påskesen

Simon og Trines Bryllup- 1.brudekjoleprøvning og DIY m. billeder

221 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jubiii så kom vores pins hjem :) De er bare helt perfekte! Det eneste vi skulle have gjort anderledes var at lave dem med hvid skrift på gul baggrund mere tydelige, da det er lidt svært at læse hvad der står. Så nu mangler jeg bare at lave selve boardet de skal hænges op på :) I får lige nogle billeder:

IMG_1089.JPG

IMG_1090.jpg

IMG_1091.jpg

IMG_1092.jpg

IMG_1093.jpg

0

Annonce ♥

Vi har også både fået lavet navneændringsblanketterne samt ægteskabserklæringen, sendt dem ind og fået vores prøvelsesattest tilbage :loveboard:

Puh det gav helt et sug i maven at skulle underskrive alle de papirer :loveshower:

Samtidig har vi også fået vores ringe tilbage fra gravering. De er bare blevet helt fantastiske! Vi har selv skrevet hver vores indgravering, så i hans står der: Trine :heart: 30-6-12 og i min det samme med hans navn og håndskrift :)

IMG_1105.JPG

IMG_1106.JPG

IMG_1107.JPG

0

Hvorfor sover du ikke Trine? Jeg troede jeg var den eneste som sad og surfede på dette tidspunkt! :) NU har jeg set dine invitationer og dem HAVDE jeg da set for længst! De vildeste i Bryllupsklars historie, er jeg ret sikker på :thumbsupsmileyanim: Nu glæder jeg mig RIGTIG meget til at se dem live! - og sikke en masse andre DIY du har fået lavet .- det er så inspirerende :) Det må jeg lige høre mere om alt sammen!

0

Hvorfor sover du ikke Trine? Jeg troede jeg var den eneste som sad og surfede på dette tidspunkt! :) NU har jeg set dine invitationer og dem HAVDE jeg da set for længst! De vildeste i Bryllupsklars historie, er jeg ret sikker på :thumbsupsmileyanim: Nu glæder jeg mig RIGTIG meget til at se dem live! - og sikke en masse andre DIY du har fået lavet .- det er så inspirerende :) Det må jeg lige høre mere om alt sammen!

Haha det burde jeg nok også have gjort, skulle møde kl. 7 på arbejde i dag :) Men blev lige opslugt af BK :blush: Tak for de søde ord, det er så skønt at få at vide når man virkelig har brugt lang tid på tingene :kiss: Glæder mig også rigtig meget til at ses igen og snakke om bryllup, nu kender vi jo lidt til hinanden så det skal nok bliver super hyggeligt igen :biggrin:

0

Annonce ♥

Har slet ikke været forbi din tråd før - det må vist have været en fejl!

For nøj hvor er du dygtig til alt det kreative! :thumbsupsmileyanim:

Det ser bare rigtig godt ud alt sammen! :cheerleader3:

Du og din H2B får da også lige et "tillykke med det forestående bryllup" med på vejen :loveshower:

Bryllupsrejsen lyder rigtig lækker. Eksklusiv villa, I har fundet frem til!

Glæd dig til Venedig - det er altså et meget specielt og smukt sted :a1221:

Min kommende mand bortførte mig dertil og friede :7himmel:

0

Det er nogle super flotte ting du har fået lavet :balloons:

Meget smukke ringe - dem er jeg vilde med :heart::heart::heart::heart:

Har slet ikke været forbi din tråd før - det må vist have været en fejl!

For nøj hvor er du dygtig til alt det kreative! :thumbsupsmileyanim:

Det ser bare rigtig godt ud alt sammen! :cheerleader3:

Du og din H2B får da også lige et "tillykke med det forestående bryllup" med på vejen :loveshower:

Bryllupsrejsen lyder rigtig lækker. Eksklusiv villa, I har fundet frem til!

Glæd dig til Venedig - det er altså et meget specielt og smukt sted :a1221:

Min kommende mand bortførte mig dertil og friede :7himmel:

Rigtig fine ting du har fået lavet...... :loveshower: Og ja rigtig smukke ringe...... :thumbsupsmileyanim:

ihhh tusind tak de damer :) Vi glæder os også vanvittig til bryllupsrejsen :)

0

Annonce ♥

tak skal i have :) jeg håber også at de bliver flotte, de var nemlig ret billige :blink: haha men ham jeg har skrevet med derinde var utrolig sød :wink:

Hvor er dine badges fine. Mon du kan lokkes til at linke til sælger?

0

tak skal i have :) jeg håber også at de bliver flotte, de var nemlig ret billige :blink: haha men ham jeg har skrevet med derinde var utrolig sød :wink:

Hvor er dine badges fine. Mon du kan lokkes til at linke til sælger?

Det kan du tro :)HER

0

Talen til min kommende mand :)

Puhh så blev jeg færdig med 1. udkast af talen til min mand :) Er egentlig rigtig godt tilfreds, men hvad syntes i ??

Talen:

Talen til min mand

Jeg har i lang tid været i tvivl om jeg skulle holde en tale. Vi i Påskesen familien hader jo at fejle, og da det jo er en følelsesladet dag i dag, er der jo en god mulighed for at tårerne kommer til at presse sig på. Jeg har dog valgt at tage min chance alligevel.

Mange ville nok, denne dag, vælge at snakke om kærligheden og historien om hvordan de er mødtes og står her i dag. Det er dog ikke det jeg vil ligge fokus på i min tale. For vi er nemlig rigtig gode, til at fortælle hinanden, at vi elsker hinanden, og er glade for hinanden. Faktisk gør vi det gerne op til flere gange om dagen :P Og på trods af det, altid med stor oprigtighed. Ja faktisk har vi jo lige bekræftet det en gang mere, foran de folk vi holder af.

Derfor har jeg valgt at tale om DIG og HVORFOR jeg elsker dig, og er stolt af dig.

Næsten siden jeg lærte dig at kende, har vi pjattet med at jeg har et stort girafhjerte. For jer der ikke ved hvad dette udtryk betyder vil jeg lige forklare:

fænomenet girafhjerte eller girafsprog kommer fra psykologien, hvor det beskrives som en ikke voldelig kommunikation. Bruger man girafsprog, lytter man til andres behov bag konflikterne, man er både respektfuld og ærlig, og får løst konflikterne ved at tage stilling i følelserne, og bringer de gode intentioner ud i livet. Betegnelsen giraffens store hjerte symboliserer altså medfølelse, og giraffens lange hals signalerer overblik.

Selvom det altid er mig der er blevet moppet med dette girafhjerte, vil jeg nu vove at påstå at du også selv ejer et. Et girafhjerte er altoverskyggende i alt hvad man foretager sig, og er derfor en del af den personlighed man har. Det er den måde man oplever andre mennesker på, taler med andre, og omgås andre.

Jeg er så stolt af netop den måde du gør dette. Du er hjertevarm, og man føler altid en oprigtig tilstedeværelse i dit selskab (medmindre der er fodbold eller Apple har lanceret et nyt produkt) du er den du er, og man ved altid hvor man har dig. Du er kærlig og intim, og har altid gode hensigter.

Se alt det her var jeg jo egentlig godt klar over, men for ca. 7 mdr.’s tid siden gik det virkelig op for mig at det her er dig, og ikke bare dig, når du er sammen med mig, men dig nøjagtig som du er. Og det gjorde faktisk stort indtryk på mig. Jeg tror ikke selv du husker det som noget stort, men den aften du kom hjem for ca. 7 mdr. siden måtte jeg knibe en tårer da du var faldet i søvn. Den aften kom du glad hjem fra et personalemøde i Humac. I havde lavet en øvelse, hvor alle skulle skrive noget godt om hinanden. Du havde fået mange gode kommentarer og var glad og stolt over dette. Kommentarerne var skrevet på små sedler, som du havde taget med hjem for at vise mig. Efter vi havde lagt os i seng, gik jeg ind i stuen og gemte alle disse sedler. Jeg har dem med i dag, for jeg vil gerne læse dem højt for jer:

• Tryg at arbejde sammen med
  • hjælpsom
  • vidende
  • lærerig
  • åben
  • pisse hamrende ressourceagtig
  • teamplayer
  • tålmodig
  • logisk
  • god at snakke med
  • velovervejet
  • dygtig
  • ikke bare en kollega, men en ven
  • nærværende (tager sig tid til en)
  • ærlig og stabil
  • positiv og glad

De ord de har skrevet rører mig, fordi at der er så stor medmenneskelighed bag det. Jeg er stolt over at jeg har en mand, der er så stor at han kan rumme andre. Der ikke er bange for at give, uden at få igen. Jeg er stolt af at have en mand, der har en stor parat (eller som nogen nok vil kalde det, piratviden), som er evigt engageret i alt hvad han laver, og hvis engagement lyser ud af ham. Jeg er stolt af at have en mand med et stort girafhjerte!

Vores hverdag er præget af at vi fjoller og er pjattede. Vi opfører os tåbeligt for at få hinanden til at grine, fx. når vi ,,uheldigvis’’ rammer hinanden i hovedet med vores fajita eller pandekage mens vi spiser, eller når vi klæder os ud i hinandens tøj uden den anden ved det og så ligepludselig står der i forkert tøj.

Vi hygger os oprigtigt i hinandens selskab, uanset hvad vi laver. Jeg elsker når vi bruger en hel aften på at se hvem der kan hoppe længst fra stuen og ind i sengen, eller bruger en hel lørdag i sengen, hvor vi slås, kilder hinanden og ser film. Jeg elsker at du sender mig søde billedbeskeder når vi er på arbejde.

Eller når vi tager et billede af os selv efter vi er gået ud af døren og sender til hinanden, de dage hvor der går lang tid inden vi ses igen.

Jeg ved godt jeg ikke altid er den nemmeste kæreste at bo sammen med. Jeg er ikke den store husmor. Jeg er doven, elsker at smide mit tøj overalt, hader at rydde op, tømme opvaskemaskine, vaske tøj og gøre rent, elsker at spise ude og vil gøre alt for at lokke dig fra at skulle lave nogle af disse ting.

Jeg ved ikke om dette vil ændre sig så meget efter i dag, men jeg vil love dig at bestræbe mig på at blive en god kone, og kunne give dig noget igen, af alt det du giver til andre.

Man hører ofte folk sige: bare vent til hverdagen starter, men det kan jeg slet ikke nikke genkendende til.

For det er netop hverdagen med dig, der gør mig lykkelig, det er alle de ting vi laver sammen der gør at jeg syntes det er ærgerligt at skulle lægge sig til at sove, for så er dagen med dig jo slut.

Jeg elsker dig, fordi du gør mig tryg.

Jeg elsker dig, fordi du elsker at blive smurt ind i cremer, men ikke tør at stå ved det.

Jeg elsker dig, på trods af du ikke kan finde hjem fra byen når du har fået for meget at drikke, og ringer til mig mindst 20 gange på vej hjem fordi du savner mig.

Jeg elsker dig, fordi du altid kysser mig på de mest ubelejlige tidspunkter, som når jeg lige skal til at betale i fakta, eller tage en bid af min mad.

Jeg elsker dig, fordi du kender mig, og jeg aldrig kan fejle i dit selskab.

Jeg elsker dig, fordi du altid altid støtter mig

og til sidst....

Så jeg elsker dig, fordi mit favorittidspunkt på hele dagen er når vi ligger os ind i sengen, jeg ligger mit hoved på din brystkasse, du holder armene om mig, kysser mig på panden og siger :jeg elsker dig skat.

Skål for min mand!

0

Så fik jeg lige lavet et par kager mere :) en til derhjemme, og en til min kollega, som holdt afskedsfest da han skal ud og rejse. Det skal lige siges at vi arbejder på McDonald's :) Den var rigtig sjov at lave, hvad syntes i :)

IMG_1880.JPG

IMG_1884.JPG

IMG_1885.JPG

IMG_1886.JPG

IMG_1887.JPG

foto kopi.JPG

0