SaschaTheresa

Er mega skuffet :(

15 indlæg i dette emne

Bliver simpelthen nød til, at dele min rigtig trælse dag igår med jer.

Vi har i forvejen været lidt sent ude med, at fortælle vores familie om vores forlovelse og bryllup til næste år.

Vi bestemte ved forlovelsen, at vi ville vælge det helt rigtige tidspunkt til at fortælle familen det.

Igår blev det så min H2Bs families tur - det var helt sikkert en oplevelse jeg kunne have været foruden.

Jeg ved godt at min H2B har været gift før, og har været igennem en lidt grim skilsmisse (de blev gift alt for tidligt, og af de forkerte grunde).

Så da vi igår glædeligt vil fortælle hans familie om vores forlovelse, fik vi bare en kommentar fra min kommende svigerfar "Nårh ja, så prøver vi da igen"..

Jeg kunne med det samme se på min H2B, at han blev rigtig skuffet, og blev da rigtig ked af det på hans vegne. Æv æv æv :(

Men midt i alt det her, så er jeg simpelthen så glad for at mine forældre blev super glade :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, ja det var ikke pænt sagt! Nogle mennesker forstår virkelig at få ødelagt en stemning! Jeg har hørt om så mange, hvor der er faldet lignende bemærkninger og jeg kan sagtens forstå at de gør ondt! Jeg håber de får tænkt sig om og hurtigt begynder at glæde sig! Godt at nogle omkring jer formår at være rigtig glade på jeres vegne!

Stort tillykke herfra i hvert fald!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bliver simpelthen nød til, at dele min rigtig trælse dag igår med jer.

Vi har i forvejen været lidt sent ude med, at fortælle vores familie om vores forlovelse og bryllup til næste år.

Vi bestemte ved forlovelsen, at vi ville vælge det helt rigtige tidspunkt til at fortælle familen det.

Igår blev det så min H2Bs families tur - det var helt sikkert en oplevelse jeg kunne have været foruden.

Jeg ved godt at min H2B har været gift før, og har været igennem en lidt grim skilsmisse (de blev gift alt for tidligt, og af de forkerte grunde).Tidligt bryllup kan både være en velsignelse og en forbandelse, for din tilkommende var det en forbandelse, men man lærer så længe man lever - og lever så længe man lærer.

Så da vi igår glædeligt vil fortælle hans familie om vores forlovelse, fik vi bare en kommentar fra min kommende svigerfar "Nårh ja, så prøver vi da igen"..

Jeg kunne med det samme se på min H2B, at han blev rigtig skuffet, og blev da rigtig ked af det på hans vegne. Æv æv æv :(En tarvelig reaktion fra din svigerfar, men kan det tænkes, at han er nervøs på sin søns vegne? En nervøsitet, der er ubegrundet når I viser ham og din svigermor, at I holder sammen i med- og modgang. Du skal være der for din tilkommende, og lytte når han vil tale om sin tristhed over faderens reaktion.

Men midt i alt det her, så er jeg simpelthen så glad for at mine forældre blev super glade :)

Noget helt andet: Kan se vi bor i samme by i det smukke, smukke Sydjylland :loveboard: . Man skal ikke køre langt, for at komme ud til en forrygende smuk natur.

Min mand og jeg kørte en tur omkring Brørup i går, og jeg blev dybt betaget over naturens skønhed. Prøv at spørge din tilkommende, om I skal køre en tur i egnen omkring Brørup - det er en vitaminindsprøjtning af de bedre, man bliver så glad over den skønhed man kan se :thumbsupsmileyanim:

Hvor skal I giftes henne - og hvor skal I holde festen? Der er jo mange muligheder omkring Brørup :biggrin:

Min mand og jeg skal velsignes i Sct. Catharinae kirken i Ribe - og holder festen på den flotte og indtagende Tyrstrup kro ved Christiansfeld:7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bliver simpelthen nød til, at dele min rigtig trælse dag igår med jer.

Vi har i forvejen været lidt sent ude med, at fortælle vores familie om vores forlovelse og bryllup til næste år.

Vi bestemte ved forlovelsen, at vi ville vælge det helt rigtige tidspunkt til at fortælle familen det.

Igår blev det så min H2Bs families tur - det var helt sikkert en oplevelse jeg kunne have været foruden.

Jeg ved godt at min H2B har været gift før, og har været igennem en lidt grim skilsmisse (de blev gift alt for tidligt, og af de forkerte grunde).Tidligt bryllup kan både være en velsignelse og en forbandelse, for din tilkommende var det en forbandelse, men man lærer så længe man lever - og lever så længe man lærer.

Så da vi igår glædeligt vil fortælle hans familie om vores forlovelse, fik vi bare en kommentar fra min kommende svigerfar "Nårh ja, så prøver vi da igen"..

Jeg kunne med det samme se på min H2B, at han blev rigtig skuffet, og blev da rigtig ked af det på hans vegne. Æv æv æv :(En tarvelig reaktion fra din svigerfar, men kan det tænkes, at han er nervøs på sin søns vegne? En nervøsitet, der er ubegrundet når I viser ham og din svigermor, at I holder sammen i med- og modgang. Du skal være der for din tilkommende, og lytte når han vil tale om sin tristhed over faderens reaktion.

Men midt i alt det her, så er jeg simpelthen så glad for at mine forældre blev super glade :)

Noget helt andet: Kan se vi bor i samme by i det smukke, smukke Sydjylland :loveboard: . Man skal ikke køre langt, for at komme ud til en forrygende smuk natur.

Min mand og jeg kørte en tur omkring Brørup i går, og jeg blev dybt betaget over naturens skønhed. Prøv at spørge din tilkommende, om I skal køre en tur i egnen omkring Brørup - det er en vitaminindsprøjtning af de bedre, man bliver så glad over den skønhed man kan se :thumbsupsmileyanim:

Hvor skal I giftes henne - og hvor skal I holde festen? Der er jo mange muligheder omkring Brørup :biggrin:

Min mand og jeg skal velsignes i Sct. Catharinae kirken i Ribe - og holder festen på den flotte og indtagende Tyrstrup kro ved Christiansfeld:7himmel:

Hejsa :)

Tak for dine søde ord, og ja du har da helt ret i at jeg skal være der for ham, og vi fik også en lang snak igår, om hvorfor de sikkert reagerede sådan.

Men håber sørmer at de giver en undskyldning, når de lige har fået lov til at tænke over det.

Mht. dine spørgsmål, så bor vi ikke i Brørup, men jeg er vokset op der, så derfor skal vielsen selvfølgelig holdes i Brørup.

Jeg har valgt Johannes kirken på den baggrund at mine forældre også er viet i denne kirke.

Derudover ligger min farmor begravet på samme kirkegård, og føler derfor at hun stadig vil være med til vores bryllup.

Vi regner med at holde festen på Gram Slotskro - det er simpelthen sådan et fantastisk smukt sted :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ved du hvad, det var dælme ikke lige den fedeste reaktion at få...... Og egentlig også ret ubehøvlet af din kommende svigerfar.!

Men når man er så snævertsynet som ham, så tror jeg ikke at du kan forvente at få en undskyldning fra ham. Jeg tror simpelt hen slet ikke, at han har registreret at han sagde noget sårende. Måske er det bedste, hvis din kommende mand tog en snak med ham, og fortalte at han her var gået over stregen.

Held og Lykke med det hele!!! :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hmmmm det var da en kedelig reaktion :shooter: Glæd dig/jer over dine forældres begejstring istedet og mon ikke din svigerfar vender inden brylluppet??...Jeg ønsker dig/jer ihvertfald stort tillykke og glæder mig til at se hvad I finder på til jeres bryllup :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor tarveligt over for jer.. De burde da være lykkelige over, at han har nu fundet den eneste ene i hans liv :loveflag:

Hvor spændende at I skal giftes på den samme dag som vi skal ( håber har ikke fået ringet til præsten endnu ) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres søde besvarelser :loveboard:

Ej hvor tarveligt over for jer.. De burde da være lykkelige over, at han har nu fundet den eneste ene i hans liv :loveflag:

Hvor spændende at I skal giftes på den samme dag som vi skal ( håber har ikke fået ringet til præsten endnu ) :)

Nej hvor spændende at finde en dato-søster :)

Vi har heldigvis fået reserveret datoen, bliver spændende at følge med i din planlægning :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Føler med dig.. Da både mine forældre og h2b's forældre fik at vide at nu skulle vi giftes, ja.. det var der ingen der var glade for.. Men nu glæder min mor+søskende og h2b's familie..

Men mangler stadig min far, men det er fordi han er selvstændig, og om sommeren kører rundt på de div markeder.. (brugt langt tid på at finde en dato, der ikke faldt sammen med et markede) Men så falder datoen alligevel sammen med et marked.. Og nu siger han medmindre jeg vil give ham de penge han mister på det marked så skal jeg ikke regne med at han kommer.... hmm........

Men håber da dine svigerforældre snart ændre holding :) Kan jo være de selv går og er lidt triste over hvordan de reagerede.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Føler med dig.. Da både mine forældre og h2b's forældre fik at vide at nu skulle vi giftes, ja.. det var der ingen der var glade for.. Men nu glæder min mor+søskende og h2b's familie..

Men mangler stadig min far, men det er fordi han er selvstændig, og om sommeren kører rundt på de div markeder.. (brugt langt tid på at finde en dato, der ikke faldt sammen med et markede) Men så falder datoen alligevel sammen med et marked.. Og nu siger han medmindre jeg vil give ham de penge han mister på det marked så skal jeg ikke regne med at han kommer.... hmm........

Men håber da dine svigerforældre snart ændre holding :) Kan jo være de selv går og er lidt triste over hvordan de reagerede.. :)

Whaaaat?! Hvis det var mig havde jeg sagt, at så kunne han sandelig få lov at blive væk!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sagde jeg også til ham... Og et par andre "venlige" ord...

Men det er jo hans valg, så så også sagt at hvis penge betyder mere end mig, så ønsker jeg heller ikke være en del af hans hverdag...

Men nu må vi se... Kan jo være min mor har banket noget fornuft i knolden på ham.. ( har i hvert fald ikke tænkt mig at spørge ham face to face, for de sidste par gange vi har diskuteret det, ender det bare i råberi og tårer...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer