roogka

Kathrine og Robert 02 06 2012 - Beretningen er i gang :)

429 indlæg i dette emne

Det korrekt - for en gangs skyld sker der faktisk NOGET :tunge:

Hmm, men det var faktisk også lidt et tilfælde jeg faldt over mmdesigns - kiggede kun på et par kjoler derfra, men jeg ELSKEDE dem så jeg var ikke sen til lige at ringe derind :) Og godt jeg gjorde det, for de var allerede booket næsten helt op i januar! :o

Spurgte hende nemlig også liiiige om det nu overhovedet var noget hun kunne finde ud af - og det var det! :loveshower: Så nu håber håber håber jeg bare på hun har fri den dag, det ville jo være så perfekt og mine kvaler omkring hele morgenen ville være klaret :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med milepælen :cheerleader3: :cheerleader3:

Kan godt høre at jeg skal til at bestille tid til kjoleprøvning, hvis jeg skal til i begyndelsen af året. :unsure:

Ja, blev godt nok også overrasket over hvor i god tid man skulle være :huh:

Wuhuuuu... tillykke med milepælen til en datosøster :denmarkflag:

Tænk engang... det havde jeg slet ikke selv set!

Så er et selv tillykke da på sin plads :biggrin:

Det var også et helt tilfælde jeg lige lagde mærke til det - og gud hvor kommer det tæt på når man tæller uger :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I morgen er der 23 uger til den store dag! :)

Jeg er begyndt på et lille krea-projekt herhjemme. Vi (jeg) har fået den fantastiske idé, når jeg nu selv skal sige det, at vi som menukort ikke laver et hæfte til hver gæst - men at vi maler en masse forskellige flasker hvide og så maler en "kridttavle" på og så skriver menuen på der! Sådan at hver bord ca har to menu-flasker hver :)

Har allerede lavet et par stykker og prøver lige at smide et billede ind senere!

Det passer ret godt ind i vores farver, som jo er sort og hvid! :) Og så har vi tænkt på at vi på invitationen (som der stadig ikke er sket det vilde med - ud over at vi har fået købt noget "prøve-papir") vil sætte et billede ind på forsiden af os der holder en kridttavle hvor der står et eller andet smart såsom : "invitation" eller "Kathrine & Robert", "02.06.2012" - eller bare et eller andet relevant! :)

Så skal jeg bare lige finde ud af hvordan vi får bordkortene til at passe ind i det fine kridttavle-tema :help: Tænker måske at lave dem selv - også som små kridtavler malet på små stykker træ eller noget. Hmm.. Har ingen idé.

Nå, håber i kan se det skønne i mine ideer - selvom der ikke er kommet billeder på endnu!

God jul til alle :jul7:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med at der nu kun er 23 uger til jeres store dag! :) Sikke nogle gode idéer du har fået - jeg er stolt af dig! :-D Glæder mig til at se billeder!

Rigtig god jul til dig og Roberto (og vovse) :)

Ooh mange tak du kære :) jeg er ikke helt skrap til det der med at få billeder ind via tlf - så vi må alle vente spændt til jeg igen kommer til min computer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva... :blink: Er du ikke kommet hjem til din computer? :sm:

Er vovse kommet sig over julen? :)

Sorry! Har ikke lige været den mest produktive her efter julen :badgirl:

Og jo tak - Balder er kommet sig rigtig godt. Han er stadig på medicin og var ret pylret i tiden efter han var kommet hjem igen (klistrede til os og peb), men nu har han det strålende :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hva... :blink: Er du ikke kommet hjem til din computer? :sm:

Er vovse kommet sig over julen? :)

Sorry! Har ikke lige været den mest produktive her efter julen :badgirl:

Og jo tak - Balder er kommet sig rigtig godt. Han er stadig på medicin og var ret pylret i tiden efter han var kommet hjem igen (klistrede til os og peb), men nu har han det strålende :loveshower:

Det er da så i orden.. Eller.. :tunge:

Dejligt at han har fået det bedre! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå, nu her "kun" 155 dage tilbage til vores store dag må jeg hellere som lovet få lagt nogle billeder ind og komme med en mindre update :)

Der er i dag kun 8 dage til jeg skal ud og prøve kjoler for første gang og selvom jeg ikke skal købe noget og bare finde inspiration så glæææder jeg mig så meget! :cheerleader3: Jeg skal have følge af min ældste veninde (som også har brudepigepligter), min mor og min farmor. Så det bliver et større følge jeg skal have med mig, men det skal nok blive rigtig hyggeligt og så skal vi ud og spise frokost bagefter og have en lille dag ud af det :)

I dag har Robert og jeg så fået lavet vores første udkast til vores invitationer (bedre sent end aldrig - right? :blush: ) Efter megen overvejelse og ændring af meninger en million gange er vi kommet frem til at vi laver dem selv - og som tidligere skrevet havde jeg jo min lille idé med de flakser med kridttavle på - og de skulle selvfølgelig også ind i invitationen på en eller anden finurlig måde! Men syntes faktisk selv at de nok skal blive fine og jeg er meget positiv :thumbsupsmileyanim: Vi var et smut oppe i Frederiksberg have for at tage billede til invitationerne. Vi tænkte at det kunne være fint med slottet i baggrunden nu det er der vi skal vies. Vi havde også Balder med for at han samtidig kunne blive luftet, men han havde da bestemt mere sjovt i at rende efter de stakkels fugle end at blive så vi kunne få taget billederne. Han var på et tidspunkt endda på vej helt ud i søen til dem - så godt han havde snor på :griner:- Men det lykkedes da fint for det var jo ikke en nødvendighed at vi absolut var to til foretagendet :)

Forestil jer nu at alt er lige og perfekt ikke! :)

post-50831-0-58342200-1325262535.jpg

I virkeligheden kan man uden problemer se teksten, men syntes det bliver en anelse svært på billedet.

post-50831-0-83481700-1325262656.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu her "kun" 155 dage tilbage til vores store dag må jeg hellere som lovet få lagt nogle billeder ind og komme med en mindre update :)

Der er i dag kun 8 dage til jeg skal ud og prøve kjoler for første gang og selvom jeg ikke skal købe noget og bare finde inspiration så glæææder jeg mig så meget! :cheerleader3: Jeg skal have følge af min ældste veninde (som også har brudepigepligter), min mor og min farmor. Så det bliver et større følge jeg skal have med mig, men det skal nok blive rigtig hyggeligt og så skal vi ud og spise frokost bagefter og have en lille dag ud af det :)

I dag har Robert og jeg så fået lavet vores første udkast til vores invitationer (bedre sent end aldrig - right? :blush: ) Efter megen overvejelse og ændring af meninger en million gange er vi kommet frem til at vi laver dem selv - og som tidligere skrevet havde jeg jo min lille idé med de flakser med kridttavle på - og de skulle selvfølgelig også ind i invitationen på en eller anden finurlig måde! Men syntes faktisk selv at de nok skal blive fine og jeg er meget positiv :thumbsupsmileyanim: Vi var et smut oppe i Frederiksberg have for at tage billede til invitationerne. Vi tænkte at det kunne være fint med slottet i baggrunden nu det er der vi skal vies. Vi havde også Balder med for at han samtidig kunne blive luftet, men han havde da bestemt mere sjovt i at rende efter de stakkels fugle end at blive så vi kunne få taget billederne. Han var på et tidspunkt endda på vej helt ud i søen til dem - så godt han havde snor på :griner:- Men det lykkedes da fint for det var jo ikke en nødvendighed at vi absolut var to til foretagendet :)

Forestil jer nu at alt er lige og perfekt ikke! :)

post-50831-0-58342200-1325262535.jpg

I virkeligheden kan man uden problemer se teksten, men syntes det bliver en anelse svært på billedet.

post-50831-0-83481700-1325262656.jpg

Yay! En sej opdatering MED BILLEDER :thumbsupsmileyanim:

Jeg er vild med det! Synes simpelthen, at flaskebillederne er noget så finde. Og meget kvikt fundet på :biggrin: Men ærgerligt Balder er ude af syne - han er jo en skønhed uden lige, der uden tvivl ville have gjort sig godt på billederne! :biggrin:

Kathrine, det ser smukt ud. Får folk, der skal til globryllup og reception også en fin, fin invitation *blinker med mine fantastisk store dådyrøjne* bare en tanke :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak for rosen! Har virkelig været i tvivl om hvorvidt det nu også var en genial idé - eller om det kun var det i mit fine lille hoved :wink: Så meget dejligt at høre :kiss:

Selvfølgelig må særlige globryllupsgæster godt få en også :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak for rosen! Har virkelig været i tvivl om hvorvidt det nu også var en genial idé - eller om det kun var det i mit fine lille hoved :wink: Så meget dejligt at høre :kiss:

Selvfølgelig må særlige globryllupsgæster godt få en også :tunge:

Jeg synes det er en fantastisk ide! Og skønt at se noget helt andet, i stedet for altid en masse kyssebilleder og "her-står-vi-så-med-et-skilt-og-smiler-billede" (selvom jeg selv gjorde præcis sådan :lol: ).

Ih, så håber jeg, at jeg er en speciel inviteret globryllupsgæst :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå, nu her "kun" 155 dage tilbage til vores store dag må jeg hellere som lovet få lagt nogle billeder ind og komme med en mindre update :)

Der er i dag kun 8 dage til jeg skal ud og prøve kjoler for første gang og selvom jeg ikke skal købe noget og bare finde inspiration så glæææder jeg mig så meget! :cheerleader3: Jeg skal have følge af min ældste veninde (som også har brudepigepligter), min mor og min farmor. Så det bliver et større følge jeg skal have med mig, men det skal nok blive rigtig hyggeligt og så skal vi ud og spise frokost bagefter og have en lille dag ud af det :)

I dag har Robert og jeg så fået lavet vores første udkast til vores invitationer (bedre sent end aldrig - right? :blush: ) Efter megen overvejelse og ændring af meninger en million gange er vi kommet frem til at vi laver dem selv - og som tidligere skrevet havde jeg jo min lille idé med de flakser med kridttavle på - og de skulle selvfølgelig også ind i invitationen på en eller anden finurlig måde! Men syntes faktisk selv at de nok skal blive fine og jeg er meget positiv :thumbsupsmileyanim: Vi var et smut oppe i Frederiksberg have for at tage billede til invitationerne. Vi tænkte at det kunne være fint med slottet i baggrunden nu det er der vi skal vies. Vi havde også Balder med for at han samtidig kunne blive luftet, men han havde da bestemt mere sjovt i at rende efter de stakkels fugle end at blive så vi kunne få taget billederne. Han var på et tidspunkt endda på vej helt ud i søen til dem - så godt han havde snor på :griner:- Men det lykkedes da fint for det var jo ikke en nødvendighed at vi absolut var to til foretagendet :)

Forestil jer nu at alt er lige og perfekt ikke! :)

post-50831-0-58342200-1325262535.jpg

I virkeligheden kan man uden problemer se teksten, men syntes det bliver en anelse svært på billedet.

post-50831-0-83481700-1325262656.jpg

Lækker update! :cheerleader3: Det bliver spændende at se, hvilke typer kjoler du falder for! :biggrin:

Det ser skide godt ud Kathrine, fed idé med (s)kridtet! :thumbsupsmileyanim:

Du ved jo, hvem du skal ringe til, hvis du får brug for nogle til at klippe for dig :tunge:

Glæder mig til, at se om der dukker noget op i min postkasse :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin proto-invitation... fed ide med flaskerne også er med på billedet til invitationen :thumbsupsmileyanim:

Synes tit at billederne snyder - enten er der for meget blitz eller også for lidt - ens DIY kommer aldrig til at fremstå rigtig flotte på billeder (i hvert fald ikke, når jeg leger fotograf)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak for rosen! Har virkelig været i tvivl om hvorvidt det nu også var en genial idé - eller om det kun var det i mit fine lille hoved :wink: Så meget dejligt at høre :kiss:

Selvfølgelig må særlige globryllupsgæster godt få en også :tunge:

Jeg synes det er en fantastisk ide! Og skønt at se noget helt andet, i stedet for altid en masse kyssebilleder og "her-står-vi-så-med-et-skilt-og-smiler-billede" (selvom jeg selv gjorde præcis sådan :lol: ).

