wendt65451

P & P - 17.08.13 - Flere location billeder fra fotografen!

556 posts in this topic

Oh my god har slet ikke set besvarelserne herinde. Tør slet ikke kigge på billedet af kjolen igen - den er jo alt for smuk!!

Nå men nu er situationen sådan at brylluppet er udskudt indtil H2B får job hos et airline. Og det kan tage sin tid. Han er lige blevet pilot og skal igang med at ansøge snart.

Min kjole har jeg ikke prøvet siden juni og har tabt 6 kg siden og vi ved så ikke hvornår brylluppet bliver - kan helt se hvor dette ender henne.

Na ja, kan ikke gøre noget ved det. Må bare vente på det rette tidspunkt. Kan selvfølgelig ikke lade være med at lure med alligevel (o:

0

Annonce ♥

Ja ja og derfor skal vi ikke snydes for bryllupsmessen i Rostock i morgen!! Bliver spændende!!!! Svigerfar sagde at vi måtte sige til hvis vi faldt for noget til brylluppet som ringe for "Billig kaufen ist zweimal kaufen" Yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! Glæder mig til modeshowet og håber der er masser af kager og blomster!!!

0

Annonce ♥

Det altså ikke noget der kunne imponere mig den bryllupsmesse. Men det hjalp os til at finde ud af helt præcis hvad vi vil - og ikke vil. kjolerne var alt for kostume agtige og mindede mig om dengang vi klædte os ud til skolekomedie. Alt for meget skuespil jeg ikke vil være en del af... For stift, fornemt, og gammeldags og stramt planlagt var den fornemmelse jeg havde.

Men noget positivt var der da ved det. Vi snakkede med en smedje (Berlin og Hamburg) http://www.hobbygoldschmiede.de/trauringkurse.php hvor man selv er med til at lave ringene i en workshop. Man varmer selv guldet og slår det til og laver egentlig selv ens ringe sammen og idé blev vi helt vilde med. De lader selvfølgelig ikke én gå med ringe, der ikke er blevet som de skal eller man ikke er tilfredse med. Det koster 150€ pr par + pris pr gram guld. Selvom H2B er lidt bange for hvordan vores ringe kommer til at se ud når vi selv skal banke dem på plads er det da vildt sjovt selv at lave sine ringe!!!

Disse ringe vil vi lave

post-49839-0-99875800-1329552170.jpg

På messen fik vi lov at tage billede da jeg prøvede:

post-49839-0-98767000-1330171237.jpg

Er helt vild med hvor godt den passer til vores forlovelsesringe og hvor flot mat, lys og skinnende den er på samme tid! Smuk!

Og så snakkede vi med en fyrværkerimand og H2B er helt overbevist om at fyrværkeri over søen ikke må mangle.

post-49839-0-55393400-1329552309.jpg

Så har vi besluttet at vi bliver gift på rådhuset og derefter går med gæsterne ned til båden hvor der er drinks og snacks og derefter grillbuffet i sejlklubben med band, bål og fyrværkeri.

Ting som gæstebog, bunting flag og bordhæfter kan jeg godt arbejde lidt på.

Edited by wendt65451
0

Annonce ♥

Flere inspirationsbilleder & Sko med blomst og mine pinkfarvede øreringe

Heldigvis er vi begge vilde med de gule servietter - det er så sommerligt!!

post-49839-0-34611800-1330171893.png

En skøn buket

post-49839-0-11520800-1330172007.png

Helt bestemt med de pastelfarve blade (som jeg ikke ved hvad hedder)

post-49839-0-48681500-1330172075.jpg

Og H2B har fået et sølvfarvet slips, der matcher båndet på min kjole, så mangler vi bare et gråt jakkesæt.post-49839-0-24363500-1330172269.jpg

Her mine skønne sko igen med dertilhørende shoe clips og mine lovely øreringe! Kan slet ikke vente til jeg skal have det på!! Men det bliver så en lidt mere afdæmpet pink end jeg ellers først havde tænkt mig...

post-49839-0-64152300-1330171597.jpg post-49839-0-14993000-1332233227.jpg

Edited by wendt65451
0

Annonce ♥

Er total vild med den gule farve......den er så skøn og sommeragtig.......dejligt i er enig om den...... :7himmel: Smukke smukke sko.....er blomsten på skoen en clips ? de er rigtig flotte :loveshower: Lyder som en rigtig dejligt fest på havnen..... :cheerleader3:

Tak. Det er egentlig en brochelukning der er bagpå så det skal jeg lige have fikset (o:

Glæder mig også så meget, men havn er det ikke rigtig. Det er lidt mere idyllisk på højen ved søbredden.Uh, det bliver så skønt.

0

Annonce ♥

Materialer til strømpebånd

Så har jeg købt materialer til at lave mit eget strømpebånd - er rigtig spændt på resultatet.

Tiden må vise om det går eller om jeg alligevel bliver nødt til at købe et. Jeg er simpelthen bare ikke fingernem.

post-49839-0-98205800-1310045354.jpg

Tænkte på hvor bred er din blonde og dit bånd? Jeg overvejer også at lave mit selv :)

Virkelig flotte kjoler du har fundet :)

0

Jeg er HELT solgt til den gule, ogsaa i buketten. Det giver et eller andet laekkert :a1221:

Smukt med shoeclips paa skoene og oereringene... synes den pink er flot, som den er :kiss:

synes at en smule gult i buketten får den pinke til at se endnu smukkere ud.

elsker elsker elsker mine øreringe - kun 10 $!!

0

Så har jeg købt materialer til at lave mit eget strømpebånd - er rigtig spændt på resultatet.

Tiden må vise om det går eller om jeg alligevel bliver nødt til at købe et. Jeg er simpelthen bare ikke fingernem.

Tænkte på hvor bred er din blonde og dit bånd? Jeg overvejer også at lave mit selv :)

Der er simpelthen så mange skønne kjoler at man skulle tro det er løgn(o; Blonden er 6 cm og båndet er 1.5 cm. Men er ikke kommet længere da jeg ikke har nogen symaskine (o:

0

Der er simpelthen så mange skønne kjoler at man skulle tro det er løgn(o; Blonden er 6 cm og båndet er 1.5 cm. Men er ikke kommet længere da jeg ikke har nogen symaskine (o:

Ja det er helt vildt så mange kjoler der er at vælge imellem! Så kan godt forstå at det er svært at vælge :) Mange tak :) heh kom i tanke om at jeg egentlig heller ikke har en symaskine men mo ikke jeg kan lånde min mors :)

0

Annonce ♥

Øv, hvor træls I må udsætte brylluppet. Håber situationen snart ser mere lys ud. Har selv en kammerat, som er uddannet pilot (dog her i Danmark), og det er ikke let.

Flotte, elegante ringe :)

0

Ja, trist at sætte det på pause og ikke vide om det dog alligevel kommer til at ske.

Ja er vidst noget helt andet end lige at blive pilot (o; Er det rigtigt? Hvor er han blevet uddannet? Og har han fået job?

0

Ja, trist at sætte det på pause og ikke vide om det dog alligevel kommer til at ske.

Ja er vidst noget helt andet end lige at blive pilot (o; Er det rigtigt? Hvor er han blevet uddannet? Og har han fået job?

Han blev uddannet i Roskilde for et par år siden og i sommers tog han en overbygning i Tyskland. Men nej, han har heller ikke job. Han arbejdede i en periode som Handler (mener jeg det hedder) i Århus, men der var bare ikke udsigter til at stige i graderne. Så pt er han i aktivering på en skole. Surt efter at have brugt mange mange tusinde kroner på sin drømmeuddannelse.

0

Han blev uddannet i Roskilde for et par år siden og i sommers tog han en overbygning i Tyskland. Men nej, han har heller ikke job. Han arbejdede i en periode som Handler (mener jeg det hedder) i Århus, men der var bare ikke udsigter til at stige i graderne. Så pt er han i aktivering på en skole. Surt efter at have brugt mange mange tusinde kroner på sin drømmeuddannelse.

Ja det er surt, man skal både være über fleksibel, meget tålmodig, utroligt heldig og rigtig rigtig dygtig. Og så krydse fingre og håbe (o: Har han også søgt i udlandet?

0

Ja det er surt, man skal både være über fleksibel, meget tålmodig, utroligt heldig og rigtig rigtig dygtig. Og så krydse fingre og håbe (o: Har han også søgt i udlandet?

Nemlig! Han har snakket meget om det (især østlandene), men ved ikke hvor meget det er blevet til.

0