Elva

* Our Wedding Day *

251 posts in this topic

Annonce ♥

Eeeeeeej, det er gået forbi min næse at du har lagt link ind med Fiona og sangen... Hun er da bare aaalt for kær din lille pige, hvor er det flot at hun kan stille sig op og synge i mikrofon foran alle de mennesker! :loveshower::loveshower:

1

Annonce ♥

Måtte lige ind og lure på den varme kvinde med den fine vintage kjole... Og Gud hvor var du bare smuk!!

Stort tillykke med jeres skønne bryllup og tak for den hjertelige beretning, der vidner om en helt perfekt dag :loveboard:

Mange hilsener og ønsker om alt godt fremover!

1

Eeeeeeej, det er gået forbi min næse at du har lagt link ind med Fiona og sangen... Hun er da bare aaalt for kær din lille pige, hvor er det flot at hun kan stille sig op og synge i mikrofon foran alle de mennesker! :loveshower::loveshower:

He he, ja hun ELSKER bare den slags...og mor og far var så stolte og rørte :loveshower:

0

Måtte lige ind og lure på den varme kvinde med den fine vintage kjole... Og Gud hvor var du bare smuk!!

Stort tillykke med jeres skønne bryllup og tak for den hjertelige beretning, der vidner om en helt perfekt dag :loveboard:

Mange hilsener og ønsker om alt godt fremover!

Kæreste Pilgrim

Tak for din søde besked :loveshower:

0

Først stort tillykke med jeres ægteskab, og sikke da en vidunderlig dag I har haft. Jeg har siddet med tårer i øjnene, og en klump i halsen flere gange :loveshower:

Jeres dag er da bare helt igennem vidunderlig.

Jeg må dog sige, at jeg er lidt glad for at komme ind i din beretning, efter du har skrevet det hele, da jeg så ikke har måttet vente på updates hæhæ. Og nej da jeg er ikke utålmodig :rolleyes:

Men super dejlig beretning, den ide med en danse kjole er helt sikkert nuppet, for min kjole blir vist svær at danse ret meget i hæhæ

1

Annonce ♥

Først stort tillykke med jeres ægteskab, og sikke da en vidunderlig dag I har haft. Jeg har siddet med tårer i øjnene, og en klump i halsen flere gange :loveshower:

Jeres dag er da bare helt igennem vidunderlig.

Jeg må dog sige, at jeg er lidt glad for at komme ind i din beretning, efter du har skrevet det hele, da jeg så ikke har måttet vente på updates hæhæ. Og nej da jeg er ikke utålmodig :rolleyes:

Men super dejlig beretning, den ide med en danse kjole er helt sikkert nuppet, for min kjole blir vist svær at danse ret meget i hæhæ

TAK for din søde besked :kiss:

Det gør mig bare SÅ GLAD at min lille beretning stadig bliver læst :loveshower: Jeg er stadig ikke kommet mig over den fantastiske dag :loveshower:

0

Stadigt blir læst hæhæ, jeg sidder simpelthen og sluger jeg ved snart ikke hvor mange beretninger, det er simpelthen så dejligt at læse om alt den glæde og se alle de dejlige billeder.

Jeg syntes det er lækkert at folk som dig, gerne vil dele jeres beretninger - mange tak

1

Stadigt blir læst hæhæ, jeg sidder simpelthen og sluger jeg ved snart ikke hvor mange beretninger, det er simpelthen så dejligt at læse om alt den glæde og se alle de dejlige billeder.

Jeg syntes det er lækkert at folk som dig, gerne vil dele jeres beretninger - mange tak

:loveshower: Hvor er du bare den bedste :loveshower:

0

Kære piger :loveshower: Jeg fik pludselig trang til at kigge vores dag igennem igen og har i den anledning lagt lidt flere billeder ind i beretningen...hvis der skulle være noger, der gerne ville se mere :loveflag:

...nå ja, så skylder jeg da vist egentlig også et par billeder af mit nye korte konehår :wink:

post-29855-0-56483200-1314616844.jpg

post-29855-0-62196400-1314616855.jpg

Edited by Elva
0

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:

Wauw hvor er det smukt dit korte (ikke-kone!!) hår :cheerleader3: Jeg skal også klippes kort efter brylluppet, dog nok noget kortere :o

flot!! Klæder dig meget :thumbsupsmileyanim:

Super fed frisure - du ser meget trendy ud -men stadig på din egen særlige vintage-fund-crazy- måde :loveshower:

WOW det klær dig rigtig godt det korte hår. Det havde jeg ikke turdet.

Hold da op! Fed frisure! Rigtig flot til dig :thumbsupsmileyanim:

TAK søde piger :loveshower: Jeg er også selv meget glad for det - det er i hvert fald noget nemmere at frisere ud :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg elsker din beretning :7himmel::7himmel::7himmel:

Hvor er der bare fantastisk på fantastisk på fantastisk!!! Og din datter... Ej altså! Nu må det snart stoppe :loveboard: Jeg er bestemt mig for IKKE at sætte parchebel på idag, for det fører kun til én ting :boohoo:

Se, dén fejl gjorde jeg :-)

Smuk smuk beretning!

TAK - hvor er du bare sød :loveshower:

0

Det føles helt uvirkeligt - tænkt at det allerede er et år siden, at det var vores dag ()()

Sidder her i sofaen med min kaffe og kigger ud på det grå og kølige vejr - hvor var vi dog heldige med vejret sidste år...den skønneste danske sommerdag, uden at man var ved at smelte af varme...

Året er fløjet afsted, men hvor er det dog fantastisk at have sådan en vidunderlig dag at tænke tilbage på...jeg glemmer den ALDRIG!!!

Et år senere og stadig lykkelig gift :loveshower:

0