

Jeg er i løbende dialog med dem, sidste gang vi talte sammen var i sidste uge - og der blev vi lovet svar i denne, så jeg krydser fingre.

Til at starte med var jeg lige glad med årstiden, men kan godt mærke at det da ville være skønt med et bryllup lige om lidt :lun:

Og Mette, jeg kan godt forstå at du ville få stress med alle de DIY projekter :lol:

0

Annonce ♥

Nå, 22 dage tilbage...jeg er godt nok begyndt at glæde mig :cheerleader3:

I går fik jeg prøvet kjolen, den er så fin og perfekt. Nu skal den bare lægges op, og så er den klar den 23.8. Hun ville gerne lave den færdig til næste uge, men jeg vil hellere have den til at hænge hos dem, for jeg ved ikke hvor jeg skal gøre af den, ellers :blush:

Min veninde var med, og havde kigget blomster. Det ender vist med en buket af brudeslør med grønt omkring. Jeg er jo ellers noget forelsket i denne buket: http://www.prettychicblog.dk/2010/05/blomsterinspiration-til-bryllup-proteaer/ men hun siger, at alle de blomsterdamer hun har talt med synes den er alt for grov og mærkelig, selv hende der ellers bruger hvidkål og bær i alt hvad hun laver.

Men der er styr på undertøj (brugte ca. 6 timer i sidste uge på at prøve, bytte, vente på ting der skulle bestilles - kun for at konstatere, at jeg ingen BH skal have på :blink: ), der er styr på sko, der er styr på hår (var til prøveopsætning lige inden kjoleprøvning) - så nu er der bare at vente....

0

Det er bare ikke mange dage!!! blink.gif

Iiih, jeg synes proteaen er så flot! Den tror jeg nemlig, jeg skal have blush.gif

Har også overvejet artiskoker eller de der små kålhoveder i grøn/lilla, de har hos blomsterhandlere.

Har du fundet ud af, hvor du vil bestille den? (måske hos min yndling, Louise Mostrup?) Min veninde der skal lave buketten, fortalte nemlig at hendes blomsterdame havde sagt at man nok skulle regne med 40 kr. pr. stk, og at de skulle bestille min. 4-5 stykker, så hvis det er det samme, så kan vi jo bestille sammen :fløjt:

Jeg tænker, at hvis den kommer hjem så har jeg den, hvis jeg ender med at turde. Jeg er selv vild med den, men jeg bliver i tvivl når alle andre synes den er for grov og voldsom :huh:

0

Annonce ♥

Det er bare ikke mange dage!!! blink.gif

Iiih, jeg synes proteaen er så flot! Den tror jeg nemlig, jeg skal have blush.gif

Har også overvejet artiskoker eller de der små kålhoveder i grøn/lilla, de har hos blomsterhandlere.

Den der kålhovedting havde hun faktisk også med i går, men i en krans af brudeslør. Det virkede ikke rigtig godt.. men den er fin, og farven er fin. Hvordan går det med din kjole?

0

Jeg skal se kjolen igen (HELT færdig) på onsdag og så bliver der muligvis en tilretning mere.

Jeg er meget spændt! Håber jeg kan få fat i en protea inden, så jeg kan se den med kjolen. Så vil jeg både tage en protea, et kålhoved og et par artiskokker med for at se hvordan det spiller.

0