Posted June 2, 2011 · Report post Hej med alle jer Zilla'er Jeg har desperat brug for hjælp .. Da jeg rimelig meget satser på S . . på min bryllupsnat vil jeg gerne overraske H2B med noget som jeg ved han ELSKER nemlig et korset, hvilket han synes er det frækkeste af det frækkeste .. Mit problem er at jeg ikke helt ved hvilket jeg skal vælge?? Håber i vil hjælpe mig .. Skriv venligst hvilket i stemmer på .. Pretty please 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2011 · Report post Jeg synes nr. 2 og 7 er rigtig flotte 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2011 · Report post Vil lige høre om det er et du skal have under kjolen, eller har du tænkt dig at skifte når i kommer for jer selv ??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2011 · Report post Vil lige høre om det er et du skal have under kjolen, eller har du tænkt dig at skifte når i kommer for jer selv ??? kunne jeg også godt tænke mig at vide men 2 og 8 kan jeg godt lide 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2011 · Report post Synes at 2eren er virkelig flot, men at 3 og 4 er frækkest Spurgte også kæresten og han sagde 4'eren. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2011 · Report post Design mæssigt er jeg mest til nr 2 og nr 6 - ( personligt er jeg så bare ikke lige til den farve ) Kæresten stemte på nr 6 i en lysere farve ... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2011 · Report post Hej Tak for de tilbage meldinger der allerede er kommet Det hjælper altsammen. Det er til når vi kommer for os selv. Tror ikke jeg kan holde det ud en hel dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2011 · Report post Nr 8. Kan godt lide, at den er helt hvid og er i bryllupsstil samtidig med kinky. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2011 · Report post Dejligt i lige hører det mandlige køn, hvad de synes Det kan jeg jo af gode grunde ikke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2011 · Report post Helt klart nr. 2 der er den frækkeste Og ellers er nr. 3 også rigtig fræk. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2011 · Report post Hvor er korsetterne i øvrigt fra? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2011 · Report post Mine favoriter er helt klart 1 og 3, det er dem jeg synes er frækkest HtB mener derimod at nr. 4 er den han ville fortrække 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 2, 2011 · Report post Hvor er korsetterne i øvrigt fra? De er fra EMP.de Det er en Goth-tøj og acessories hjemmeside, men de har nogle fede korsetter 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2011 · Report post 2 og 3 er mine favoritter! Måske endda og 8! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2011 · Report post Mine farvoritter er først nr. 7 og lige derefter er nr. 1 Manden har først nr. 7 og derefter nr. 4 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2011 · Report post 3 eller 7 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2011 · Report post men hvis du først skal have det på når i er alene, kan du så godt selv få det på?? ødelægger det vel lidt hvis han først skal give dig det på eller?? kan faktisk bedst lide nr 3 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2011 · Report post 1 - 2 og 5 synes jeg De er temmelig fine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2011 · Report post Nr 2! Den er helt vildt flot! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2011 · Report post Jeg ville helt klart vaelge nummer 8 - det er bryllupslaekkert og jeg ved, at min HTB ville vaere helt vild med det som det eneste... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2011 · Report post Mine favoritter er nr 2 og 8 de er rigtig fine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2011 · Report post Hej Tak for de tilbage meldinger der allerede er kommet Det hjælper altsammen. Det er til når vi kommer for os selv. Tror ikke jeg kan holde det ud en hel dag Nummer 1 eller 7 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2011 · Report post jeg er helt vild med nr 3 og 6 :D 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2011 · Report post Design mæssigt er jeg mest til nr 2 og nr 6 - ( personligt er jeg så bare ikke lige til den farve ) Kæresten stemte på nr 6 i en lysere farve ... haps - nr 2 er moderne og nr 6 er moulin rouge lækkert 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2011 · Report post Tusind tak allesammen Nu har jeg en lidt bedre idé om hvad jeg vil 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites