wendt65451

P & P - 17.08.13 - Flere location billeder fra fotografen!

556 posts in this topic

Tak for tippet :)

Hvordan skulle de farver dog komme til at se "slemt" ud?!! Det kan da kun blive fantastisk! :wink:

Na ja. det er svært at forestille sig hvordan det vil se ud når de hænger der. og måske vil farvemixet være lige i overkanten / lidt for meget af det gode. men tænkte at kun blå og pink var for kedeligt.

0

Annonce ♥

Smuk smuk kjole!!!

Synes det er nogle dejlige farver i har valgt til pompomerne.

Vil du blande farverne i selv pompomen eller lave en masse ensfarvede?

Hvis du gør sidstnævnte er det måske nemmere at regulere hvis du synes det bliver for vildt?

0

Kan se jeg slet ikke har været her før :badgirl:

Du bliver da SÅ smuk i din kjole!!!! :7himmel: Det ser rigtig fint ud med båndet :wink: og du ser altså slet ikke lav ud!

Mange tak. Hvor er du sød!

Det er jeg glad for at høre. Vil også gerne tro på at det bare ser sådan ud fordi hun stod lidt for tæt på og billedet er taget for højt oppefra.

0

Annonce ♥

Smuk smuk kjole!!!

Synes det er nogle dejlige farver i har valgt til pompomerne.

Vil du blande farverne i selv pompomen eller lave en masse ensfarvede?

Hvis du gør sidstnævnte er det måske nemmere at regulere hvis du synes det bliver for vildt?

Jeg er også vild med farverne som de ser ud der.

Nej jeg vil have dem ensfarvet. Ja du har ret, jeg kan altid vælge at tage dem fra hvis det ser dumt ud.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

9 dage tilbage!

En lille udflugt til Brandenburg og vi fik klaret rigtig mange småting.

*Min kjole blev afleveret til dampning.

*Vi bestilte blomster til bilen.

*Bestilte is.

*Mødtes med dem som har tilbudt at køre os i en cabrio Packard.

*Mødtes med vores DJ og gik Programmet og musikken igennem.

*Var til frisør og få farvet hår.

*Betalte for bryllupskagen.

*Og vi var på Standesamt til tilmelding, aflevere vidnepapirer, udvælge Familiebog og aflevere vores personlige tekst.

Vi fik besked på at lave en cd med musik til vielsen.

Mangler stadig stofservietter, lave programmer, skrive tale.

Lige nu er jeg midt i pompom helvede. Har lavet 28 og mangler 37.

Ved ikke lige hvad jeg har tænkt mig!

Nogen der ved hvor man får en saks som er god nok til at klippe pompomernes ender runde uden at de bliver flået i stykker??!??

0

5 dage til den store dag!

Nu er det bare tæt på!

I går var vi til crash Kursus og fik lavet en god koregrafi med en slow fox trot tror jeg det hed.

Vi øvede til vores yndlingssang. Glæder mig sådan til at skal danse den på lørdag!

Man, jeg skal giftes i denne uge! Vildt at alle de måneder jeg har gået og ventet er væk.

De sidste ting skal på plads inden vi kører til Bad Saarow på onsdag.

Skiltetæet, programmerne og talen. Skal jeg nå og så pakke!

Yeah! Kun to arbejdsdage igen!

0

Annonce ♥

3 dage igen !

Med masser af sommerfugle i maven !!

Vi har øvet vores fox trot ( eller hvad den nu hedder) til beneath your beautiful. det går altså ikke så godt endnu . Vi bliver ved med at kludrer i det. vores cater har skiftet desserten ud ... !!! han sagde den ikke smager godt..?!? det tror jeg ikke på. det var nemlig dem selv der foreslog den. Vi skulle have haft jordbærtiramisu. og Nu ved vi ikke hvad vi får. Jamen han skal da heller ikke tro at vi ikke har lavet menuer her tre dage før

musikken er afleveret til Standesamt.

skiltetræet er lige ved at være færdigt

og programmerne skal lige bindes sammen.

Nu skal Vi hjem til svigerforældrene og grille og lægge plan for de næste par dage.

I morgen skal jeg have lavet negle og så kommer mine forældre om eftermiddagen.

shit! dagene går bare stærkt nu !!

post-49839-0-81687300-1376493574_thumb.j

post-49839-0-15103000-1376493589_thumb.j

post-49839-0-17919000-1376493603_thumb.j

Edited by wendt65451
0

Annonce ♥

2 dage igen .

fik lavet negle idag . teltet står. servietter blev rullet . hjertekæder hængt op . mangler stadig rigtig meget. godt vi har en dag til !!

Kann ikke nå at lægge billeder op af det hele der bliver færdigt. må bare tage det med i beretningen senere . Der er satans Mängel myg her vi skal have købt en bunke myggespay i morgen. glæder mig bare så meget til lørdag. vejret ser godt ud . den siger op til 29 grader let skyet og tørt!! yes den tager vi!!!

post-49839-0-40320700-1376632790_thumb.j

post-49839-0-09776600-1376632807_thumb.j

Edited by wendt65451
0

Prototype på invitationer

Vi leger stadig med hvordan vi vil have invitationerne og har efterhånden prøvet mange forskellige muligheder. Men de skal først ud i marts og indtil videre ser de sådan ud.

attachicon.gifP1040063.JPG

Med monogram foran og satinbånd

og bagpå "lykken er ..." med vores eget billedet

Så mange fine ting du har lagt ind......jeg bliver helt opslugt..... :cheerleader3: Jeg er selv igang med en lomme indbydelse....men din er da godt nok fin....har du en skabelon du evt. vil af med ??? :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak! Ja det må du gerne. Det er H2B som har den liggende på sin computer. Kan sende den til din mail.

Nu ved jeg godt det pludselig er i morgen... allerede... Og...

KÆÆÆÆÆÆMPE TILLYKKE.. Håber dagen bliver fantastisk...! :cheerleader3::loveshower:

Kan du sende skabelonen til min mail også - bbechmann@hotmail.com - skal bare være når der kommer ro på igen efter fest og farver og kærlighed... Har ikke just travlt.. de skal først ud om et halvt år... :loveflag:

0