Antje1

Erfaringer med fotograf :

8 posts in this topic

Ja endnu en ting jeg er i gang med at undersøge til vores dag, er en fotograf.

Disse to som jeg har fundet er til en fornugftig pris synes vi, men vil gerne høre om der er nogle der har erfaringer med dem?

Jeg har kigget på deres hjemmeside og det ser rigtig fint ud, men synes det er svært at vide hvordan de er som persone.

http://www.applepark.dk/

http://www.fladmose.com/

Ellers nogle der kan anbefale andre? :cheerleader3:

Edited by Antje1
0

Annonce ♥

Vi havde møde med Martin fra Applepark i tirsdags, da han skal tage billeder til vores bryllup på næste lørdag. Han er helt vildt behagelig. Han lytter til vores ønsker, er stille og rolig, og virker virkelig professionel. Hvordan billederne bliver, kan jeg jo ikke fortælle om endnu, men jeg stoler i hvert fald på, at han får taget nogle gode billeder. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Vi brugte Fladmose til vores "rigtige" bryllup for 1½ år siden. Selvom dagen var 100% hemmelig ville jeg have nogle billeder fra dagen. Jeg ville dog ikke ofre alt for meget på det og derfor faldt valget på Kasper, ikke mindst fordi han kunne komme til os den dag, kort før jul.

Han var rigtig flink og jeg kan rigtig godt lide udtrykket i hans billeder. Men jeg synes at han manglede nogle kreative ideer til opstilling. Jeg synes at mange af vores billeder blev lidt messe-agtige. Billederne blev dog taget under lidt specielle forhold da der var snestorm den dag, så det sat en dæmper på muligheden for at være særlig kreativt. Jeg er dog stadigvæk glad for at vi valgte ham.

Vi har dog fundet en anden til vores kommende bryllup om 7 uger..... :o 7 UGER!!!!!

0

Vi har valgt Applepark..

Martin er helt vildt sød og imødekommende.

Han forstod hvilken stil vi ville have og så er han der jo fra jeg gør mig klar til 1 time efter brudevalsen (eller som han sagde: til festen slutter - han tager ikke hjem hvis der er vildt gang i festen kl 1 - timerne er ubegrænset).

Han har også ekstra udstyr med og tager løbende backup af billederne..

Jeg føler mig rigtig tryg over at overlade noget så vigtigt til ham.

0

Så er vores bryllup overstået, og jeg kan nu virkelig give Martin fra Applepark min varmeste anbefaling. Han er super behagelig, har rigtig god situationsfornemmelse, snakker med gæsterne hvis de kontakter ham, og så tager han selvfølgelig fantastiske billeder. Det kan næsten ikke beskrives, hvor fantastisk det er, at man nu kan sidde og genopleve sin store dag gennem de smukke billeder. :cheerleader3:

Mvh. Susan - en suuuuper tilfreds kunde!! :thumbsupsmileyanim:

0

Åh hvor er det fedt at høre om jeres erfaringer med Martin fra applepark, han skal nemlig være vores fotograf på lørdag så er virkelig glad for at høre så positive anmeldelser af ham.

Vi har desværre ikke haft noget møde med ham på forhånd da vi bor på sjælland men han har været rigtig flink til email korrespondance

0

Annonce ♥