Rockabella

Ikke-hvide og/eller utraditionelle brudekjoler!

54 indlæg i dette emne

Hey Ladies!

Jeg har kigget lidt rundt på siderne her i forummet og har lagt mærke til, at rigtig mange vælger en smuk, hvid og traditionel kjole. Jeg synes langt de fleste er supersmukke, men er der ikke nogen, der har haft lyst til at bryde med denne tradition?

Jeg drømmer i hvert fald om en rød kjole, som min veninde skal sy til mig, i stil med den på billedet! Jeg synes, der er så mange smukke røde kjoler, og det er jo kærlighedens farve..!

Men men, jeg skal da ikke være bleg for at indrømme, at hvis jeg falder over en kjole, der bare sidder lige i skabet og som jeg forelsker mig hovedkuls i og den er Hvid - så blir jeg nok lidt mere traditionel alligevel..! :blush:

Men er der ikke nogen, der har lyst til at fortælle om deres utraditionelle brudekjoledrømme?

:c166:post-49986-0-41128800-1307027545.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er en super flot kjolen, men ulempen er bare lidt at sådan en kjole ville jeg også kunne have brugt til gallafester eller andre lejligheder hvor der skulle dresses meget op. derfor ville jeg ikke vælge en farvet kjole, men en hvid - det er ikke så tit man kan tage en stor flot hvid kjole på uden at folk siger det ligner en brudekjole hehe, så derfor vælger jeg farven hvid. For mig ligner det lidt mere en festkjole, men har du drømmen om en rød kjole skal du helt kalrt gøre det, den er jo super smuk!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er en super flot kjolen, men ulempen er bare lidt at sådan en kjole ville jeg også kunne have brugt til gallafester eller andre lejligheder hvor der skulle dresses meget op. derfor ville jeg ikke vælge en farvet kjole, men en hvid - det er ikke så tit man kan tage en stor flot hvid kjole på uden at folk siger det ligner en brudekjole hehe, så derfor vælger jeg farven hvid. For mig ligner det lidt mere en festkjole, men har du drømmen om en rød kjole skal du helt kalrt gøre det, den er jo super smuk!

HELT enig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er en fantastisk flot kjole! :thumbsupsmileyanim:

Jeg kunne sagtens have fundet på det samme, dog ikke rød da det ikke passer så godt til mig og mit røde hår.

Men jeg tænkte at jeg er så utraditionel på så mange andre punkter, at denne ene gang ville jeg for en gangs skyld vælge noget lidt mere traditionelt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt lide det utraditionelle til nogen.

Mht. den store hvide kjole, så er der bare nogen typer piger, hvor dét bare ikke passer til og så synes jeg det er bedre at føle sig hjemme i noget andet, et andet slags bryllup, noget helt andet bryllupsoutfit.

Her hvor jeg skal giftes 2. gang måtte jeg bare konstatere at jeg følte mig lidt for klaædt ud og lidt for opstablet ved mit første bryllup. Denne gang skal jeg giftes i en knælang figursyet råhvid kjole. Jeg var pæn i "det store skrud", men det føltes bare ikke osm "mig selv".

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal om ingen omstændigheder i det store hvide skrud. Jeg har bare aldrig haft drømmen og jeg ville føle mig helt ved siden af. Det er bare slet ikke mig.

Min drøm har været en fræk kort kjole og ikke nødvendigvis i hvid. Men det kan godt være den bliver hvid, hvis jeg finder én, der ikke ligner en konfi-kjole.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er rigtig mange søde korte kjoler - der ikke ligner konfirmationskjoler. Men synes altså også der er mange smukke farvede kjoler, der kan bruges som brudekjoler. Havde personligt gået efter en nude kjole eller modig sort - måske gammelrosa hvis jeg skulle vælge en farvet kjole

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flot kjole!

Jeg er heller ikke til et kæmpe, hvidt skrud og har derfor valgt en mere "sølv"-farvet sag og så med gammelrosa sjal og taske. JEg er ikke sikker på at jeg ville kunne bære den røde sag, men jeg var selv rundt om en lyslilla model inden den jeg har valgt nu :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I gamle dage skulle man også have noget rødt på til brylluppet for at beskytte mod onde øjne så hvis du vil have en rød kjole så gør det!

Jeg har valgt en hvid kjole da jeg har været til gallafester på hærens officerskole flere gange og nok også kommer det igen så min brudekjole skulle være lidt mere speciel og det er så en hvid kjole for mig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har mange gange tegnet min drøm af en brudekjole!! Men har ogå altid vidst at hvis jeg ikke kunne få den special syet - så skulle det være en hvid prinesse kjole med perler!! :D og er endt med sidst nævnte :) - men derfor kan jeg da godt fortælle om drømmekjolen! :D

Den skulle udadtil ligne en (næsten) almindelig prinsessetyldrøm med perler - dog med en lidt dyb udskæring og så med nogle røde perler - så skulle det store tyl skørt kunne knappes af og indenunder skulle der være et kort rødt skørt <3 så en perfekt blanding af sød smuk prinsesse og sexy look! vet er drømme kjolen!

Men er nu glad for min prinsessekjole - har ikke figur til det sexy - så må nøjes med det søde :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, jeg deler gerne mine drømme :lol:

Drømmekjolen er billede 1 & 2... Men den skal bestilles over nettet, så det tør jeg ikke...

Men imorgen skal jeg ud og prøve de to andre kjoler... GLÆDER MIG!!!! Den sidste kjole også med rød, ikke blå..

Nu må jeg så bare se om den stadig er pæn når den kommer på.... Ellers KAN det være jeg også ender i den traditionelle.... men vil aller helst have en med rødt i... H2B ville også elske at den var lidt anderledes (ligesom os) :fløjt:

post-55806-0-62141800-1334948044.jpg

post-55806-0-44594800-1334948059.jpg

post-55806-0-29094800-1334948080.jpg

post-55806-0-95008000-1334948091.jpg

post-55806-0-89092900-1334948104.jpg

post-55806-0-44798300-1334948119.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var 100 % sikker på at jeg IKKE skulle være hvid brud. Jeg nærmer mig de 40, har to børn og kendt min kæreste i 14 år, så jeg syntes det løb var kørt - men så skulle jeg liige prøve et par kjoler - på opfordring fra veninderne - og nu er jeg ejer af ét stks hvidt skrud ... :c166:

Men når jeg ser de smukke farvede kjoler tænker jeg egentlig at det ligeså godt kunne være endt med en blå kjole. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer