Sign in to follow this  
Followers 0
TrineG

Hvornår bestiller man brudebuket?

14 posts in this topic

Min stakkels h2b var så nervøs ved at skulle bestemme min buket, at jeg tilbød at vi jo bare kunne gøre det sammen, hvilket han blev meget glad for! Nu er mit spørgsmål så: Hvornår bestiller man sådan en krabat? En måned før? 14 dage før? Jeg har ikke den fjerneste ide. :help:

Og er der forresten nogen af jer der ved om man kan få gerbera i august? Jeg er ikke så meget inde i de blomster der. Hvis ikke, har I så forslag til andre farvestrålende blomster man kunne bruge?

Edited by TrineG
0

Annonce ♥

Jeg tror ikke, at det behøver være så længe i forvejen. Altså en måned er vist helt fint :) det tror jeg også, at vi gør. Så er det ligesom gjort :) Mht gerbera er de længe i sæson, og jeg mener bestemt, at du kan få dem i august.

0

Blomsterbutikken sagde 3 uger før til os, men det er måske forskelligt

0

Min mand bestilte den 2-3 uge før og det var helt normalt. Jeg havde dog været efter ham :sm: fordi jeg synes at han lige så godt kunne få det gjort, så han ikke var forsendt ude. Han havde så også fortalt mig om en drøm, hvor han var på vej til kirken og opdaget at han havde glemt at bestille brudebuketten :o men at han så var kommet i tanke om at det da var min egen skyld, fordi jeg ikke havde skrevet en seddel til ham om at han skulle huske det :shooter:

0

Annonce ♥

Jeg bestilte 2 mdr før og fulgte op 1 mdr før og 2 uger og 1 uge før brylluppet and they STILL GOT IT WRONG! Jeg vil sige 2 mdr!

0

Da jeg var nede og forhøre mig om pris og sådan fik jeg at vide at det bare skulle være en uge før, så tror det er meget forskelligt.

0

min mand bestilte ca. 2 uger før, fordi at så kunne de nå at bestille blomster hjem til det

0

2-3uger MAX!!!

Så er ens ønsker "friske" i erindringen og blomsterhandleren ved nogenlunde hvilke blomster hun kan forvente i sæson på dagen(og kan evt. bestille andre hjem).

0

Annonce ♥

tror det kommer an på hvor specielle dine blomster er, jeg bestilte en md før- jeg skulle også have lilla roser som vist ikke er en så alm blomst. Gerbera kan man få over en laaaaang periode, så er sikker på du sagtens kan få den der.

0

Tak for alle svarene.. Tænkte at det klogeste nok var at gå end og spørge min blomsterhandler, og de sagde at 14 dage før var den ideelle tid. Netop som MH2730 siger at så er ønskerne friske i hukommelsen, og de kunne sagtens nå at bestille hjem, men de skulle nok have gerbera til den tid. :cheerleader3:

0

Der er 3 måneder til vi skal giftes, men jeg har faktisk været nede og bestille blomster forleden dag. Mest fordi jeg havde nogle ideer til hvordan jeg gerne ville have det og ville være sikker på det kunne lade sig gøre. Blomsterhandleren skulle bestille nogle ting specielt hjem så derfor var det fint at det var i god tid.

Tilgengæld tager jeg nok lige fat i hende inden, så mine ønsker bliver frisk i hendes erindring:O)

0

Hvem skal egentlig lave jeres blomster. Jeg har ikke rigtig kunne bestemme mig for en i Holbæk, men kender heller ikke byen så godt. Nu blev det Roskilde i stedet, hvor jeg fik en anbefalet.

0

Annonce ♥

Kaj Larsen på Algade! Alle jeg kender herfra har anbefalet ham, og min kæreste vil slet ikke bruge andre, så nu håber jeg bare at han er god! :)

0

Det overvejde jeg også, men kender dem slet ikke.

Glæder mig til at se hvad de laver til dig/jer.

0