Ih, så håber jeg, at jeg er en speciel inviteret globryllupsgæst :biggrin:

Jay :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: - selvom der er liiidt sukker-sødt med K + R i hjertet, men vi kunne simpelthen ikke lade være :lol:

Der er jo altid en eller to herinde fra BK der er særlige globryllupsgæster ;)

Redigeret af roogka
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak for rosen! Har virkelig været i tvivl om hvorvidt det nu også var en genial idé - eller om det kun var det i mit fine lille hoved :wink: Så meget dejligt at høre :kiss:

Selvfølgelig må særlige globryllupsgæster godt få en også :tunge:

Jeg synes det er en fantastisk ide! Og skønt at se noget helt andet, i stedet for altid en masse kyssebilleder og "her-står-vi-så-med-et-skilt-og-smiler-billede" (selvom jeg selv gjorde præcis sådan :lol: ).

Ih, så håber jeg, at jeg er en speciel inviteret globryllupsgæst :biggrin:

Jay :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: - selvom der er liiidt sukker-sødt med K + R i hjertet, men vi kunne simpelthen ikke lade være :lol:

Jeg synes overhovedet ikke, at det er klamt sukkerbrødsdej (ville have skrevet sukkersødt, men den kære iPad ændrede det :lol: og nu synes jeg bare det er sjovt! :biggrin: ). Jeg synes det er nuttet! I like :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå, nu her "kun" 155 dage tilbage til vores store dag må jeg hellere som lovet få lagt nogle billeder ind og komme med en mindre update :)

Der er i dag kun 8 dage til jeg skal ud og prøve kjoler for første gang og selvom jeg ikke skal købe noget og bare finde inspiration så glæææder jeg mig så meget! :cheerleader3: Jeg skal have følge af min ældste veninde (som også har brudepigepligter), min mor og min farmor. Så det bliver et større følge jeg skal have med mig, men det skal nok blive rigtig hyggeligt og så skal vi ud og spise frokost bagefter og have en lille dag ud af det :)

I dag har Robert og jeg så fået lavet vores første udkast til vores invitationer (bedre sent end aldrig - right? :blush: ) Efter megen overvejelse og ændring af meninger en million gange er vi kommet frem til at vi laver dem selv - og som tidligere skrevet havde jeg jo min lille idé med de flakser med kridttavle på - og de skulle selvfølgelig også ind i invitationen på en eller anden finurlig måde! Men syntes faktisk selv at de nok skal blive fine og jeg er meget positiv :thumbsupsmileyanim: Vi var et smut oppe i Frederiksberg have for at tage billede til invitationerne. Vi tænkte at det kunne være fint med slottet i baggrunden nu det er der vi skal vies. Vi havde også Balder med for at han samtidig kunne blive luftet, men han havde da bestemt mere sjovt i at rende efter de stakkels fugle end at blive så vi kunne få taget billederne. Han var på et tidspunkt endda på vej helt ud i søen til dem - så godt han havde snor på :griner:- Men det lykkedes da fint for det var jo ikke en nødvendighed at vi absolut var to til foretagendet

Forestil jer nu at alt er lige og perfekt ikke!

post-50831-0-58342200-1325262535.jpg

I virkeligheden kan man uden problemer se teksten, men syntes det bliver en anelse svært på billedet.

post-50831-0-83481700-1325262656.jpg

Lækker update! :cheerleader3: Det bliver spændende at se, hvilke typer kjoler du falder for! :biggrin:

Det ser skide godt ud Kathrine, fed idé med (s)kridtet! :thumbsupsmileyanim:

Du ved jo, hvem du skal ringe til, hvis du får brug for nogle til at klippe for dig :tunge:

Glæder mig til, at se om der dukker noget op i min postkasse :wink:

Mange tak :)

Jay! Klippeaften :cheerleader3: Skal nok finde på et eller andet at klippe :fløjt:

Tip; hold øje med postkassen :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for rosen! Har virkelig været i tvivl om hvorvidt det nu også var en genial idé - eller om det kun var det i mit fine lille hoved :wink: Så meget dejligt at høre :kiss:

Selvfølgelig må særlige globryllupsgæster godt få en også :tunge:

Jeg synes det er en fantastisk ide! Og skønt at se noget helt andet, i stedet for altid en masse kyssebilleder og "her-står-vi-så-med-et-skilt-og-smiler-billede" (selvom jeg selv gjorde præcis sådan :lol: ).

