Elva

* Our Wedding Day *

251 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Aftenens sidste indslag var MIG! :blink: Jeg hverken kan eller vil holde tale, men jeg kan synge lidt til husbehov og vidste, Laurence ville blive glad for, at jeg turde gøre det foran alle for hans skyld :loveflag: Så en 3 dage før brylluppet besluttede jeg, at jeg ville springe ud i det! Jeg sang

- en lidt pladder-romantisk sang, jeg har kendt hele mit liv...faktisk stod der en kasetteafspiller på vores badeværelse, da jeg var barn og min søster og jeg ville altid høre Neil Sedaka, når vi skulle børste tænder - så det er altså en sang, jeg kender særdeles godt :griner:-

Laurence blev som forventet utrolig overrasket og glad (er det ikke en lille kornpris Frederik-tåre, man aner i hans øjenkrog? :biggrin: ) og hele selskabet hujede og klappede :cheerleader3:

Jeg fik et kæmpe smækkys som tak :bunny_4:

_MG_5990.jpg_MG_5994.jpg_MG_5997.jpg

Redigeret af Elva
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Middagen var færdig og der var gjort klar til kaffe i baren lige ved siden af spisesalen. Vi havde valgt at få en "kaffebar" hvor det var muligt at lave sig en Irish coffee og andre "kaffe-drinks". Det var også tid at åbne gaver og hold da op hvor fik vi mange lækre ting - det er umuligt at nævne det hele, men vi fik bla. Weber grill, havebord, Kitchen Aid, maleri, diverse Royal Copenhagen, diverse Waterford Crystal (fra Irland) osv. osv. Det var juleaften gange 800! :thumbsupsmileyanim:

_MG_6010.jpg_MG_6003.jpg_MG_6017.jpg_MG_6019.jpg

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pludselig kom min veninde, frk. toastmaster, og sagde, der var 10 minutter til brudevalsen og så begyndte jeg ellers at blive lidt smånervøs - vi havde ikke nået at øve den eneste gang efter vores 2 gange på danseskolen :unsure:

Vi måtte bare springe ud i det og det gjorde vi så! Det gik faktisk bedre end frygtet (langtfra elegant og perfekt, men dog en form for valsetrin :biggrin: ) og folk ventede lææænge inden, de begyndte at nærme sig os :pokey::griner:-

...læg lige mærke til, jeg stadig har ris i håret :biggrin:

_MG_6052.jpg_MG_6053.jpg_MG_6075.jpg_MG_6078.jpg_MG_6079.jpg

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så var det DANSETID OG JEG VAR MERE END KLAR :bunny_4: Henrik fra Diskobil havde gjort et fænomenalt godt stykke arbejde under hele middagen - han havde tydeligvis forstået selskabet og vores smag...og da han startede dansen med

lille favoritsang, kom der gang i dansegulvet og irerne vågnede op til dåd :griner:-

_MG_6146.jpg_MG_6144.jpg_MG_6153.jpg_MG_6157.jpg_MG_6159.jpg_MG_6167.jpg

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der sker godt nok noget i sådan en berretning når man ikke har internetadgang et par dage!

FANTASTISK som det hele tiden har været og skønt at kunne få en opdatering. Igen må jeg sige SKØNNE børn. og jo det er vist en lille frederik-tåre der sidder og gemmer sig.

Glæder mig til at få det sidste med!

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Henrik fra Diskobil havde gjort et fænomenalt godt stykke arbejde under hele middagen - han havde tydeligvis forstået selskabet og vores smag...og da han startede dansen med

lille favoritsang, kom der gang i dansegulvet og irerne vågnede op til dåd :griner:-

Det glæder mig/os. Vi får altid rigtig god kritik på Henrik Sko (det interne navn kommer af at vi mødte ham på Lynge Marked for en del år siden hvor vi spillede og han solgte sko). Jeg syntes også at det er ret tydeligt at se at vi taler om en meget musikglad familie. Det er sjældent man ser så mange aktører til en bryllupsfest (eller fester iøvrigt). Middagen er næppe sluttet tidligt :thumbsupsmileyanim: Gode billeder og det får igen henledt min opmærksomhed på at vi skal se at få lavet nogle pult-fortæpper alla dem som jeg selv og Rene K. kører med så vi opstillingsmæssigt bliver mere ensartet udadtil.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter de første par danse tog jeg min mor med op på vores værelse - vi havde fået en lækker suite med spa-bad og havudsigt :thumbsupsmileyanim: Og så klædte jeg hurtigt om til min fantastiskke dansekjole :bunny_4: Havde troet, jeg ville være lidt vemodig, når jeg tog brudekjolen af, men nej, det var faktisk helt rart at få en ny ren og fin kjole på, som jeg så også bedre kunne hoppe rundt i :bunny_4:

Det var jo slet ikke meningen, jeg skulle have sløret på hele dagen - jeg skulle jo have skiftet til min hårbøjle - men det var simpellthen sat så godt fast, at jeg opgav at få det af...

Min mor flåede dog til og af kom sløret og ned faldt halvdelen af frisuren. Jeg satte det dog bare hurtigt op igen - det var også rart at få det lange hår væk fra nakken.

Dansekjolen var en kæmpe succes blandt veninderne - de syntes, den var super fin :thumbsupsmileyanim:

Har desværre kun disse billeder (og jo, det er resterne af slipset, Laurence har bundet om hovedet :biggrin: )

IMG_0385.jpgIMG_0381.jpgIMG_0374-1.jpg

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min far havde fået den sjove idé at tage et gammelt kamera med og stille det op på et stativ henne ved gæstebogen. Det kom der rigtig mange sjove billeder ud af (jo senere på aftenen jo sjovere :griner:- ). Desværre strejkede blitzen, så de er meget uskarpe, men I får lige et lille udvalg alligevel :griner:-

PICT0005.jpgPICT0007.jpgPICT0008.jpgPICT0009.jpgPict0016_1.jpgPict0018_1.jpgPict0022_1.jpgPict0031_1.jpgPict0032_1.jpgPict0034_1.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var jo et meget lille selskab, men jeg tror festen bar meget præg af, vi var en stor del af gruppen, der alle har små børn (som folk så havde fået passet i dagens anledning). Alle mand dansede som var det første og sidste gang i 100 år, vi havde chancen :griner:-

Klokken 2 var der natmad - mexicansk buffet :cheerleader3: Det kan anbefales - det er præcis, det man trænger til klokken 2 om natten :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter natmaden var gassen ved at gå lidt af ballonen...folk faldt i snak ved bordene på terassen - det var den smukkeste lune og lyse nat udover vandet :loveflag:

Laurence og jeg havde aftalt, ikke at gå for sent i seng, da vi jo skulle op næste morgen og spise morgenmad med gæsterne + barnepigen afleverede ungerne på vores værelse klokken 9.

Da vi gik hen til DJ'en for at sige pænt tak for i aften, satte han selvfølgelig lige endnu et

på og vi tog en sidste svingom bare mig og Laurence :bunny_4:

Vi fik sagt pænt godnat til gæsterne, jeg fik pillet en million hårnåle ud og snøret mig ud af kjolen. Vores lykkelige dag endte præcis som en lykkelig dag bør gøre - ved siden af sin elskede glad og lykkelig :bed:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næste morgen vågnede vi lidt i 9 og det første vi gjorde, var at udvekslede morgengaver :cheerleader3: Laurence blev rigtig glad for dørskiletet med vores nye fælles navn og jeg fik endelig min smukke smaragd-ring :cheerleader3: Han havde jo fået indgraveret en lille besked i ringen og der står: "Den eneste ene" :loveflag: Så kom ungerne ind til os - de havde sovet på et andet værelse sammen med barnepigen. Jeg nåede at få et bad og tog min røde kjole på. Desværre var Vilhelm den eneste der prøvede spa-badet - det vil sige, han fløj hen til det spændende badekar og fik på et splitsekund startet alt vandet...desværre for mig, havde jeg stillet min toilettaske nede i karret, så den svømmede pludselig rundt til drengens store morskab :biggrin:

Vejret var stadig godt og vi mødtes alle til lækker morgenbuffet på terassen. Det var min morfars kærestes fødselsdag, så hun fik selvfølgelig en masse tillykker :denmarkflag:

Så blev hele menageriet pakket sammen og gaverne læsset ind i alle vennernes biler. Vi sagde farvel til familie og venner og kørte hjem til vores lille hus :heart:

...min moster tog brudebuketten med hjem til Fyn og lagde den på min mormors grav :heart:

THE END

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super flot beretning. Det ser ud til at dit drømmebryllup gik i opfyldelse :thumbsupsmileyanim:

Elsker at læse sådan en historie, det får mig til at glæde mig endnu mere, troede ikke det var muligt..

Jeg har lige et spørgsmål, jeg var engang til et katolsk bryllup, og der kom en solist og sang en version af Ave Maria, ved du om det er en bestemt man synger, eller man selv vælger? Den var bare så smuk, men kan ikke huske hvad det var for en!

Held og lykke fremover :thumbsupsmileyanim:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej, nej, nej... ikke the end!! :o

Har jeg overset noget, eller mangler vi at høre, hvad manden sagde til den flotte morgengave? :cheerleader3:

Du har da helt ret sødeste Malou - hvordan kunne jeg glemme morgengaven?!! :blink: Har straks opdateret historien :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer