JemKem

10.11.12 - J&K: 4 dage tilbage.... Opsamling til brylluppet. PICS

129 posts in this topic

Annonce ♥

To små link til en anden gang, hvor du skal købe sko: http://www.duoboots.com og http://www.evans.co.uk :)

Tusind tak for links :hug:

Problemet med min fod er, at den er stor (41), bred og samtidig har jeg gigt i leddene i mine fødder, så de skal være meget behagelige. Jeg kan desværre ikke købe hvad som helst længere. Så bliver nødt til at prøve dem først. Ærgeligt, for der er godt nok mange fine på de 2 sider :a1221:

0

To små link til en anden gang, hvor du skal købe sko: http://www.duoboots.com og http://www.evans.co.uk :)

Tusind tak for links :hug:

Problemet med min fod er, at den er stor (41), bred og samtidig har jeg gigt i leddene i mine fødder, så de skal være meget behagelige. Jeg kan desværre ikke købe hvad som helst længere. Så bliver nødt til at prøve dem først. Ærgeligt, for der er godt nok mange fine på de 2 sider :a1221:

Jeg har kun købt behagelige sko fra de her to sider. Selv et par støvler med 9 cm hæl fra duoboots, kan jeg gå i hele dagen, selvom jeg er skostr. 42 og ikke myndetynd :)

Men Evans er gode til at lave behagelige sko, da det jo er en side for plusstørrelseskvinder, så det skal være sko, som kvinder med lidt ekstra på sidebenene kan holde ud at have ;)

Edited by GoldRumble
0

Så har jeg gnavet mig igennem din tråd.. Spændene..

Stort tillykke med det kommende bryllup❤

Virkelig flot kjole, den klær dig super😃

Jeg synes det første billede af negle er super søde... Er du vant til at have negle på?

Og hvor er de fine de runde invitationer... Godt arbejde :-)

0

Annonce ♥

Så har jeg gnavet mig igennem din tråd.. Spændene..

Stort tillykke med det kommende bryllup❤

Virkelig flot kjole, den klær dig super

Jeg synes det første billede af negle er super søde... Er du vant til at have negle på?

Og hvor er de fine de runde invitationer... Godt arbejde :-)

Tusind tak :kiss: Jeg synes også de første er fine, men af en eller anden grund ku jeg godt lide den kant det ligesom gav med roserne :loveboard: Jeg havde negle på i starten af året, så jeg har prøvet det før.

Jeg har kun købt behagelige sko fra de her to sider. Selv et par støvler med 9 cm hæl fra duoboots, kan jeg gå i hele dagen, selvom jeg er skostr. 42 og ikke myndetynd :)

Men Evans er gode til at lave behagelige sko, da det jo er en side for plusstørrelseskvinder, så det skal være sko, som kvinder med lidt ekstra på sidebenene kan holde ud at have ;)

Jamen dog. Det lyder jo ikke ligefrem dårligt :thumbsupsmileyanim:

0

Makeup inspiration

Jeg elsker brune og guld øjenmakeup, men Kent (som den eneste) mener ikke det passer til mig. Til gengæld er han vild med når jeg har mørke på. Jeg tænker ikke han skal bestemme alt, men vil dog gerne have, at han synes jeg er hot hot HOT :biggrin:

Jeg vil rigtig gerne have nogle smukke smokey eyes uden at looket bliver for hårdt. Dette er inspiration. Tror ind til videre nummer 1 er min favorit :a1221:

539467_10151101604434351_779931168_n.jpg

235383517994808805_pRQXfCCG_c.jpg

Selve kohl linien ved øjenkrogen skal være smudget ud, så looket bliver mere blød i det.

286119382547036390_4KlSgcE6_c.jpg

252060910363973883_8D9AXl6N_c.jpg

Edited by JemKem
0

Annonce ♥

Smukke billeder.. kan godt forstå dig :-)

Jeg vil også gerne have smokey eye... men mit bliver ikke så tydeligt i det jeg bruger briller, så jeg tror måske jeg prøver at lave det selv.. selvom det altid er lækker at blive forkælet af andre..

0

Nr. 1 er RIGTIG flot... Jeg har selv grønne øjne, og synes virkelig hendes øjne bliver fremhævet... :biggrin:

Jeg er helt enig. Jeg havde hældt til nummer 2 men så lavede Miss Chievous lige den tutorial på nummer 1 i går og der ku jeg også bare se at det sku være den.

0

Annonce ♥

Smukke billeder.. kan godt forstå dig :-)

Jeg vil også gerne have smokey eye... men mit bliver ikke så tydeligt i det jeg bruger briller, så jeg tror måske jeg prøver at lave det selv.. selvom det altid er lækker at blive forkælet af andre..

Jeg bruger også selv briller. Min fotograf skal lægge min makeup hvis alt går efter planen :)

0

Har fået købt en maaasse ting, så nu mangler der ikke meget.

Købt og modtaget:

Sort bordløber

Ting til at lave egen fashinator, fjer, lidt perler clips m.m.

Sko til pigerne der matcher mine skønne sko

Kufferter til børnehyggekits, plus et par enkelte sjove gadgets dertil. Skal have lave malebog dertil.

Bestilt og afventer modtagelse:

Har fået bestilt pigernes brudepigekjoler... Ååårrhh glæder mig sådan til at se dem. Håber de er så fine som de ser ud på billedet :a1221:

$(KGrHqV,!o0E63YVuwpZBO1LC01Vog~~60_3.JPG

Jeg har bestilt noget hårpynt til min niecebrudepige

$(KGrHqYOKocE35g,etHUBN+t0eJH6g~~_1.JPG

Net til mit birdcage

4000 Acryl diamanter til bordpynt

Edited by JemKem
0

Så har jeg alt...

Så nu må jeg vist lige opdatere lidt :)

Først mine skønheder :a1221:

C360_2012-10-20-18-36-35.jpg

C360_2012-10-15-17-17-31.jpgC360_2012-10-15-17-16-58.jpg

Og så er der de fiiiineste sorte ruskindsballarinesko til dem, så de matcher mig :a1221:

%255BUNSET%255D.jpg

Der er desuden rigtige nylonstrømper til tøserne også og de fine sorte boleroer i jersey.

Jeg har købt diamanter i forskellige størrelser til bordet og 2 fletkurve. De store diamanter og kurvene er købt i Fakta og kurvene skal jeg have spraymalet hvide i morgen og dekoreret med nogle hjemmelavede stofblomster, så de matcher dem i pigernes hår :a1221:

%255BUNSET%255D.jpg

De skal bruges til at have rosenblade i, som de skal strø i kirken :-)

Edited by JemKem
0

Annonce ♥

NU til mine DIY:

Havde jo lavet invitationer og kuverter til 3 af invitationerne.

20120801_005334-001.jpg

%2525255BUNSET%2525255D-001.jpg

Så har jeg lavet menukort. Det er også rundt og skal passe ned i "nedhakket" i den øverste tallerken på bordet.

menu.jpg

Jeg har lavet 3 blomster i stof, hvor den blå var min første tester. Den skal min bedstemor have. Hun skal føre mig til alteret, så det er min gave som tak for det. Hun er nemlig utrolig flot i blå :) De er til at sætte i håret. Jeg har også lavet hårnet/birdcage.

C360_2012-11-06-19-59-14.jpg

C360_2012-10-28-22-42-28_org.jpg

Denne her bliver der lavet en mere af, så begge piger kan få en i håret.

C360_2012-10-29-23-27-07.jpg

Jeg har lavet malebøger/aktivitetsbøger til de 3 mindre børn der kommer på dagen. De skal i 3 kufferter, som jeg har købt i Tiger. De bliver fyldt med farvekridt, malebogen og lidt godter og andre sjove ting.

C360_2012-11-05-09-03-02.jpg

Jeg har syet dem sammen i ryggen på symaskinen med rød sytråd. Det ser faktisk godt ud :wink:

Edited by JemKem
0

Annonce ♥

Gæstebog

Jeg har tænkt mig at bruge noget af den krympeplast jeg har liggende. Jeg vil klippe store hjerter ud og lave et hul foroven med en hulmaskine. Så vil jeg købe en rød og en sort spids sprittush. Så vil jeg sætte dette skilt ved hjerterne, og så bruge dem som gæstebog. Når dagen så er overstået, så vil jeg krympe dem og de kan så bruges i en troldegren eller lignende som pynt :loveboard:

Skiltet:

g%25C3%25A6stevers.jpg

0