Ih, så håber jeg, at jeg er en speciel inviteret globryllupsgæst :biggrin:

Jay :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: - selvom der er liiidt sukker-sødt med K + R i hjertet, men vi kunne simpelthen ikke lade være :lol:

Jeg synes overhovedet ikke, at det er klamt sukkerbrødsdej (ville have skrevet sukkersødt, men den kære iPad ændrede det :lol: og nu synes jeg bare det er sjovt! :biggrin: ). Jeg synes det er nuttet! I like :cheerleader3:

-HAHA- Sukkerbrødsdej!

:loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en fin proto-invitation... fed ide med flaskerne også er med på billedet til invitationen :thumbsupsmileyanim:

Synes tit at billederne snyder - enten er der for meget blitz eller også for lidt - ens DIY kommer aldrig til at fremstå rigtig flotte på billeder (i hvert fald ikke, når jeg leger fotograf)

:thanks: - syntes at de ellers ville virke fjollede til brylluppet hvis de ikke kom med ind på andre måder end "bare" som menukortene - og syntes nu også at det virker rigtig godt :loveshower:

Ja hold da op! Syntes den sorte er falmet lidt og det kan da godt være at det er blitzen der gør at man ikke så godt kan se teksten på billedet - men hvad fa'n det er jo også mere vigtigt at gæsterne kan læse det :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:thanks: For rigtig mange grin og smil, i min færden gennem din tråd... Det er sku underholdende læsning... :) Elsker især at din tråd er gået fra at være (y) til at være :thumbsupsmileyanim: ! Og så er vi jo dato søstre kan jeg se... wuhuu.... Må tjekke din tråd engang i mellem, for at se hvornår vi har milepæle... -For det har jeg SLET ikke styr på..

Din idé med flaskerne er FAB, glæder mig til det endelige resultat...

:respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:thanks: For rigtig mange grin og smil, i min færden gennem din tråd... Det er sku underholdende læsning... :) Elsker især at din tråd er gået fra at være (y) til at være :thumbsupsmileyanim: ! Og så er vi jo dato søstre kan jeg se... wuhuu.... Må tjekke din tråd engang i mellem, for at se hvornår vi har milepæle... -For det har jeg SLET ikke styr på..

Din idé med flaskerne er FAB, glæder mig til det endelige resultat...

:respekt:

Årh hvor er det hyggeligt at du så faldt forbi her :) Mange tak for rumpen til min tråd -HAHA- Men ak ja - alt stort starter jo småt :fløjt:

Og endelig hvis du mangler antal måneder, uger, dage, timer, minutter sågar sekunder så kig forbi for jeg er noget af et nedtællingsmonster :blush:

:thanks: for rosen - glæder mig godt nok også afsindigt til at se et meget lige og perfekt færdig resultat (helst også en snorelige blærerække) - er måske også det man kalder en anelse perfektionistisk :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min søde lille app fortæller mig at der i dag er 5 months to go! Egentlig noget jeg godt selv kunne have regnet ud - men for fanden hvor det da kilder i maven at se det hvidt på sort (ja, hvidt på sort :wink: )

Nøj hvor det kommer tæt på nu! Kan slet ikke forstå det for syntes der burde være SÅ længe til, men 5 måneder? Det er jo pludselig ingen tid og jeg ved slet ikke om jeg skal begynde at gå i panik og stress eller om jeg egentlig bare nyder at alt det bryllupsstress og planlægning snart er overstået så jeg endelig kan få lov at opleve den dag vi jo alle bare går og venter på :)

Men på lørdag skal jeg se på kjoler - og glæder mig - men føler jeg er bagud for det føles som om at alle andre har fundet deres kjoler :huh: Faktisk lidt en øv-stressfaktor for mig. Og invitationerne begynder også at være lidt en øv-stressfaktor for mig - selvom de er så godt som klappet og klaret (syntes jeg selv når jeg skal berolige mig lidt :fløjt:) - men alligevel :blush:

OG! Så er det jo snart tid til at skulle begynde at tænke på at papirene skal ordnes med kommunen! Så er det ikke længere "noget vi bare siger", men så er det rigtig og helt virkeligt :7himmel: Og søndag skal vi snakke med vores præst og ham skal jeg møde for første gang (Robert kender ham jo gennem arbejdet)

Tror jeg er ved at gå i lykkelig panik :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer